Kuinka usein miehesi vaihtaa alushousut?
Oma mies kerran viikossa. Tosin eipä paskaraitoja ole hällä, siisti muuten..
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:48"]Joka päivä. Joskus kahdesti jos siltä tuntuu.
[/quote]
Sama. Ja lapsilla myös.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:05"]
Päivittäin.
En ymmärrä miten te jotkut siedätte saastaisia haisulimiehiänne.
[/quote]
Miehen vehje ei sotke alushousuja samaan tahtiin ku naisen märkivä haava. Ei voi olla vaikea ymmärtää. Ja minulla ainakaan ei ole tapana päästää kusta tai paskaa housuun.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:09"]
Päivittäin.
[/quote]
Miehen vehje ei sotke alushousuja samaan tahtiin ku naisen märkivä haava. Ei voi olla vaikea ymmärtää. Ja minulla ainakaan ei ole tapana päästää kusta tai paskaa housuun.
[/quote]
Kyllä siitä sunkin katkaravusta kaikenlaisia eritteitä erittyy...mutta onnea vaan sulle, juustokullias ja haisevia alkkareitas ei yksikään nainen huoli :DD
Paskan jälkee suihkuu ? Mitäs jos se vitun apina opettelis käyttämään sitä käsisuihkua? Vittu minkä idiootin sä oot löytäny.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:12"]
Päivittäin.
[/quote]
[/quote]
Kyllä siitä sunkin katkaravusta kaikenlaisia eritteitä erittyy...mutta onnea vaan sulle, juustokullias ja haisevia alkkareitas ei yksikään nainen huoli :DD
[/quote]
Huolinu aika moni jo. :D Toisin ku sun jatkuvasti pestyä, silti hiivasaista pillua ja finninaamaas. :D
En ymmärrä mistä mammat näitä housuunpaskojia löydätte, jotka vähintään kerran päivässä joutuu vaihtamaan kalsarit. Eriasia jos sairastaisi suolistosairautta..
Terve kaikille.
jos haluatte niin analysoin ilmaiseksi miestenne kalsarit haistelu menetelmällä. Tunnistan monet sairaudet ja puutokset pelkästään hajusta. Laittakaa kalsarit tiiviisti suljetussa minigrip pussisa tulemaa. Liittäkää mukaan kuva miehestänne ja postimerkillä varustettu kirjekuori, jos haluatte analyysin tai kalsarit takaisin. Osoitehan on vanha tuttu ja löytyy goglella.
t:Timppa S.
ps. Vaihtarina ainakin pinssejä ja jotain uusia tarroja luvassa, kun olen palannut Turusta
Meillä mies noin 3 krt/vko. Ei ne miehellä likastu samaan tahtiin kun esim. mulla stringit. Vaihdan kyllä itse joka päivä ja mielestäni naisen kuuluukin. Mieheni kuitenkin pesee myös peppunsa joka kakkoshädän jälkeen. En ole ikinä nähnyt likaa alushousuissaan. Muutenkin puhdas mies ja kröhöm, kaikki maistuu aina hyvältä, hygieniassa ei mitään vikaa.
Näin miehenä voin kertoa, että joka päivä. Mulla on monta kymmentä alushousua, joten niistä ei tule pulaa. Menevät kaikki pesuun sitten kun alkavat loppumaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:21"]Terve kaikille.
jos haluatte niin analysoin ilmaiseksi miestenne kalsarit haistelu menetelmällä. Tunnistan monet sairaudet ja puutokset pelkästään hajusta. Laittakaa kalsarit tiiviisti suljetussa minigrip pussisa tulemaa. Liittäkää mukaan kuva miehestänne ja postimerkillä varustettu kirjekuori, jos haluatte analyysin tai kalsarit takaisin. Osoitehan on vanha tuttu ja löytyy goglella.
t:Timppa S.
ps. Vaihtarina ainakin pinssejä ja jotain uusia tarroja luvassa, kun olen palannut Turusta
[/quote]
Ihana :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:12"]
Päivittäin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Huolinu aika moni jo. :D Toisin ku sun jatkuvasti pestyä, silti hiivasaista pillua ja finninaamaas. :D
[/quote]
Päiväunissas ehkä joo :D
Kiva röntgenkatse sulla muuten hei, mutta pikkusen siinä jotain vikaa kuitenkin!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:36"]Päivittäin.
[/quote]
Lisään tähän että kyllä oksettaisi jos tuollainen hikinen metallimies ei päivittäin paitaa ja boxereita vaihtaisi. Ei niihin housuihin paskoa tarvitse, ihan hikoilu riittää.
Täytyy sanoa, ettei tietoakaan. En kauheasti kyttäile miehen tekemisiä tuon osalta saati että mitkä kalsarit hänellä on jalassa.
Mun mies vaihtaa päivittäin, koska on sitä mieltä, että saa muutoin peräpukamia.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:06"]Vaihtaa joka päivä. Itse vaihdan 1-2 krt viikossa, mutta pesen bidéllä useamman kerran päivässä ja nukun ilman alushousuja, joten mulla ei mitään raitoja tai tuoksuu juuri näy.
[/quote] Hyi helkkari!