Miehet, mikä niissä isoissa tisseissä viehättää?
Miksei perus b/c-kuppi riitä?
Tuleeko mietittyä tutun naisen muhkeaa rintavarustusta?
Kommentit (170)
Jutut vähän kärjistyvät täällä. Harva meistä miehistä pitää joistakin jättimäisistä megalolloista tai mielettömistä riippuriinnoista. Puhe on käsittääkseni sellaisista hieman tai jonkin verran keskiarvoa isommista rinnoista.
000000000100000011000100100000001.
Otanta Tampereen hämeenkadun länsipäästä 7.8.2015 klo 14:00-14:10.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:12"]
000000000100000011000100100000001.
Otanta Tampereen hämeenkadun länsipäästä 7.8.2015 klo 14:00-14:10.
[/quote]
Aika ronkeli olet. Meikäläisen sarja on yleensä suunnilleen
111111111111011111011111010111111111111
Nollat ovat yli 60-vuotiaita tai yli 180-senttisiä.
Olen ihan heteronainen, mutta kyllä minunkin katseeni helposti hakeutuu suuria rintoja kohti. Ehkä johtuu siitä, että omani ovat pienet, mutta jotenkin se uhkeus vaan on viehättävää. Mutta siis nimenomaan suurehkot rinnat yhdistettynä muuten hoikkaan vartaloon ja viehättäviin kasvoihin. Jollain taikinaisella pullukalla ne näyttää vain läskipalleroilta muun läskin joukossa. Tulee enemmän utareet mieleen. Ja voin vaan kuvitella, miten paljon ylipainoisen naisen ylisuuret rinnat hikoaa. Mutta siis hoikalla naisella ovat seksikkäät. Tosin suhteellisen harvat näyttää kauniilta ilman liivejä.
Olen kuitenkin tyytyväinen, että itselläni on pienet rinnat, koska en pidä huomion keskipisteenä olemisesta yhtään. Kamalaa jos kaikki tuijottaisivat rintavarustustani. En myöskään kaipaa hartiavaivoja ym.
Ensinnäkin suurinosa näistä "mies" kommenteistakin on naisten kirjoittamia. Kuka mies oikeasti tulisi vauvapalstalle HAUKKUMAAN jonkun rintojen koon? Eiköhän se ole enemmän niiden naisten hommaa, jotka kuvittelee, ettei omat tissit ole tarpeeksi hyvät.
Toisekseen muutamassa kommentissa selitettiin ensinnäkin, että isot rinnat on vanhana roiskeläpät ja toisekseen, että pienet rinnat ei ala roikkua samalla tavalla niin haloo, eikö kukaan ole yleisessä saunassa katsonut edes vähän toisten naisten rintoja? Samoinhan ne kaikki iän myötä roikkuu koosta riippumatta ja yleensä ne on ne suuret rinnat, joissa on viel vähän pyöreyttä kun siel sisällä on jotain eikä pelkästään tyhjää. Oikeesti rehellisesti sanottuna sieltä uimalan saunatiloista löytyy lähinnä roikkuvia isoja rintoja ja löysiä ketunnokkia, eli eipä ne nyt oikeesti niin hurjan hyvinä pysy pienetkään.
Sitä ei tosiaan tiedä onko ne suuremmat vai pienemmät yleisesti suurimmasta osasta miehiä parhaat, mutta se että suurilla rinnoilla saa huomiota enemmän on itsestään selvää, koska kuten joku jo mainitsi niin kyllähän isommat asiat huomataan paremmin kuin pienemmät. Se ei tarkoita, että suuret rinnat ovat suosituimpia. Luulen, että suurimmalle osalle miehistä se on enemmänkin "tissit kuin tissit" koosta riippumatta.
Kaikista karmeinta tässä keskutelussa on tää rintojen koon haukkuminen ja kelatkaa, että naiset sitä suurimmaksi osaksi tekee. Me naiset mollataan toisiamme. Toistemme naisellisia piirteitä kilpaa, jotta saataisiin pönkitettyä sitä omaa egoamme. Entä sitten, että Sirkka-Maijan pieniä nelikymppisenäkin terhakoita tissejä on miehet kehunneet ja niistä tykänneet? Miten se on suuri rintaisilta pois? Tai miten pienirintaiselta on pois, jos miehet katsoo haluaa päästä puristelemaan Pirkka-Saijan suuria rintoja?
Tyhmää tollanen toisten mollaaminen. Ja eikö ole aika selvää, että useimmin ne suurista rinnoista innostuvat miehet hakeutuu suuri rintaisen naisen seuraan ja pieni rintaisista pitävät pienirintaisten seuraan? Ainakin iskemis mielessä. Joten ei ole kumma, että pienirintaisen eksät on usein mieltyneet pieniin rintoihin ja suuri rintaisen suuriin rintoihin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:42"]Ei kai nyt kukaan oikeasti tykkää niistä silikonitisseistä enää? Itse olen aina tykännyt kaikista normaaleista kupeista. Nuorena jos on isot, mutta terhakat tissit, valuvat ne riippareiksi aikanaan.
T: Mies 25v
[/quote]
Enpä oo vielä törmännyt pienirtissiseen vanhempaan naiseen jolla ei roikkuisi tissit.. kuonto on vaan kova kun maan vetovoima alkaa vetämään niitä pieniäkin alaspäin. Harmi jos luulet että pienet tissit on ikuisesti terhakkaat.. ja isotkin voi olla hyvinkin terhakkaat ja kiinteät vaikka ovatkin luomut. :)
T. keskikokoinen
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:42"]Ei kai nyt kukaan oikeasti tykkää niistä silikonitisseistä enää? Itse olen aina tykännyt kaikista normaaleista kupeista. Nuorena jos on isot, mutta terhakat tissit, valuvat ne riippareiksi aikanaan. T: Mies 25v [/quote] Enpä oo vielä törmännyt pienirtissiseen vanhempaan naiseen jolla ei roikkuisi tissit.. kuonto on vaan kova kun maan vetovoima alkaa vetämään niitä pieniäkin alaspäin. Harmi jos luulet että pienet tissit on ikuisesti terhakkaat.. ja isotkin voi olla hyvinkin terhakkaat ja kiinteät vaikka ovatkin luomut. :) T. keskikokoinen
[/quote]
Toinen nainen komppaa ja haluaa vielä lisätä, että myös ne pienet ja suuret rinnat ovat normaaleita.
Pienet terhakkaat tissit ovat Kauniit hyväillä imemettävät 53v mies 08
Mieluummin pienet tissit ja iso perse kuin päin vastoin.