Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valoja päälle! Allegro-vuoroja venäläisille lisätään, kaikkien Suomen lentokenttien ympärillä venäläisomisteisia kiinteistöjä..

Vierailija
08.03.2022 |

ja 80 000 vihreän ukon sleeper-armeija täällä jo valmiiksi!
Naurattaisi tämä meidän sinisilmäisyys, jos ei ärsyttäisi niin paljon.

Onko täällä oikeasti joku putinistivallankumousporukka johdossa?

Kommentit (256)

Vierailija
241/256 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiltä alueilta Venäjä on hankkinut maita järjestelmällisesti

Oudolta tuntuvia hankintoja on tehty monien strategisten kohteiden läheisyydestä.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016110222557192

Kartta maakaupoista strategisissa kohteissa v. 2015

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015031119338528

Kovin keskittynyttä Keski-Suomessa, jossa mm. Puolustusvoimien tiedustelulaitos ja Ilmasotakoulu

MTV Uutiset selvitti ulkomaalaisten maakauppoja Suomessa: Venäläiset ja kiinalaiset ostivat 150 kiinteistöä – näin eri kansallisuudet tekivät kauppoja

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-uutiset-selvitti-ulkomaalaisten…

Viranomaiset haluavat lisää keinoja puuttua ulkomaalaisten hämäriin kiinteistökauppoihin – Ukrainan sota kiristi suhtautumista ostoihin jo nyt

https://yle.fi/uutiset/3-12334569

Kiinteistön omistajaan, joihin ei saada yhteyttä, pitäisi pakkolunastaa hintaan 1€, jos verosaatavia on yli 2 vuoden ajalta.

Nämä huostaanotetut kiinteistöt voisi valtio jakaa suomalaisille, jotka kohtaavat talousvaikeuksia Venäjän aiheuttaman sodan ja terrorismin takia.

Niihin voisi myös väliaikaisesti majoittaa Ukrainasta sotaa paenneita naisia ja lapsia.

Vierailija
242/256 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on hävinnyt asiallisia kommentteja.

Mikä tässä on niin herkkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/256 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä möisi ja pakkolunastaisin myydyt pois, mutta ei ole mulla sanavaltaa tuossa asiassa. Ja allegro junankin pistäisin naftaliin.

Vierailija
244/256 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Sanomassa tehty virallinen siirtymä suomettumisen kannalle. Nato-myönteisiä viestejä ei kannata kirjoittaa, bänniä tulee heti.

Vierailija
245/256 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
246/256 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oligarkkien omistuksessa olevien kerros­talojen asukkaat pelkäävät Hangossa nyt sähkön ja lämmön katkeamista

..

Rotenbergit ostivat kerrostalot vuonna 2004. Mitä oligarkkisuku tekee vanhoilla kerrostaloilla pienessä Hangon taajamassa?

Kaupunginjohtaja Strandell sanoo miettineensä asiaa paljon ja keskustelleensa siitä monien tahojen kanssa.

”Miksi mittaamattoman rikas oligarkki ostaisi kaksi loppuun kulutettua kerrostaloa Lappohjasta? Siinä ei ole kerta kaikkiaan mitään bisneslogiikkaa.”

Strandellin mukaan taloihin ei ole investoitu eikä niitä ole remontoitu. Kaupunginjohtaja epäileekin, että taustalla olisi pyrkimys ostaa tukikohtia ja majoitustilaa Suomen strategisesti tärkeiltä alueilta.

https://www.hs.fi/talous/art-2000008672608.html

Vierailija
247/256 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Lappohjan kerrostalojen lisäksi Boris Rotenberg omistaa Hangon Tvärminnessä Vita Villa -kiinteistöyhtiön, jolle kuuluu suuri meren­rantakiinteistö kartanomaisine päärakennuksineen.

Kiinteistön päärakennus ja ulkorakennus on remontoitu kauttaaltaan.

Vuonna 2018 Boris Rotenberg halusi rakentaa Vita Villan tontille 350 neliötä lisää majoitustilaa. Hallinto-oikeus hylkäsi hakemuksen puolustusministeriön vaatimuksesta, sillä alue on ampuma­melu­vyöhykkeellä. Kiinteistö sijaitsee puolustusvoimien harjoitusalueen lähellä.

Kaupunginjohtaja ihmettelee tätäkin hanketta.

”Voi vielä ymmärtää, että joku oligarkki haluaa hienon kesänviettopaikan Suomesta meren rannalta. Mutta siellä ei ole ikinä ollut ketään, se on aina tyhjillään. Tästä huolimatta sinne haettiin rakennuslupaa lisämajoituskapasiteetille.”

HS:n saamien tietojen mukaan Vita Villan asioita hoitaa pitkään Suomessa asunut venäläinen mies. Hän oli äskettäin pyytänyt paikallista yrittäjää auraamaan huvilan teitä, mutta oli hylännyt tarjouksen liian kalliina.

Vierailija
248/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan 2006->  Hellmannin huutokaupassa hinnat nousivat pilviin kun Venäläiset miljardöörit ostivat Venäläisiä postimerkkejä huippuhintaan.

Vierailija
249/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurempi ongelma on kotimaiset Putinin asiamiehet.. kaikenmaailman desantti Bäckmanit, Kavaltaja Korhoset ja Mika Niikot.

Ja mitähän nämä mainitsemasi henkilöt pystyvät käytännössä tekemään enemmän pahaa kuin venäläiset, laki on löytynyt Bäckmanillekin.

Sama kuvio kuin itä-ukrainassa voi aivan hyvin toteutua Suomessakin kun venäläisten lukumäärä lisääntyy.

Vierailija
250/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi minäkin ajattelin, että länsihenkiset koulutetut lapsiperheet pakenevat sieltä Venäjältä pakoon vainoa ja se olisikin ihan ok. Mutta eilen näin Sellossa, miten siellä käveli 2 vastatulleen näköistä venäläistä miestä kaksisteen, että ei olisi kiva törmätä pimeällä. Eli ei sieltä pelkkiä perheitä tule.

Mistä näit että ovat vastatulleita? Mistä tiedät että olivat edes venäläisiä?

Kielestä ja pukeutumisesta.

Miten pukeutuminen kertoo siitä että kuinka kauan on ollut Suomessa? Venäjää puhutaan muuallakin kuin Venäjällä, liekö kuulemasi kieli edes ollut venäjää. Harva suomalainen erottaa venäjää esimerkiksi bulgariasta tai puolastakaan.

Kyllä aikuinen suomalainen venäläisen tunnistaa jo kilometrin päästä. Se on eri asia tunnistaako z-sukupolvi tai vihreät, nehän eivät tunnista edes omaa sukupuoltaan.

Tämä oli hyvä ja niin totta.

Vierailija
251/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän miksi ihmiset ovat varuillaan ja epäilevät nyt kaikea Venäjän liityvää, ihan hyvästä syystäkin, mutta miksi ihmeessä Putin olisi nyt heti seuraavaksi hyökkäämässä Suomeen? Ukraina on ollut jo niin kova ja hankala pala ja ottaen huomioon että melkein koko maailma on jo Venäjää vastaan, niin miksi ihmeessä Putin ottaisi sellaisen riskin että heti seuraavaksi hyökkäisi Suomeen? Eihän Putinilla ole edes varaa toiseen sotaan tai edes voittamaan, koska minä jopa uskon, että ne vähäisemmätkin liittolaiset joita Putinilla on, katoaisivat siinä samassa. Jopa Kiinakin pitää Ukraina hyökkäystä vääränä ja ei ole hyväksymässä sitä.

