Missä perhettä haluavat naiset?
Nykyään tuntuu olevan vaikeaa löytää naispuolista kumppania joka haluaisi lapsia. Itse olen vähän reilut 30-vuotias, hyvin toimeentuleva, fiksu, komea jne jne mies, mutta kaikki naiset joiden kanssa olen tutustunut tai seurustellut ovat olleet hyvin jyrkästi sitä mieltä etteivät halua koskaan lapsia. Aina väitetään että kyllä se mieli muuttuu, mutta en haluaisi ottaa enää sitä riskiä että pistän tunteeni peliin ja saan pettyä koska lapsia ei sitten kuitenkaan haluta. Enkä nyt ole vaatimassa mitään suurperhettä, yksikin lapsi riittäisi.
Kommentit (39)
Niin, voihan olla etsin katselen tai viehätän sitten vääräntyyppisiä naisia. Itse olen yliopiston käynyt ja muutenkin ns. intellektuelli ihminen. Harrastan musiikkia, kuntosalia, kirjallisuutta yms, mutta ulkonäöllisesti ehkä sellainen mikä metsuriseksuaaliksikin tässä joku aika sitten nimettiin. Tukkaa, partaa, tatuointeja ja lävistyksiä yms. En siis mikään ihan perus suomalainen mies kuitenkaan.
Hoito-alalla olevia en kyllä ole deittaillut. Yleensä olleet yliopiston tms. käyneitä. Eivätkö korkeasti kouluttautuneet naiset sitten muka halua lapsia? :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:00"]
Hoito-alalla olevia en kyllä ole deittaillut. Yleensä olleet yliopiston tms. käyneitä. Eivätkö korkeasti kouluttautuneet naiset sitten muka halua lapsia? :)
[/quote]Vapaahtoinen lapsettomuus on paljon tavallista yleisempää korkeasti koulutettujen naisten parissa. Lähipiirissäni on vaikka kuinka monta velaa. -4
Olen korkeasti koulutettu (yliopisto), ja haluan kyllä perheen ja lapsia.
T:se edellinen 30-vuotias nainen
Niin, voihan olla etsin katselen tai viehätän sitten vääräntyyppisiä naisia. Itse olen yliopiston käynyt ja muutenkin ns. intellektuelli ihminen. Harrastan musiikkia, kuntosalia, kirjallisuutta yms, mutta ulkonäöllisesti ehkä sellainen mikä metsuriseksuaaliksikin tässä joku aika sitten nimettiin. Tukkaa, partaa, tatuointeja ja lävistyksiä yms. En siis mikään ihan perus suomalainen mies kuitenkaan.
[/quote]
No eipä kovin moni ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:04"]
[/quote]Vapaahtoinen lapsettomuus on paljon tavallista yleisempää korkeasti koulutettujen naisten parissa. Lähipiirissäni on vaikka kuinka monta velaa. -4
[/quote]
Tutkimusten mukaan vapaehtoinen lapsettomuus ja älykkyys korreloivat keskenään. Toki matalasti koulutettukin voi olla älykäs eli sinänsä koulutustaso ei kerro naisten halukkuudesta vanhemmuuteen. On kuitenkin yleisempää, että älykkäät ihmiset kouluttautuvat korkeasti.
Sosiaalialalle varmaan noin ylipäätään hakeutuu ihmisista kiinnostuneet naiset, joilla on hoivaamiseen tarvittavaa halua ja kykyä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Tutkimusten mukaan vapaehtoinen lapsettomuus ja älykkyys korreloivat keskenään. Toki matalasti koulutettukin voi olla älykäs eli sinänsä koulutustaso ei kerro naisten halukkuudesta vanhemmuuteen. On kuitenkin yleisempää, että älykkäät ihmiset kouluttautuvat korkeasti.
Sosiaalialalle varmaan noin ylipäätään hakeutuu ihmisista kiinnostuneet naiset, joilla on hoivaamiseen tarvittavaa halua ja kykyä.
[/quote]Just näin! -4
[/quote]
Jos sä olet traffaillut vaan jotain kirjallisuustieteen tai naistutkimuksen opiskelijoita, niin voipi olla että heillä ei ole ensimmäisenä mielessä lapset. Pitäisiköhän sun vähän laajentaa kohderyhmää. Rupeaa kuulostamaan siltä että sulla on aika tarkat vaatimukset naisille ja heidän taustoilleen. Miksi ei lastentarhanopettaja tai sairaanhoitaja kelpaisi? He ovat yleensä lapsirakkaita ja haluavat perustaa perheen.
Monet kumppanit sanoneet suoraan että "sinusta kyllä tulisi hyvä isä", mutta sitten kuitenkin olleet sitä mieltä että eivät itse vaan halua äideiksi tai kokevat ettei heistä ole siihen. Ehkä alan tutusta hoito-alan ihmisiin sitten. :) Kiitos uusista näkökulmista.
-AP
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:00"]Niin, voihan olla etsin katselen tai viehätän sitten vääräntyyppisiä naisia. Itse olen yliopiston käynyt ja muutenkin ns. intellektuelli ihminen. Harrastan musiikkia, kuntosalia, kirjallisuutta yms, mutta ulkonäöllisesti ehkä sellainen mikä metsuriseksuaaliksikin tässä joku aika sitten nimettiin. Tukkaa, partaa, tatuointeja ja lävistyksiä yms. En siis mikään ihan perus suomalainen mies kuitenkaan.
[/quote]
Ehkä naiset eivät ole valmiita uhraamaan niin paljon lasten takia? Voit asettaa liikaa odotuksia naiselle, urakehityksen pysähtyminen lasten takia, vartalon muuttuminen, oman ajan väheneminen jne. Naisen on helpompi haluta lapsia, jos mies ottaa enemmän vastuuta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:20"]
[/quote]
Jos sä olet traffaillut vaan jotain kirjallisuustieteen tai naistutkimuksen opiskelijoita, niin voipi olla että heillä ei ole ensimmäisenä mielessä lapset. Pitäisiköhän sun vähän laajentaa kohderyhmää. Rupeaa kuulostamaan siltä että sulla on aika tarkat vaatimukset naisille ja heidän taustoilleen. Miksi ei lastentarhanopettaja tai sairaanhoitaja kelpaisi? He ovat yleensä lapsirakkaita ja haluavat perustaa perheen.
[/quote]
Suoraan sanottuna minulle ei naisten taustalla ole mitään väliä. Jos homma toimii niin se toimii. Koulutus, työ jne. eivät ole minulle asioita mitä katson toisessa ihmisessä. Luonne ja ajatukset ovat tärkeimpiä. Ja toki on hyvä olla jotain yhteistäkin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:00"]Niin, voihan olla etsin katselen tai viehätän sitten vääräntyyppisiä naisia. Itse olen yliopiston käynyt ja muutenkin ns. intellektuelli ihminen. Harrastan musiikkia, kuntosalia, kirjallisuutta yms, mutta ulkonäöllisesti ehkä sellainen mikä metsuriseksuaaliksikin tässä joku aika sitten nimettiin. Tukkaa, partaa, tatuointeja ja lävistyksiä yms. En siis mikään ihan perus suomalainen mies kuitenkaan. Hoito-alalla olevia en kyllä ole deittaillut. Yleensä olleet yliopiston tms. käyneitä. Eivätkö korkeasti kouluttautuneet naiset sitten muka halua lapsia? :) [/quote] Ehkä naiset eivät ole valmiita uhraamaan niin paljon lasten takia? Voit asettaa liikaa odotuksia naiselle, urakehityksen pysähtyminen lasten takia, vartalon muuttuminen, oman ajan väheneminen jne. Naisen on helpompi haluta lapsia, jos mies ottaa enemmän vastuuta.
[/quote]
En sitä odotakaan. Jäisin hyvin mieluusti koti-isäksi hoitamaan lasta/lapsia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:20"]
[/quote]
[/quote]
Suoraan sanottuna minulle ei naisten taustalla ole mitään väliä. Jos homma toimii niin se toimii. Koulutus, työ jne. eivät ole minulle asioita mitä katson toisessa ihmisessä. Luonne ja ajatukset ovat tärkeimpiä. Ja toki on hyvä olla jotain yhteistäkin.
[/quote]
Huomaatko tuossa on pieni ristiriita. Sanot että tapailet vaan korkeakoulutettuja, mutta sitten koulutuksella ei muka olekaan merkitystä. Koita nyt päättää. Taidat olla aikamoinen pelimies, ei ihme että naiset eivät kanssasi lapsia halua.
Kieltämättä "Koulutus, työ jne. eivät ole minulle asioita mitä katson toisessa ihmisessä" kuulostaa vähän pelaamiselta. Kaikki aikuiset ihmiset tietävät, että ala ja koulutustausta korreloivat monien tärkeiden asioiden kuten elämänarvojen, keskustelutaitojen, älykkyyden, sivistystason, luonteen jne. kanssa. Kun ihmiset laittavat deitti-ilmoitukseen etsivänsä "akateemista miestä", he eivät ole statuksen perässä vaan ennakkokarsivat ihmisiä, joiden kanssa heillä todennäköisesti ei ole riittävästi yhteistä. -4
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:00"]Niin, voihan olla etsin katselen tai viehätän sitten vääräntyyppisiä naisia. Itse olen yliopiston käynyt ja muutenkin ns. intellektuelli ihminen. Harrastan musiikkia, kuntosalia, kirjallisuutta yms, mutta ulkonäöllisesti ehkä sellainen mikä metsuriseksuaaliksikin tässä joku aika sitten nimettiin. Tukkaa, partaa, tatuointeja ja lävistyksiä yms. En siis mikään ihan perus suomalainen mies kuitenkaan.
[/quote]
Mä voisin olla kiinnostunut. Olen naimisissa mutta mieheni ei halua lapsia ja punnitsen parhaillani, josko eroaisin ja perustaisin perheen jonkun toisen kanssa. Olen maisteri, 33 v, fiksu, maailmaa nähnyt ja sivistynyt nainen. Ainakin omasta mielestäni ihan ok näköinenkin, vaikken mikään fitness olekaan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:43"]
Kieltämättä "Koulutus, työ jne. eivät ole minulle asioita mitä katson toisessa ihmisessä" kuulostaa vähän pelaamiselta. Kaikki aikuiset ihmiset tietävät, että ala ja koulutustausta korreloivat monien tärkeiden asioiden kuten elämänarvojen, keskustelutaitojen, älykkyyden, sivistystason, luonteen jne. kanssa. Kun ihmiset laittavat deitti-ilmoitukseen etsivänsä "akateemista miestä", he eivät ole statuksen perässä vaan ennakkokarsivat ihmisiä, joiden kanssa heillä todennäköisesti ei ole riittävästi yhteistä. -4
[/quote]
Ehkä on ihan hyvä ettet jos et saa lapsia. Ala ja koulutustausta eivät korreloi luonteen kanssa. Ihmisen luonteella on tosi vähän tekemistä alan kanssa. Vai ovatko ihan kaikki sairaanhoitajat samanlaisia, älykkyydeltään, luonteeltaan, elämäarvoiltaan. Olen itse yliopiston läpi kahlannut ja nähnyt siellä sellaista sakkia, joiden kanssa minulla ei ole mitään muuta yhteistä kuin maisterintutkinto. Tapasin vähän aikaa sitten kouluja käymättömän maanviljelijä/metsänhoitajan. Meillä oli yllättävän paljon samoja ajatuksia luonnosta, elämästä ja ajattele minä maisteri pystyin keskustelemaan peruskoulun käyneen kanssa. Hänestä tunsi älykkyyden, sivistyneisyyden ja kunnioituksen muita ihmisiä kohtaan. Samaa ei tämän pienen nettikeskustelun perusteella voi sanoa sinusta.
Metsuriseksuaali? Kaikkee sitä kuuleekin. Aaahhahaa!
Hankkiudu eroon siitä tukasta ja parrasta? Ainakin jos itselläsi on epäsiisti olo.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:32"]
Täällä yksi lapsia ja perheen haluava nainen.
N38
[/quote]Etkö ole mielestäsi jo liian vanha äidiksi?
[/quote]
Mietin ihan samaa. Eikö niitä lapsia olisi pitänyt haluta aikanaan, eikä vasta sitten kun juna on jo mennyt?
[/quote]
Mistä te saitte sen käsityksen, että "keksin" haluta lapsia vasta eilen? Kyllä mä olen halunnut lapsia yhtä lailla jo viimeiset parikymmentä vuotta, se lapsia ja perheen haluava mies on vaan jäänyt tapaamatta.