Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko käyttäytymisnormit muuttuneet? Mitä mieltä näistä tavoista?

Vierailija
06.08.2015 |

Moro. "Rankka", iloinen ja sosiaalinen kesäloma nyt takanapäin. Paljon illanviettoja ja reissuja kavereiden kanssa. Hesarin pääkirjoitussivun innoittamana tuli mieleen käytöstavoista joitain asioita. Minä ja kaverini olemme noin 30-vuotiaita kolleja ja minun mielestäni ikäistemme miesten tulisi jo ymmärtää käytöstavoista yhtä sun toista. Tässä ainakin minua oudoksuttaneita havaintoja kesälomalta:

- syödään lippalakki päässä hienossa ravintolassa

- ei ymmärretä kunnollisen ruokaravintolan protokollaa

- mihin 30-vuotias mies ylipäätään tarvitsee lippalakkia?

- imaistaan kaljatölkki ravintolan edessä kadulla ja mennään vasta sitten ravintolaan (kysyn vaan, että pitääkö keskellä kaupunkia käyttäytyä kuin festareilla)

Toivottavasti en ole tiukkapipo, mutta huomaan vain näiden asioiden olevan todella yleisiä ikäisteni keskuudessa. Kommentteja?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan semmoinen tärkeilijä joka jossain rossossakin nuuhkii talonviinin muovikorkkia vakavana tarkastaessaan juoman juomakelpoisuutta :D

Vierailija
42/42 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä sen verran, että aineisto on kerätty kavereistani, jotka ovat kunnollisista kodeista lähtöisin olevia työssäkäyviä ja monet perheellisiä, akateemisiakin osa. Siksikin välillä ihmettelen näitä käytöstapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan