Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumakauta! Selasin huvikseni tuota suomi24 sivuaja ja huomasin, että mieheni

Vierailija
29.09.2006 |

on laittanut ilmoituksensa sinne treffit- osioon! ja ilmoittaa vielä olevansa sinkku. Naimisissa ollaan oltu jo 5 vuotta. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kummikin erehdyit. Jos olet varma, ryhdy toimenpiteisiin. Ei tuollaista saa sietää.

Vierailija
2/11 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseudulta. Joo, täsmää, se on sun mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ilmoittaudutaan" , mutta kai siellä ohjeet on. Täytynee ilmeisesti keksiä joku ihan tekaistu ihminen. Hitto, kun ottaa päähän! Tiedän kyllä, että ei meillä mikään maailman ihanin liitto ole, mutta silti. ap

Vierailija
4/11 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten itse selailit ilmoituksia?

Vierailija
5/11 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja tunnustettakoon tässä samalla uteliaisuuteni, kuulin, että työkaverillani on tuolla ilmoitus ja etsiskelin sitä. Siski niitä selailin.



Ajattelin, että jos mies vastaa, pitäisikö tekaista myös sähkäpostiosoite ja pyytää miehen kuvaa? Mistä niitä ilmaisia osoitteita saikaan?



Oon ihan mielettömän suutuksissani tästä, ja todellakin toivoin, ettei olisi mieheni ilmoitus, mutta jotenkin tuntui vaan kaikki niin tutulta, kun sitä luin. ap

Vierailija
6/11 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeppä vaikka sinne suomi24 sähköpostiosoite :) kerro sitten tulevaisuudessa oliko se miehesi ilmoitus! Kannattaa käyttää sitä sivuhistorian poistoa jos osaat niin miehesi ei vahingossa saa tietää millä sivuilla pyörit :) oli sitten syyllinen tai ei voi tulla ongelmia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Niin, ja tunnustettakoon tässä samalla uteliaisuuteni, kuulin, että työkaverillani on tuolla ilmoitus ja etsiskelin sitä. Siski niitä selailin.

Ajattelin, että jos mies vastaa, pitäisikö tekaista myös sähkäpostiosoite ja pyytää miehen kuvaa? Mistä niitä ilmaisia osoitteita saikaan?

Oon ihan mielettömän suutuksissani tästä, ja todellakin toivoin, ettei olisi mieheni ilmoitus, mutta jotenkin tuntui vaan kaikki niin tutulta, kun sitä luin. ap

Vierailija
8/11 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko ilmoitus tosiaan niin spesifi, etteikö se voisi koskea vaikka jonkun toisen av-mamman miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisessä suhteessa elävä immeinen..

Vierailija
10/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. luukku. com



sähköpostiosoite sinne ja odottelemaan vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


täydellisessä suhteessa elävä immeinen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme