Säikähdin, että Mooncup katosi jonnekin(sisälleni) :( APUA!
Tähänkö kuukupin käyttöni loppuu?
Kyseessä oli ensimmäinen kokeilu. Sain sen ihan onnistuneesti ja helposti sisälle, mutta kun aloin saman tien poistaa sitä, tuntui että se oli karannut kauas sisuksiin! Jestas mikä paniikki!! Sain sen kuitenkin ongittua pois ja nyt mietin uskallanko yrittää enää ollenkaan... Entäs jos se ' nousee' niin ylös, etten enää yletä siihen? Noloa lähteä lääkäriin, että katosi jäi värkkiin...
Kaikki neuvot ja vinkit tervetulleita!
Kommentit (8)
Jo, alkuun mäkin pelkäsin etten saa sitä enää vedettyä ulos kun sormet ei yllä ja vaan lipsuu. Mutta sitten tajusin alkaa käyttää emättimen lihaksia apuna, eli ponnistan sitä ulos kuin synnyttäessä. Yllättävän tehokasta.
T: iloinen kupin käyttäjä - ei onneksi enää märkää ja tuhnuista oloa kuukautisten aikaan.
Ponnistaminen todella auttoi! Kuinka se ei omaan mieleen juolahtanut... Nyt vaan voisi enää toivoa, että alkaisi vuotaa enemmän (tänään eka päivä), jotta näkisi tyhjennysvälit ym.
ap
liian ylös. Itsellä se jää aina sormien ulottuville, mutta silti avuksi ponnistan poisottaessa. Hyvä tuo kuppi on. Ja mulla on paikat tiukentuneet tosi paljon käytön myötä. Kupin ollessa paikallaan emättimen lihakset tekee vähän töitä. Mies on ihmeissään, vaikka ei ne paikat ennenkään ole löysät olleet. :)
[b]ihmetellä[/b] kuinka helppoa tuo on!! Miksei kukaan jo vuosia sitten kertonut tästä systeemistä?! Hyvästi likainen ja nuhjuinen olo =)
-tyytyväinen ap-
Vierailija:
ap