Miehet, mikä niissä isoissa tisseissä viehättää?
Miksei perus b/c-kuppi riitä?
Tuleeko mietittyä tutun naisen muhkeaa rintavarustusta?
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:43"]Näiden ketjujen viesteistä tulee aina sellainen fiilis, että miehet tykkäävät oikeasti pienistä, terhakkaista tisseistä. Oon itse melko isorintainen, joten tässähän alkaa tulla alemmuuskompleksi.
[/quote]
Oletko tullut ajatelleeksi että tällä sivulla on aika helppoa naisen esiintyä miehenä ja päinvastoin? Pienirintaisen naisen on helppia kirjouttas täällä että kaikki rinnat on kauniita, ja se että se saa 95 prosenttisesti peukkuja ylös ei kerro mitään miesten mielipiteestä asiasn liittyen, koska 95 prosenttia tämän sivun kirjoittajista on naisia :)
Että se siitä.
Oletko
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:43"]Näiden ketjujen viesteistä tulee aina sellainen fiilis, että miehet tykkäävät oikeasti pienistä, terhakkaista tisseistä. Oon itse melko isorintainen, joten tässähän alkaa tulla alemmuuskompleksi. [/quote] Oletko tullut ajatelleeksi että tällä sivulla on aika helppoa naisen esiintyä miehenä ja päinvastoin? Pienirintaisen naisen on helppia kirjouttas täällä että kaikki rinnat on kauniita, ja se että se saa 95 prosenttisesti peukkuja ylös ei kerro mitään miesten mielipiteestä asiasn liittyen, koska 95 prosenttia tämän sivun kirjoittajista on naisia :) Että se siitä. Oletko
[/quote]
Tykkään isoista. Mies.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:43"]Näiden ketjujen viesteistä tulee aina sellainen fiilis, että miehet tykkäävät oikeasti pienistä, terhakkaista tisseistä. Oon itse melko isorintainen, joten tässähän alkaa tulla alemmuuskompleksi.
[/quote]
Oletko tullut ajatelleeksi että tällä sivulla on aika helppoa naisen esiintyä miehenä ja päinvastoin? Pienirintaisen naisen on helppia kirjouttas täällä että kaikki rinnat on kauniita, ja se että se saa 95 prosenttisesti peukkuja ylös ei kerro mitään miesten mielipiteestä asiasn liittyen, koska 95 prosenttia tämän sivun kirjoittajista on naisia :)
Että se siitä.
[/quote]
Tulipas kirjoitusvirheitä, mutta pointtini oli siis se, että todennäköisestä on, että näissä topikeissa kuullaan oikeasti ehkä viiden MIEHEN mielipide. He eivät edusta kaikkia miehiä.
Omasta mielestäni miehet tuntuvat tykkäävän oikeasti enemmän isoista, enkä sano siis tätä jotta ärsyttäisin pienirintaisia, mutta jos puen ihan normaalisti vaikka neulepaidan, miehet käyttäytyvät tavallisesti, mutta jos puen vaikka vähän antavamman topin (huom. vain vähän, siis sellaiset joista rintavako näkyy korkeintaan pari senttiä ja kumartuessa enemmän) niin miehet tuntuvat näkevän vain rintani, siis "hyvällä" tavalla. Se tuntuu imartelevalta ja tunnen itseni haluttavaksi silloin, sillä tätä ei tapahdu koskaan peittävämmät vaatteet ylläni.
Mulle ei rintojen koolla ole merkitystä ja mies olen. Naisen ulkonäössä viehättää selkeästi vyötäröä leveämpi lantio ja isohko perse.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:50"]Pienirintaiset naiset! Kadehdin teitä. Olen siro ja hoikka eikä mielestäni rinnat (D) istu vartalooni. Minua katsotaan vain rintoihin, puhutaan onko silarit. Vaatteet eivät istu ja hartiat särkee. Liivit urheiluun maksaa maltaita :( Vaihtaisin heti B-kuppiin jos voisin. Siskot pää pystyyn!
[/quote]
Sama! Kaikki ihanat vaatteet näyttää teltalle. Ja vaikka olen todella fiksu, niin miesseura joka luokseni hakeutuu ei sitä ole. Tissittissittissit. Ja jos saankin jonkun juttelemaan kanssani muusta kuin isoista tisseistäni niin sitten tuleekin aivan yllätyksenä että olenkin fiksu ja hauska enkä pelkät tissit! Olen vartalotyypiltäni Sofia Vergara ja tissitkin ovat samaa kokoa. Luomu olen, mutta aina on jatkuva spekulointi siitä että olenko tosiaan! Haluan yläasteen B-C -kupin takaisin....
Minä olen sinut naisellisuuteni kanssa. Oikeat liivit ja asenne niin ei mitään ongelmia ryhdin, vaatteiden tai tissimiesten kanssa. Ihanaa olla näyttävä, naisellinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:55"]
Olen heteronainen ja tykkään katsella isoja rintoja, mikeivät siis miehetkin. Isot ja muhkeat rinnat on kauniit ja naiselliset.
[/quote]
Oon kyllä huomannu että moni nainenkin kiinnittää mun rintoihin huomion. Joku oli tosi pienirintainen. Katsoi haikeana.
Kyllä mä väitän, että ne isot rinnat kiinnostaa sukupuolesta riippumatta. Varsinkin ystävistäni ne, joilla on ollut keskimääräistä pienemmät rinnat, ovat jossain vaiheessa ystävyyttä rohkaistuneet kysymään saavatko koskea. Yksi jaksoi aina ihmetellä liivejäni ja rintojani ja kehui niitä paljon, toivoi itsekkin suuria rintoja. Toinen taas ihmetteli, kuinka järkyttävästi rintani painaa. Ja sitten on ollut näitä jotka on vaan halunnut koskea ja ei ole sen kummemmin jälkikäteen kommentoineet.
Jopa baarissa muutama naispuoleinen on halunnut kokeilla rintojani. Miehet vaan nostaa ne yleensä jossain kohtaa keskustelun aiheeksi tai juuttuu tuijottamaan, mutta harvoin kysyvät saako koskea. Joskus laivalla yks mies käveli vastaan ja kävi suoraan kaksin käsin mun rintoihin kiinni. Olin silloin vasta 15.
Arjessa saa toki olla ihan rauhassa, kun ei esittele rintojaan mitenkään. Mutta tosiaan kyllä ne on silti ollut parisuhteessa kovassa suosiossa ja tosiaan jos sattuu vaikka kauppaan laittamaan paidan, joka kiinnittää huomion niihin. Kyllä mä väitän siis, että niissä jokin kiehtoo toisella tapaa kun pienemmissä rinnoissa.
Ja yhtään en tarkoita vähätellä pienempi rintaisia. Olen itse bi ja ilman liivejä pienet rinnat on mun mielestä jotain todella seksikästä. Suuret rinnat taas kiinnittää huomion vaatteet päällä helpommin. Mutta jos pienirintainen tahtoo kiinnittää huomion rintoihinsa niin neuvon, että antaa nännien näkyä paidan läpi. Se jos mikä on seksikästä!
-UK34J
Se on vähän sama kun mainos. Mitä suurempi sen paremmin huomataan.
Avovaimokkeeni pienet tisut on ok, mutta kyllä haaveilen paljon isoista tisseistä. Kieltämättä katse meinaa harhailla ja ajatukset sekoaa jos sellaiset näkee. Joskus kun pääsis puristelemaan... M21.
Oman kokemuksen perusteella sanoisin, että miehet jotka todella kuolaa isojen tissien perään on lapsellisia, teinipojan kehitysasteelle jääneitä.
T.65D
Aikoinaan oli avovaimo ja hänellä 75E, ihan luomua. OK olihan niillä silloin lysti peuhata mutta vallan valtoimenaan gravitaatio kyllä otti niistä vähän turhankin rajun otteen. Hyvissa liiveissä upeaa katseltavaa ja hypisteltävää mutta kivojen rytkyjen löytäminen tuohon kokoon oli ainakin silloin hyvin vaikeaa.
Sitten opin kantapään kautta että kauneimmankin poven alla voi sykkiä jääkylmä sydän vaikka naivina uskoo toista katkeraan loppuun asti.
Jos vielä joskus naisen kanssa niin ei hilppasenkaan väliä ryntäillä kuhan tapulissa on kaikki lepakot ja luotettava luonne. Vaan hitollako sen etukäteen varmuudella tietää... :(
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:52"]
Aikoinaan oli avovaimo ja hänellä 75E, ihan luomua. OK olihan niillä silloin lysti peuhata mutta vallan valtoimenaan gravitaatio kyllä otti niistä vähän turhankin rajun otteen. Hyvissa liiveissä upeaa katseltavaa ja hypisteltävää mutta kivojen rytkyjen löytäminen tuohon kokoon oli ainakin silloin hyvin vaikeaa.
Sitten opin kantapään kautta että kauneimmankin poven alla voi sykkiä jääkylmä sydän vaikka naivina uskoo toista katkeraan loppuun asti.
Jos vielä joskus naisen kanssa niin ei hilppasenkaan väliä ryntäillä kuhan tapulissa on kaikki lepakot ja luotettava luonne. Vaan hitollako sen etukäteen varmuudella tietää... :(
[/quote]
Koska sitä tiedä, niin kannattaa valita paremmat ryntäät. Ei tämä vaikeata ole.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:58"]
Koska sitä tiedä, niin kannattaa valita paremmat ryntäät. Ei tämä vaikeata ole.
[/quote]
Ja miten määritellään paremmat?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:08"]
Isot on paremmat
[/quote]
Tällä logiikalla isoimmat ovat parhaimmat. Mutta ne isoimmat tuppaa löytymään muutoinkin isoimmista tytöistä. H-kuppinen ryhävalas on siis automaattisesti paras valinta?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:43"]Näiden ketjujen viesteistä tulee aina sellainen fiilis, että miehet tykkäävät oikeasti pienistä, terhakkaista tisseistä. Oon itse melko isorintainen, joten tässähän alkaa tulla alemmuuskompleksi.
[/quote]
Tänne vastaa vain naiset :D suurimmalla osalla pienet tisut niin pitäähän niitä kehua :D
Mulla on kans isot tissit. Niissä on kyllä selkeitä raskausarpia, vaikka en ees imettäny ettei tissit ala enempää roikkumaan. Hyvillä liiveillä on upeat! Tuon ne aina näyttävästi esille, kyllä niitä kaikki vilkuilee, varatutkin ;) Naiset kanssa kattelee kateellisina. Kiva ärsyttää pienitissisiä :D
Isot tissit ovat niin feminiiniset. Isot rinnat muuttavat rumemmankin naisen himoittavaksi seksipommiksi. Kun kadulla näkee isorintaisen naisen niin luultavasti tekisin mitä ikinä tuo nainen käskisi. Kyllä, tykkään isoista tisseistä. -M26