Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Jennifer Aniston

Vierailija
06.08.2015 |

Voi näyttää yhä noin järkyttävän hyvältä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa :) Paitsi geenejä tietty. Mutta jos niitä on omasta takaa, niin...
Mutta oikeasti tosi kaunishan Aniston on. Ja myös semmosta sisäistä hehkua, jota ei esim. superkauniilla Angelina Joliella (heh kun hän tuli mieleen :D) oikein ole.

Vierailija
2/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni eilen naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset geenit.

Vierailija
4/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:14"]

Rahalla saa :) Paitsi geenejä tietty. Mutta jos niitä on omasta takaa, niin...
Mutta oikeasti tosi kaunishan Aniston on. Ja myös semmosta sisäistä hehkua, jota ei esim. superkauniilla Angelina Joliella (heh kun hän tuli mieleen :D) oikein ole.

[/quote]Jennifer näyttää paremmalta kuin Angelina. Angelina on friikki, ei superkaunis.

Vierailija
5/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä tykännyt hänen piirteistään. 

Vierailija
6/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Angelinakin on superkaunis, vaikka Jennifer onkin kauniimpi ja ihanampi.
En tiennyt, että Aniston edes seurustelee, ja näköjään uusi aviomieskin on aika kuuma (kuumempi kuin Brad Pitt :D, josta en kylläkään ole koskaan hirveästi innostunut...)

Vierailija
7/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:23"]

Minusta Angelinakin on superkaunis, vaikka Jennifer onkin kauniimpi ja ihanampi.
En tiennyt, että Aniston edes seurustelee, ja näköjään uusi aviomieskin on aika kuuma (kuumempi kuin Brad Pitt :D, josta en kylläkään ole koskaan hirveästi innostunut...)

[/quote]Wikipedian mukaan Jennifer ei ole tällä hetkellä naimisissa

Vierailija
9/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmien rinnakkaistodellisuudessa Aniston olisi lesbo ja naimisissa mun kanssa. On se aika ihana. <3

Vierailija
10/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolie on niin laiha että pelkään koko naisen katkeavan jostain kohtaa.

Aniston on aina ollut jotenkin ihanan eläväinen vaikka Brad haukkuukin koko ajan tylsäksi. Ehkä älykäs Jennifer on jollekin tyhmemmälle "tylsä".

Vierailija
11/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ajatellut, että Aniston vaan rumenee vanhetessaan ja Jolie paranee. Makuja näyttää olevan erilaisia. 

Vierailija
12/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jennifer paranee vain vanhetessaan.. Noissa juuri pyörivissä 20v vanhoissa Frendit-jaksoissa Aniston on aika mitättömän näköinen "pullaposki"... Nyt suorastaan jumalainen.

Vierailija
13/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:23"]

[/quote]
wikipedia ei ole pysynyt perässä. Juurihan lehdissä uutisoidaan että on mennyt naimisiin. Toisekseen etkai sä pidä wikin tietoja faktana?Niitähän voi kirjoitella kuka vaan

Vierailija
14/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:23"]

[/quote]
Tää on ehkä paras juttu,mitä olen pitkään aikaan lukenut. Että ihmiset on tyhmiä

Vierailija
15/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:29"]

Jolie on niin laiha että pelkään koko naisen katkeavan jostain kohtaa.

Aniston on aina ollut jotenkin ihanan eläväinen vaikka Brad haukkuukin koko ajan tylsäksi. Ehkä älykäs Jennifer on jollekin tyhmemmälle "tylsä".

[/quote]

Onneksi Justin on fiksumpi kuin Brad, Jennifer todellakin ansaitsee ihanan miehen sen ääliön jälkeen.

Vierailija
16/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, minuun ei kolahda yhtään..

Vierailija
17/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanan raikas ja kaunis, ja vielä vaikuttaakin jotenkin symppikseltä ja aurinkoiselta ihmisenä. Ja voi jestas olen kateellinen Justinista, niin kuuma! Eihän puupää-Pittiä voi tuohon edes verrata samana päivänä. Ihana että menivät naimisiin, toivottavasti liitto kestää! 

Vierailija
18/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin on melkoinen seksijumala :D En ees tiedä kumpaa kadehtisin enemmän :)

Vierailija
19/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anistonilla kauniit sirot kasvonpiirteet.

Vierailija
20/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ja hiukset niiin upeat!!Kasvonpiirteet melko kamalat.Kokonaisuutena on kyllä mun makuun.