Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset mitä tekee mies joka on TODELLA hyvä sängyssä

Vierailija
06.08.2015 |

Kysymys lukee otsikossa.. tuli mieleen tosta toisesta ketjusta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nostaa esiin teemat sängyssä puhumisesta/kysymisestä, sekä miehen "määrätietoisuudesta". Muistelen mielelläni toista poikaystävääni, joka oli yhtä kokematon kuin minäkin. Ensimmäinen oli päällekäyvä ja ajatteli vain itseään, hän myös painosti ja pakotti seksiin, vaikka olisin halunnut odottaa, olin vastahakoinen ja vastustelin myös fyysisesti - voi itse asiassa sanoa, että hän raiskasi minut - toistuvasti, sillä olin tarpeeksi ääliö tai rakastunut jatkaakseni vielä suhdetta hänen kanssaan. Vasta tämän toisen kanssa tajusin miten valtava ero voikaan olla kahden miehen välillä (tai pojan, sillä olivat molemmat alle kaksikymppisiä).

Minusta tuntuu edelleen, että ensimmäinen kertani oli vasta tämän toisen kanssa, sillä siinä tajusin mistä seksissä on kysymys. Se, että hän kysyi useamman kerran, onko näin hyvä yms., tuntui hyvältä koska tajusin, että hän halusi minulle hyvää eikä ajatellut vain itseään. Kyllä hänkin määrätietoinen oli, mutta lempeällä tavalla. Tiesin, että hommassa oli kyse rakkaudesta eikä pelkästä itsekkäästä himosta. Tiesin sen siitäkin, miten hän jälkeenpäin ei kääntänyt selkäänsä vaan halaili minua onnellisen näköisenä ja halusi jutella. Tämä on ehkä onnellisin seksimuisto koko elämäni varrelta, ja olen jo keski-iässä.

Vierailija
42/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroo, nuolee, imee, silittelee, panee. Huomaa koko vartalon. Näyttää nauttivan myös itse. On siis huomaavainen, mielikuvituksellinen, luova, hyväkuntoinenkin mielellään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantaa rinnoille.

Vierailija
44/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla taikuri-fakiiri-ajatustenlukija, että pystyy olemaan "todella hyvä sängyssä" eri naisten kanssa. Näistäkin vastauksista näkee, että naisten halut vaihtelevat täysin laidasta laitaan.

Vierailija
45/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:35"]

Miehen pitää olla taikuri-fakiiri-ajatustenlukija, että pystyy olemaan "todella hyvä sängyssä" eri naisten kanssa. Näistäkin vastauksista näkee, että naisten halut vaihtelevat täysin laidasta laitaan.

[/quote]Ei toki tarvitse. Tarvitsee vain harjoitella asioita saman naisen kanssa tarpeeksi pitkään.

Vierailija
46/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:43"]

[/quote]Ei toki tarvitse. Tarvitsee vain harjoitella asioita saman naisen kanssa tarpeeksi pitkään.

[/quote]Ai niin sori, sinä siis halusitkin olla hyvä sängyssä eri naisten kanssa? No siinä tapauksessa suosittelen, että menet sinne taikuri-fakiiri-ajatukstenlukija-kurssille.

Vierailija
47/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tai sitten kykenevä avaamaan suunsa ja kysymään että mistäs tykkäät. Tosin en tiedä että kenelle tulee ylipäätään yllätyksenä että ihmisten preferenssit vaihtelevat täysin laidasta laitaan, naisena on tullut huomattua ei miehetkään ole mitään homogeenistä massaa joihin kaikkiin tepsii samat temput. Unelmasuihinottokin vaihtelee jo todella paljon, osa haluaa syväkurkkuun, osa terskan imeskelyä, osa käden varrelle, osa varren nuolemisen, osa kivekset, osa välilihan, osa pepun huomioonottamisen. Osa miehistä haluaa dominoida ja viedä sängyssä, osa alistua, osa haluaa jotain tältä väliltä. Vaihtelee siis hyvin paljon kaksilahkeisillakin, on tosi outo stereotypia että väitetään että vain naiset ovat erilaisia.

Ehkä hyvien sänkytaitojen ydin onkin siinä että sisäistää jokaisen olevan yksilö, ja siksi aina uuden kumppanin kanssa keskittyy kokeilemisen kautta havainnoimaan että mikä saa sen sukat pyörimään jalassa. Jos siis haluaa olla mahdollisimman "täydellinen" sängyssä.

Vierailija
48/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipeto on KIIHKEÄ. Tärkeintä ei taida edes olla se, mitä teknisesti tarkalleen ottaen tehdään, vaan että hän tekee sen halulla, kiihkeydellä ja himolla. Ei minulle kiitos mitään helliä silittelyjä ja suukkoja, haluan todella kokea toisen himon. Esileikin aikana, kun toinen painaa minut selkä seinää vasten ja näykkii kaulaa, koskettaa kaikkialta, huh.

En erityisemmin välitä nuolemisesta. Kielellä vaan ei saa niin voimakasta kosketusta kuin mistä nautin. Sen sijaan pitkäsorminen mies, joka työntää sormensa sisään samalla kun kämmenpohjalla hieroo klitorista, saa mielipuolisen himon valtaan. Vaihteleva rytmi, lisävoimaa saa tarvittaessa tukemalla polvella tuota kättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä