Miehet, mikä niissä isoissa tisseissä viehättää?
Miksei perus b/c-kuppi riitä?
Tuleeko mietittyä tutun naisen muhkeaa rintavarustusta?
Kommentit (170)
Ei mikään. Oma suosikkini on C-kuppi. B kelpaa myös hyvin.
Exällä oli 70DD. Ei ne niin kauniit ollu ilman rintsikkoja. Vaatteet päällä tietysti "näyttävät".
Isojen väliin on ihana lykkiä kalua ja ruiskauttaa spermat sieltä välistä isolla paineella naisen naamalle. Uuuuuh....
Tyttöystävälläni on melko pienet tissit. Haaveilen aina sellaisista isoista tisseistä joiden väliin voisi lykkiä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:50"]
Isojen väliin on ihana lykkiä kalua ja ruiskauttaa spermat sieltä välistä isolla paineella naisen naamalle. Uuuuuh....
[/quote]
:X
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:42"]Ei kai nyt kukaan oikeasti tykkää niistä silikonitisseistä enää? Itse olen aina tykännyt kaikista normaaleista kupeista. Nuorena jos on isot, mutta terhakat tissit, valuvat ne riippareiksi aikanaan.
T: Mies 25v
[/quote]
Nyt ei puhuttu silikonitisseistä vaan isoista tisseistä, kaikki silikonitissit eivät ole isoja. Paitsi jos ajattelet että silikonitissit omaava = tyrkky seiskan ja hymyn sivuilla keimaileva bimbo.
Kuulemma näyttävät ja tuntuvat kivoilta. Mies tykkää puristella ja näyttää kuulemma seksikkäältä ja naiselliselta. Mulla on ollut muutama exä jotka ennen olivat enemmän perse-miehiä mutta kääntyivätkin tissi-miehiksi :D Syy kuulemma se että eivät aiemmin olleet saaneet kokea isoja luomutissejä hoikassa kropasssa.
Esitän vastakysymyksen.........mikä pienissä tisseissä pitäisi viehättää?
Alapään ajelun myötä naisilla on vieläkin vähemmän jalkojen välissä mitä esitellä (reikä vaan, ennen oli sentään karvapuska) joten jos naisen rinnat ovat vielä yhtä pienet kuin miehelläkin niin eikö teistä tuntuisi jo vähän oudolta että mies kiihottuu teidät nähdessään???
naisetkin tykkää jo ihan katselunkin puolesta isoista munista. ei isoista tisseistä tykkääminen sen oudompaa ole.
-m28-
Rintavampi nainen on seksikkäämpi, naisellisempi. Jos naisella on vielä hyvät sääret ja pitkä tukka niin hän on minun makuuni täydellinen.
Seurustelin pienirintaisen naisen kanssa hetken ja tunne oli enemmän kaverillinen. Nyt yritän saada treffeille tapaamani naista, jolla on hyvä huumorintaju ja ihanat, isot rinnat. Hän ei vielä ole lähtenyt treffeille, nauraa vain ja olen ihan sekaisin ihastuksesta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:54"]
Tissit viehättää, oli minkä kokoiset tahansa.
[/quote]
Moi, miehenä esiintyvä nainen. Tuota yritystäsi nyt ei uskonut kukaan, vaikka kaikki naiset kovasti toki toivoisivat että edustaisit kaikkien miesten mielipidettä tuolla...
Mutta olisihan se oikeastaan vähän epäreilua miehille että miehellä pitää olla iso muna mutta naisilla saa olla minkä kokoiset rinnat tahansa..................siksi ihan OK että rintojenkin koolla on väliä.
Sehän on biologista: uros haluaa löytää mahdollisimman hedelmällisen naaraan ja suuret rinnat tekee naisesta naisellisen ja hedelmällisen näköisen. En muuten tunne ketään miestä joka ihan oikeasti tykkää enemmän pienistä kuin isoista rinnoista. Moni nii uskottelee vaimollensa yms mutta totuus on toinen kun miesporukassa keskustellaan... Kyllähän naisetkin tykkää jos miehellä on iso! M42
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:05"]Esitän vastakysymyksen.........mikä pienissä tisseissä pitäisi viehättää?
Alapään ajelun myötä naisilla on vieläkin vähemmän jalkojen välissä mitä esitellä (reikä vaan, ennen oli sentään karvapuska) joten jos naisen rinnat ovat vielä yhtä pienet kuin miehelläkin niin eikö teistä tuntuisi jo vähän oudolta että mies kiihottuu teidät nähdessään???
naisetkin tykkää jo ihan katselunkin puolesta isoista munista. ei isoista tisseistä tykkääminen sen oudompaa ole.
-m28-
[/quote]
Siellä joku av-mamma esittää miestä :D nää on niin nähty nää "ainoastaan homot kiihottuu pienistä tisseistä" -lätinät.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:37"]
Miksei perus b/c-kuppi riitä?
Tuleeko mietittyä tutun naisen muhkeaa rintavarustusta?
[/quote]
Kyllä.. miettiessä tulee ja lisäksi naiset ovat pehmeitä.. miehet kovia.
Toivon joka aamu kun herään, että mun vaimon tissit olisivat kasvaneet yön aikana. Eivät ole, vaimo sais vaikka lihoakin jos tissit siinä samalla kasvaisivat.
Tiedän miehiä, jotka pelkäävät isoja rintoja, sen takia rinnalla kulkeekin pienirintainen nainen :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:42"]Ei kai nyt kukaan oikeasti tykkää niistä silikonitisseistä enää? Itse olen aina tykännyt kaikista normaaleista kupeista. Nuorena jos on isot, mutta terhakat tissit, valuvat ne riippareiksi aikanaan.
T: Mies 25v
[/quote]
Heh, kyllä ne pienetkin tissit usein alkavat jossai vaiheessa roikkua :) T. 75B riippatissi
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:05"]
Kuulemma näyttävät ja tuntuvat kivoilta. Mies tykkää puristella ja näyttää kuulemma seksikkäältä ja naiselliselta. Mulla on ollut muutama exä jotka ennen olivat enemmän perse-miehiä mutta kääntyivätkin tissi-miehiksi :D Syy kuulemma se että eivät aiemmin olleet saaneet kokea isoja luomutissejä hoikassa kropasssa.
[/quote]
Ne päivät ovatkin jo sinulla ohi .. huoh.. ;(
Tiedän miehiä, jotka pelkäävät naisia, sen takia rinnalla kulkeekin mies :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:16"]
Tiedän miehiä, jotka pelkäävät isoja rintoja, sen takia rinnalla kulkeekin pienirintainen nainen :D
[/quote] Kaappihomoja ne. M25
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:16"]
[/quote]
Onhan niissä tukehtumis vaara, mutta jos jotenkin aluaisin kuolla ..
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:43"]
Näiden ketjujen viesteistä tulee aina sellainen fiilis, että miehet tykkäävät oikeasti pienistä, terhakkaista tisseistä. Oon itse melko isorintainen, joten tässähän alkaa tulla alemmuuskompleksi.
[/quote]
Miehiä on moneksi.