Kuinka lopettaa juominen?
Kesällä on lähtenyt vähän lapasesta ja ahdista, haluan lopettaa kokonaan.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:49"]Lähde aina iltakävelylle siihen aikaan kun normaalisti korkkaisit. Raitis ulkoilma tuo hyvän fiiliksen ja hyvän olon, ja kun palaat, olet niin tyytyväinen itseesi ettei enää tee mieli. Mieheni lopetti noin kun kyllästyi kaljamahaansa :D sekin kutistui nopeasti siinä samalla!
[/quote]
Kiitos! Minäkin alan pian muistuttamaan siiderivalasta, tuo on hyvä ajatus lähteä lenkille. Ap
Sellainen ajatus, että "mä en oo tämmönen tyyppi", siis joka tissuttelee iltaisin. Että tää ei oo mun juttu ollenkaan. "Olen iltalenkkeilijä" tai mitä tahansa muuta :). VIeraannuttaa itsensä tosta hommasta - kun et sitä ole niin kauaa harrastanutkaan. Oli vaan tällainen kesään liittyvä satunnainen harha-askel ja nyt palataan ruotuun kun arki alkoi. :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:41"]Hyvä päätös! Koeta saada kiinni siitä tilanteesta/tunteesta, kun haluat avata tölkin. Mitä muuta voisit tehdä helpottaaksesi oloa? Voitko koittaa välttää sitä ilta sohvalla -tyyliä? Rikkoa kaavaa? Pienin askelin vaikka? Entä auttaisiko se AA-tyyli: TÄNÄÄN en juo. Huomisesta en tiedä. Mulla on sokeririippuvuus, se on tietysti eri asia, mutta olen kokeillut tällaista "sokeriton päivä" -tyyliä. Se on paljon helpompaa kuin ajatella jotain lopullista. SItten vain aamulla päättää että tänään on sokeriton päivä.
Saatko apua jostain ryhmästä?
En osaa sua auttaa, mutta toivotan kovasti tsemppiä!
[/quote]
Kiitos! Ap