Paljonko saat tästä englannin testistä?
http://www.examenglish.com/leveltest/grammar_level_test.htm
Tee myös kuuntelukoe (löytyy oikeasta laidasta) ja kerro tulos!
Itse sain kielioppi/sanastotestistä C2 ja kuuntelusta C1. Enkun yo oli L.
Jos olet ylioppilas niin kerro kanssa mitä sait englannin yo-kokeesta aikoinaan - kyseisen kokeen tasohan on kaiketi B2 (?) niin miten tämä testi osui yksiin?
Kommentit (131)
C1 oon 15 ja parhaita huonompi enkussa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:33"]
Täyttötehtävästä C2
Kuuntelusta C1
Vaikka en koskaan lukiossa kirjoituksiin asti päässyt, luulen että se enkun yo-koe ei todellakaan ole noin helppo.
[/quote]
Jep, itsekin sain C2, ja ei todellakaan ollut 5 vuotta sitten enkun yo-koe noin helppo. Kirjoitin englannista M.
Molemmista C2, kirjoitin 1996 B:n. Yliopistotutkinto takana sen jälkeen.
Congratulations! Your level is C2 (advanced/mastery)
C2
This is approximately equivalent to CPE, an IELTS band score of 9 or 120 at TOEFL iBT
Time taken: 4 minutes, 17 seconds
Yli 20v sitten L englannista melkein täsysillä pisteillä (muistaakseni 2 vajaa). Luen paljon englanninkielistä kirjallisuutta ja artikkeleita, huvikseni ja töiden puolesta.
B2. Onko se hyvä vai huono? Olen käynyt amiksen
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:38"]
Kielioppi C2, kuuntelua en voi tähän aikaan tehdä. Kirjoitin pitkän englannin kahden muun pitkän kielen ohella 2002 ja siitä tuli odotetusti E. Suomalaisessa yo-kokeessa olen yleensä pärjännyt parhaiten kuullunymmärtämisessä, joten täytyy huomenna tehdä sekin osuus kokeesta.
[/quote]
Tein vielä kuullunymmärtämisosion ja siitäkin C2. Aikaa meni ensimmäiseen osaan 3 minuuttia 9 sekuntia ja toiseen 6 minuuttia 53 sekuntia. Minusta testi on huomattavasti helpompi kuin englannin YO-koe.
B2 ja B2. 15v/9lk, englannista 10
Vierailija kirjoitti:
B2 ja B2. 15v/9lk, englannista 10
Tein kuuntelun uudestaan ja C2.
C2 kummastakin. L englannista 80-luvulla.
C2
This is approximately equivalent to CPE, an IELTS band score of 9 or 120 at TOEFL iBT
Time taken: 10 minutes, 24 seconds
L (1984) B-englannin yo-kokeesta.
14 on kirjoittanut v. 82 enkusta magnan, joten olen parantanut enkun taitojani vuosien varrella. Varsinkin ottaen huomioon nuo teidän hienot arvosananne. Meillähän ei eximiaa ollutkaan.