Paljonko saat tästä englannin testistä?
http://www.examenglish.com/leveltest/grammar_level_test.htm
Tee myös kuuntelukoe (löytyy oikeasta laidasta) ja kerro tulos!
Itse sain kielioppi/sanastotestistä C2 ja kuuntelusta C1. Enkun yo oli L.
Jos olet ylioppilas niin kerro kanssa mitä sait englannin yo-kokeesta aikoinaan - kyseisen kokeen tasohan on kaiketi B2 (?) niin miten tämä testi osui yksiin?
Kommentit (131)
C2, kirjoituksissa muistaakseni C vuonna kivi ja keppi. Prepattavaa olisi, koska juuri tällä viikolla oli englanninkielisiä vieraita ja kovin syvällisiä keskusteluja en pysty käymään. Enemmän pitäisi harjoitella käytännössä puhumista.
B2, oon tosin vasta 13. Ja ihan testejä googlailemalla päädyin tänne palstalle.
Kuuntelu ei jostain syystä auennut tabletilla, mutta sain C1. En ole vielä yo, vaan menen kasiluokalle. Opiskelen enkkuluokalla.
C2 molemmista. Koehan on tosi helppo, en ihmettele ollenkaan että näin moni on saanut täysiä pisteitä.
Enkunope
Congratulations! Your level is C2 (advanced/mastery)
C2
This is approximately equivalent to CPE, an IELTS band score of 9 or 120 at TOEFL iBT
Time taken: 4 minutes, 21 seconds
Tuo tulos kirjallisesta. Yo vm 2002 ja kirjoitin c:n
C2This is approximately equivalent to CPE, an IELTS band score of 9 or 120 at TOEFL iBT
Time taken: 2 minutes, 30 seconds
Mobiili heittää rivit päin pyllyä mutta kolme vuotta sitten pitkästä enkusta L.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:18"]
C2
This is approximately equivalent to CPE, an IELTS band score of 9 or 120 at TOEFL iBT
Time taken: 4 minutes, 21 seconds
Tuo tulos kirjallisesta. Yo vm 2002 ja kirjoitin c:n
[/quote]
korjaus kirjoitin itseasiassa B:n, muisti temppuilee
C2 ja sain enkun yo 2015 b! :D en ole niin huono kun yo koe sai minut näyttämään :)
9-vuotiaani (natiivisti englanninkielinen) sain kuuntelusta C2 ja täyttötehtävästä B1. Ei voi olla kauhean vaikea testi, koska ainakin itselläni kuuntelussa kysymykset vaikeutuivat, mutta oli paljon synonyymejä, kun sait sanasta kiinni, tiesit heti vastauksen, mikä nopeutti tosi paljon testin tekemistä. Vähän kuin HSK-testi.
Itse sain C1 täyttötehtävästä ja kuuntelusta samoin C1.
Olen aikanaan kirjoittanut englannista L:n, mutta asunut sittemmin englanninkielisessä maassa monta vuotta.
Kielioppi C2, kuuntelua en voi nyt tehdä. Helppo testi. Peruskoulupohjalla, nyt menen 9. luokalle.
C2/C2
Yo:sta keväällä '97 Eximia.
C1 molemmista, mitä se sitten tarkoittaakaan..
Molemmat C2, enkun ylioppilaskirjoituksista sain E:n aikoinani. Sen jälkeen asunut Englannissa, mikä paransi kielitaitoa tosi paljon.
Luettu C2 Time taken: 1 minute, 44 seconds
Kuultu C2 Time taken: 7 minutes, 54 seconds
A-Englanti oli kirjoituksissa aikoinaan L (paria pistettä vaille täydet).
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:23"]
9-vuotiaani (natiivisti englanninkielinen) sain kuuntelusta C2 ja täyttötehtävästä B1. Ei voi olla kauhean vaikea testi, koska ainakin itselläni kuuntelussa kysymykset vaikeutuivat, mutta oli paljon synonyymejä, kun sait sanasta kiinni, tiesit heti vastauksen, mikä nopeutti tosi paljon testin tekemistä. Vähän kuin HSK-testi.
Itse sain C1 täyttötehtävästä ja kuuntelusta samoin C1.
Olen aikanaan kirjoittanut englannista L:n, mutta asunut sittemmin englanninkielisessä maassa monta vuotta.
[/quote]
Sorry, korjan: sain siis itse C2/C2 ja kuopus sai C1. Tossa on pienemmille vähän hankalia ammatteja ja muuta sanastoa, joita ei varmaan tiedä.
Esikoinen (14 v.) teki just testin ja C2/C2.
En tiedä mikä testi on ja mihin testaa, mutta helppo testi kyllä on minusta.
C2 ja 4,54s. Mitä tuo tarkoittaa?ammattikoulun oon käynyt
C2, ja enkun yo-kokeesta tuli C vuosituhannen alkupuolella. (Tosin panikoin lukioaikoina kaikissa kokeissa ja pilasin ne, ois tuossa enkussakin ollut varmaan mahikset magnaan mutta en halunnut uusia) En oo edes matkustellut tai mitään että kielitaito ois muka parantunut.
Miten suurin osa muka saa tuon parhaimman?
C2 sanastokoe
Tämä koe oli aika vitsi, 15 kysymystä