Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teidän nukuttamisruljanssi kestää illalla? Meillä 1,5 tuntia ja 2 lasta.

Vierailija
29.09.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukutukseen menee se 5 minuuttia kun luen sadun... sadun jälkeen toivotan hyvää yötä ja iltapusut ja hipsin alakertaan... joskus kuuluu kun toinen hakee krijan kirjahyllystä tai pehmoelukan lattialta, mutta viimeistään vartin päästä on kumpikin umpiunessa, keskenään eivät kyllä juuri puuhastele mitään...

Vierailija
22/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasketaan mukaan iltapala ja -satu niin n puolisen tuntia. Riippuu tietysti myös onko mies kotosalla vai ei. Silloin toinen laittaa isommat ja toinen vauvan. Mutta mitään varsinaista nukuttamista ei harrasteta. Hali, suukko ja hyvää yötä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä iltapesu, iltapuuro, hampaiden harjaus ja poika petiin hyvänyönpusun kera. Sinne jää itsekseen nukkumaan. Lapsi 2v.



" Iltasatuja" luetaan ennen iltapesua ja puuroa niin ei jää tarinat mietityttämään enää nukkumaan mennessä/yksin sängyssä maatessa.

Vierailija
24/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laskee iltapuuron syömisestä alkaen, toiset siitä kun lapsi menee sänkyyn. Meillä nukutusrumbaan menee sitten joko 10 min. tai tunti, riippuu miten sen laskee.

Vierailija
25/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kerätkää lelut pois, kohta syödään iltapala ja mennään nukkumaan



- eiku meillä on leikit kesken



Pari toistoa käskylle ja jos ei mitään tapahdu, sitten ankara uhkaus lattiaharja kädessä:

- kerätkää pois tai äiti kerää ne säkkiin ja ne löytyy sitten kellarista joskus kesällä. Enkä luekaan sitten iltasatua! (uhkaus on myös pari kertaa laitettu täytäntöön)



10 minuutin päästä huone on raivattu ja pyjamat päällä. Iltapala syödään, iltapissat ja sitten iltasatu, kumpikin valitsee yhden kirjan. Luetaan sadut, pestään hampaat ja nukkumaan omiin sänkyihinsä.



Minä valtaan sohvan kirjan kanssa.

Vierailija
26/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan sänkyyn vaan ja sinne ne on nukahtaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niin tarpeekseni esikoisen kanssa noista rituaaleista ku olin sillon yksinhuoltaja. Meillä menee nuorempi onneks miehen kanssa samaan aikaan nukkumaan. Yleensä mies nukkuu ensin ja lapsi käy jopa usein ilmoittamassa että isi nukkuu jo. Nukkuu sitten sinne iskän viereen josta kannan sitten omaan sänkyyn kun menen itse nukkumaan. Iltaunista miestä voi sitten herätellä jos on jotain toimintaa vailla. :)

Vierailija
28/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sun mieheshän nukuttaa sen lapsen kaikkein rankimmalla tavalla eli viereen! Onneksi se sopii teille kaikille, muuten voisit täällä murehtia, kun kuopus nukahtaa vain isän viereen ja mies ei nukutusrumbalta sitten ehdi eikä jaksa tehdä mitään sinun kanssasi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän