Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aihetta lasuun, kun perheessä kielenkäyttö on aivan kammottavaa?

Vierailija
29.05.2025 |

Todella karmeaa kuultavaa, ei todellakaan normaalia sen ikäisen sanastoa. Ovat pieniä lapsia vielä. En ole vastaavaan törmännyt aiemmin. Ikinä. Mitä kodissa tapahtuu, että tulos on tuo.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilevat vai puhuvat muuten sopimattomia?

Vierailija
2/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, ihan karseaa menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirosanoja on teologisia ja anatomisia, joista anatomisten arvelen vahingoittavan lasta enemmän.

4/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutsii, pyöräytä meikämandoliinille brekuks broikkuruikkari suitsait sukkelaan, tai tulla tupsahtaa kiirus!"

Vierailija
5/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat puhua meidän naapureista. Teini-ikäinen poika huutaa vttua ja h****a taukoamatta, ala-asteikäinen tytär kiroaa rappukäytävässä kuin turkkilainen, eikä perheen äitikään mikään sulosuu ole..

Vierailija
6/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on aihetta lasuun. Itse olen yhteiskunnan tukipylväs ja annan kaiken epäilyttävän ilmi viranomaisille.

Nykyään on helppoa, kun ilmiantokanavia on vähän joka suuntaan...

Vierailija
7/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä se lastensuojelu tuolle mahtaa? Ottaa kiroilusta huostaan kiroilemaan?

Vierailija
8/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä mitä mahtaisi, mutta jos se indikoi siellä taustalla paljon suurempaa ongelmakokonaisuutta. Ehkä sitä on sitten elänyt fiksujen ihmisten kuplassa aina, sori siitä.

Vierailija
9/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkun pitäisi varmaan sanoa aikuisille selkokielellä tai yhdessä, ettei ole ok ja miten vaikuttaa lapsiin. Lasu yleensä ei tee hyvää, ellei ole ihan pakko sitä kautta, koska asiakkuudesta vaikea päästä koskaan pois.

Vierailija
10/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tehdä, on vahva intuitio sen suhteen ettei ole asiat hyvin.

Vierailija
11/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro joku esimerkki, niin voin arvioida. Olen sossu.

Lähtökohtaisesti kiroilu tai rumat puheet eivät ole syy lasulle, mutta hyvin yksityiskohtaiset puheet seksiasioista pienellä lapsella voivat olla.

Vierailija
12/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla naapurissa oli hiekkalaatikolla valvomassa tenaviaan kolme äiskää, kun arviota 4v poikalapsi alkoi huutamaan toiselle mokomalle "pidä nyt se tulpa kiinni" [sic]. Kukaan äiskistä ei reagoinut mitenkään.

Vierailija
13/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kiroilu tai rumat puheet eivät ole syy lasulle, mutta hyvin yksityiskohtaiset puheet seksiasioista pienellä lapsella voivat olla.

Haista sinä Stasi-sossu piiitkä v*ttu!!

Vierailija
14/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat sentään suomea. 

Vierailija
15/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin muuten sanottu wokelle. Kiitos sulle!

Vierailija
16/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten lestadiolaislapset ovat todella rääväsuisia? Enkä nyt tarkoita mitään vahingossa lipsahtanutta "peekelettä", vaan kunnon anatomisia toivotuksia.

Vierailija
17/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, sossut tekevät erittäin arvokasta työtä, joten yrittäisit olla ihmisiksi. En halua tähän tarkemmin kertoa. En omissa piireissäni ole milloinkaan kuullut vastaavaa, että ei nyt ihan peruskauraa, todellakaan. Myös hämmentää kasvattajan melko täydellinen välinpitämättömyys tätäkin asiaa kohtaan.

Vierailija
18/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla naapurissa oli hiekkalaatikolla valvomassa tenaviaan kolme äiskää, kun arviota 4v poikalapsi alkoi huutamaan toiselle mokomalle "pidä nyt se tulpa kiinni" [sic]. Kukaan äiskistä ei reagoinut mitenkään.

Niin pelkele!

:D

Vierailija
19/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opetin lapselleni, että "kuinka tyypillistä"! (Tyhmää)

Vierailija
20/21 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä että nuorena opitaan😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän