Miehet, mikä niissä isoissa tisseissä viehättää?
Miksei perus b/c-kuppi riitä?
Tuleeko mietittyä tutun naisen muhkeaa rintavarustusta?
Kommentit (170)
Ei kai nyt kukaan oikeasti tykkää niistä silikonitisseistä enää? Itse olen aina tykännyt kaikista normaaleista kupeista. Nuorena jos on isot, mutta terhakat tissit, valuvat ne riippareiksi aikanaan.
T: Mies 25v
Lapset saavat kunnolla ravintoa ja isukille riittää myös lipiteltävää. Maitoviikset ovat jees
Pienet terhakat pystyrinnat on parhaat, tosin sellaset isommatkin on ihan jees tai no oikeestaan kaikki käy
Tissit viehättää, oli minkä kokoiset tahansa.
Wt tyypit tykkää isoista tisseistä ja koulutetut pienistä ja kiinteistä.
Olen heteronainen ja tykkään katsella isoja rintoja, mikeivät siis miehetkin. Isot ja muhkeat rinnat on kauniit ja naiselliset.
Nevaan on vitun seksikkäät ja kiihottavat. Rusinatisseillä ole mitään jakoa.
Mulla on pienet, eikä kukaan mies oo valittanu. :)
Mun entinen naistyökaveri tuijotti mun rintavarustusta näkyämmin kuin miehet. Perheellinen nainen ja hetero. Jokin niissä ilmeisesti viehättää molempia sukupuolia.
Pienten tissien palvonnassa on hieman enemmän pervotwistiä. Kännissä miehet ovat kertoneet haaveista opettaa nuorta tyttöä tai saavansa nautinnon kun nainen voisi olla yhtä hyvin mies. Jos on vielä kapea lantio niin todennäköisyys törmätä pesunkestävään pervoon on suurempi.
Mitä vitun väliä. Jotkut vaan tykkää pienemmästä ja jotkut suuremmasta, ei siihen mitään sen suurempaa selitystä ole.
Minua ne kiihottaa. Tykkäisin laitella sellaisten väliin.
Tissien koolla ei oo väliä mutta persettä sais kyllä olla reilusti.
Naisten harhakuvitelmia että miehet haluavat vain isoja tissejä.
Kiinteät voittaa aina isot. :)
Äitillä oli isot, maidontäyteiset tissit ja sain imeä niistä ravintoa ja äiti piti minua hellästi sylissään ja rakasti minua ja katsoi minua rakastavasti ja minä katsoin äitiä ja minulla oli hyvä olla. Siksi haluan isotissisen naisen jonka tissien vieressä voin lepäillä ja muistella äitiä ja sitä rakkautta joka meidän välillä oli.
Näiden ketjujen viesteistä tulee aina sellainen fiilis, että miehet tykkäävät oikeasti pienistä, terhakkaista tisseistä. Oon itse melko isorintainen, joten tässähän alkaa tulla alemmuuskompleksi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:18"]
Pienten tissien palvonnassa on hieman enemmän pervotwistiä. Kännissä miehet ovat kertoneet haaveista opettaa nuorta tyttöä tai saavansa nautinnon kun nainen voisi olla yhtä hyvin mies. Jos on vielä kapea lantio niin todennäköisyys törmätä pesunkestävään pervoon on suurempi.
[/quote]
Huono juttu sinänsä, että a) pienitissisyys ei ole sidoksissa ikään ja b) pienet tissit ei tarkoita että on poikamainen vartalo.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:43"]
Näiden ketjujen viesteistä tulee aina sellainen fiilis, että miehet tykkäävät oikeasti pienistä, terhakkaista tisseistä. Oon itse melko isorintainen, joten tässähän alkaa tulla alemmuuskompleksi.
[/quote] pienitissiset naisethan täällä miehinä esiintyy.
Pystyt ja terhakat miellyttää omaa silmää eniten.
Ei mikään. Siro nainen, jolla on pienet kämmenen alle mahtuvat rinnat, on paras.