Toinen ajatus on, että mitä Venäjä hyötyy Suomesta lopulta? Ukrainassa on tosi paljon viljellys maata ja pinta-alaa, niin sen viellä ymmärtää miksi haluaa sen osaksi venäjää, mutta Suomi on iso kysymysmerkki itselle, joten jos joku viisampi viitsisi selittää minulle Suomen hyödyn, olisin hyvin kiitollinen.

Vierailija
252/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että venäläiset pakenevat länteen. Eikö se ole juuri länsi, joka hyökkäilee nyt Venäjälle, heidän oman puppugeneraattorin mukaan? Suoraan vaan tänne vihollisten armoille. On ne hölmöjä.

Vierailija
253/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän miksi ihmiset ovat varuillaan ja epäilevät nyt kaikea Venäjän liityvää, ihan hyvästä syystäkin, mutta miksi ihmeessä Putin olisi nyt heti seuraavaksi hyökkäämässä Suomeen? Ukraina on ollut jo niin kova ja hankala pala ja ottaen huomioon että melkein koko maailma on jo Venäjää vastaan, niin miksi ihmeessä Putin ottaisi sellaisen riskin että heti seuraavaksi hyökkäisi Suomeen? Eihän Putinilla ole edes varaa toiseen sotaan tai edes voittamaan, koska minä jopa uskon, että ne vähäisemmätkin liittolaiset joita Putinilla on, katoaisivat siinä samassa. Jopa Kiinakin pitää Ukraina hyökkäystä vääränä ja ei ole hyväksymässä sitä.

Toinen ajatus on, että mitä Venäjä hyötyy Suomesta lopulta? Ukrainassa on tosi paljon viljellys maata ja pinta-alaa, niin sen viellä ymmärtää miksi haluaa sen osaksi venäjää, mutta Suomi on iso kysymysmerkki itselle, joten jos joku viisampi viitsisi selittää minulle Suomen hyödyn, olisin hyvin kiitollinen.

Sä ajattelet länsimaalaisesti järjellä. Venäläiset ei tee niin. Putin varsinkaan.

Siksi me voidaan olla nyt vaarassa.

Vierailija
254/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä on selitetty täälläkin keskusteluissa.yleensä niissä, joissa on alettu huutamaan igoria ja tatjaanaa.

Tästä on myös puhuttu moneen otteeseen uutisissa ym.

Suosittelen sinulle, että alat etsiä tietoa itse,etkä jättäydy pelkkien nettikirjoittelujen varaan.

Vierailija
255/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ajattelet länsimaalaisesti järjellä. Venäläiset ei tee niin. Putin varsinkaan.

Siksi me voidaan olla nyt vaarassa.

Totta, itse vaan olisin uskonut että jonkinlainen logiikka nyt Putinilta löytyisi, mutta näköjään hän on nyt vaan päättänyt että millään ei enää ole väliä ja että ei kiinosta mitä muut ajattelee. Aika säälittävää.

Vierailija
256/256 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä on selitetty täälläkin keskusteluissa.yleensä niissä, joissa on alettu huutamaan igoria ja tatjaanaa.

Tästä on myös puhuttu moneen otteeseen uutisissa ym.

Suosittelen sinulle, että alat etsiä tietoa itse,etkä jättäydy pelkkien nettikirjoittelujen varaan.

Tiedän nuo keskustelut hyvin, mutta ärsyttävää kahlata kun osa viesteistä on juuri tuota Igor ja Tatjana huudattamista ja youtube videoiden spämmiä. Olisi parempi vaa unohtaa ne trollit ja olla vastaamatta heidän viesteihin niin asiasta olisi helpompi keskustella. Ja siis kun ihmiset puhuu että he ovat varmoja että Putin hyökkää Suomeen seuraavaksi, niin mistä he tietävät? Tässä vaiheessa kukaan ei tiedä mitään mitä Putin miettii, sitten kun altaa tulla uutisia missä lännen tiedustelu palvely alkaa kertomaan Venäjän suunitelmista hyökätä Suomeen, niin sitten olen varma, että niin tulee käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan