Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saat tästä englannin testistä?

Vierailija
06.08.2015 |

http://www.examenglish.com/leveltest/grammar_level_test.htm 

Tee myös kuuntelukoe (löytyy oikeasta laidasta) ja kerro tulos! 

Itse sain kielioppi/sanastotestistä C2 ja kuuntelusta C1. Enkun yo oli L.

Jos olet ylioppilas niin kerro kanssa mitä sait englannin yo-kokeesta aikoinaan - kyseisen kokeen tasohan on kaiketi B2 (?) niin miten tämä testi osui yksiin?

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C1 molemmista ja kirjoituksista vuosi sitten B.. :D

Vierailija
82/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tehnyt tämän testin joskus ja tulos oli c2 alle viisi minuuttia meni aikaa. Testi on erittäin helppo joten en ylpeilisi saavutuksella.

Kannattaa tehdä joku vähän laajempi testi esimerkiksi Kaplanin. Antaa paljon realistisemman kuvan omasta tasosta.

en ole yo, olen amis.

Tykkään lukea englanniksi ym. Opin englannin hyvin jo nuorella iällä, en kouluopetuksen, vaan oman mielenkiinnon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä yrittämällä A2 -> ärsyynnyin surkeasta tuloksesta ja yritin uudelleen kuulostelemalla mitä kielikorva sanoo, enkä miettimällä liikoja -> B2

Vierailija
84/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla tulee level 0?

Vierailija
85/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C1, kuuntelua en voi nyt tehdä. Kirjoitin aikoinaan englannista M:n, silloin ei ollut vielä eximiaa

Vierailija
86/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B1

Vierailija
87/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun käynyt ja B2. Enkku oli useimmiten jotain kasin luokkaa...

Vierailija
88/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C2, tein kirjallisen ja kuuntelun. Aika helppo testi...

Olen tämän vuoden yo ja kirjoitin englannista e:n

Vierailija
89/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C1 ja kuuntelusta C2. En ole yo. Koen olevani surkea puhumaan englantia enkä sitä aina ymmärräkkään, mutta jouduin onneksi käyttämään sitä työssä vuosia, ehkä opin jotain..

Vierailija
90/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C2/C2, oli kyllä vähän turhan helppo testi. Täysin objektiivisesti arvioisin omaksi nykyiseksi tasokseni C1.

Pari vuotta sitten kirjoitin englannista heikon M:n, mutta mä aina hermoilin kuulusteluissa enkä osannut keskittyä ja kuuntelusta tulikin niin iso pistevajaus, että jos se olis mennyt kuten muu taso kokeessa niin olis ollut E hanskassa. Nyt oli ihanaa kun sai kuunnella omassa rauhassa.

Yliopiston myötä on kyllä englanti parantunut kuin toiseksi luonnolliseksi kieleksi kun osa proffista on natiivienglanninkielisiä, aika paljon kursseja vedetään täysin englanniksi ja jok ikinen kurssikirja on englanniksi joten nykyään on huomannut että suomen kieli, jossa olen ennen ollut hyvä, on jopa alkanut kärsiä, varsinkin kirjoituspuoli. Mut onneks käyn vauvafoorumilla ylläpitämässä äikän kirjoitustaidon rippeitäni "äksdee".

Vierailija
91/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A2. 6 oli peruskoulussa englanti. Eikä amiksessakaan paremmin mennyt.

Vierailija
92/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C2, L enkusta.

Vierailija
93/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C2 kirjallisesta ja C1 kuuntelusta. Kirjoitin pitkän englannin vuonna 2012 ja arvosana oli C. Oli kyllä melko naurettava testi, etenkin kirjallinen osuus.

Vierailija
94/131 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yo, tulos C1

Vierailija
95/131 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista C2, englantia olen varsinaisesti lukenut ainoastaan peruskoulussa A-kielenä, senkin viime vuosituhannella. Olen kyllä pyrkinyt jatkuvasti kehittämään kielitaitoani sen jälkeen itsenäisesti - mukava huomata, että siitä on ollut hyötyä.

Testit tuntuivat kovin helpoilta, mahtavatko kuitenkaan vastata todellisia tasotestejä? Vrt. netin "älykkyystestit", joista vähintään joka toinen saa huipputuloksen, vaikka oikeassa testissä menisikin sormi suuhun...

Vierailija
96/131 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C2 molemmista, englannista kirjoitin L:n vuonna 1999. Nykyisessä työssäni puhun, luen ja kirjoitan aika paljon englanniksi.

Vierailija
97/131 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C1 sain. Kuuntelusta B2.

24v olen. Enkku on aina ollut heikkoa mulla, en kirjottanut sitä lukiossa sen takia - kurssit meni juuri ja juuri vitosena läpi siellä. Peruskoulussa päättötokariin sain seiskan. AMK:ssa sain enkun kurssin numeroksi 3 (arvoasteikko 1-5). Tuntuu että vasta lukion jälkeen aloin oikeasti ymmärtämäänkin enkkua kunnolla. Varmaan koska vasta silloin aloin tuijottelee telkkarista leffoja sun muita niin pljon että oppi kuin huomaamattaan :D Lapsena ei tullu telkkarin tms. äärellä lojuttua.

Vierailija
98/131 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C2 molemmista, pitkästä englannista kirjoitin L:n v. 1984.

Vierailija
99/131 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 02:21"]Miten suurin osa muka saa tuon parhaimman?
[/quote]Luulisin, että "kynnys" postata tulos on korkeampi, jos saa huonomman tuloksen.

Vierailija
100/131 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C2. Kuuntelua en jostain syystä saanut onnistumaan kännykällä. Uskon, että olisi mennyt paremmin kuin kirjallinen osio. Lukiossa lyhyt englanti ja 6 nunerona ja B kirjoituksista. Olen totaalisen surkea kielissä mutta menin naimisiin britin kanssa ja kotikielemme on englanti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi