Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni jäi kiinni amfetamiinin käytöstä lomalla

Vierailija
07.08.2015 |

Hei!

Vaimoni oli lomalla Slovakiassa ja löysin hänen puhelimesta viestejä jotka viittasivat siihen että hän on käyttänyt amfetamiinia monia kertoja loman aikana. Tämä tuli täytenä yllätyksenä minulle. Olemme olleet 15 vuotta naimisissa ja kaksi lasta. Kuinka minun pitäisi edetä tässä tilanteessa. Olen suorastaan kauhuissani. Otanko puheeksi asian hänen kanssaan vai soitanko poliisille? Onko muilla kokemuksia tälläisestä??? Aivan puskista tuli.,,,

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa piri onkin paskaa, fiksu vaimo että meni ulkomaille linkkusille

Vierailija
2/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt herranjumala poliisille ainakaan ensimmäiseksi soita. Puhu vaimosi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narkkari välittömästi, myy varmaan persettäkin

Vierailija
4/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt hyvänenaika poliisille soita ! Mitäköhän mies hyvä luulet heidän tekevän kun sanot epäileväsi vaimosi käyttävän amfetamiinia. Niitä kiinnostaa vain jos löydät sitä häneltä ja ilmoitat siitä, mutta tekisitkö vaimollesi niin, että hän saisi h-merkinnän papereihin ja sakot ? Teillähän on lapsikin ! Kerro tarkemmin todisteistasi ? Piikittääkö hän, onko piikittajälkiä? Jos on tilanne on vakava ja sinun tulisi ohjata vaimosi hoitoon. Jos oli satunnainen kokeilu nokittamalla, en näe vakavammaksi kun dokaaminen. Jos vastaat kysymyksiini voin yrittää auttaa. Olen toipuva addikti, en käytä enää. Käytin tosin subua ja muita opiaatteja mutta riippuvuus on samanlainen sairaus aineesta riippumatta.

Vierailija
5/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hallussapito ja välittäminen ovat rikos. Käyttö ulkomailla on omalla vastuulla. Typerää se on, mutta ei laitonta.

Vierailija
6/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei haittaa jos välillä linkuttaa. :)

Vierailija
7/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luit vaimosi viestejä?

Vierailija
8/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slow a kiia. Melko low low tuo nainen. Märkävittu selvästi. Minä jättäisin tuollaisen naisen.

Vierailija
9/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä miettii, että jos tuollaisesta valehtelee niin mitä muutakin hän on siellä touhunnut? Ota asia puheeksi vaikka rikoitkin käyttäytymissääntöjä katsomalla hänen puhelintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi