Viduttaa niin paljon motarin äänet kotona
Koko ajan kuuluu joku helevetin viuh viuh, kun autot ajaa ohi. Lahdenväylä vielä niin täällä ei ole koskaan hiljaista. Tekisi mieli räjäyttää toi v itun tie tai vi iltää omat ranteet. Miksi me muutettiin tähän paskaläävään, kun en huomannut että ääni kuuluu sisälle asti. Odotan jo kesää, kun kuollaan kuumuuteen, kun mitään ikkunoita ei voi pitää auki.
Kommentit (50)
Huomenna on conwoy torvirotesti lahdentiellä klo 20.00.
Miten lähellä tietå olette? Onko oma asunto?
Yksi keino on käyttää kuulosuojaimia tai korvatulppia 7/24. Kannattaa kokeilla.
Mikset muuta omakotitaloon päijänteen rantaan? täällä ei kuulu muuta kun oma motari, H-D fat boy heritage.
Kannattaa muuttaa pois jonnekin rauhalliseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi keino on käyttää kuulosuojaimia tai korvatulppia 7/24. Kannattaa kokeilla.
Korvatulpat ärsyttää korvia ja mä kyllä mielelläni kuulisin vaikka lapseni äänen.
Siskoni muutti juuri pois motarin vierestä. Ei enää jaksanut sitä meteliä. Ymmärrän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuttaa pois jonnekin rauhalliseen paikkaan.
Vau, kiitti! Ei ollut tullut mieleenkään. Mä olen kyllä tyhmä hu ora, kun en tajunnut motaria, joka näkyy meidän ikkunasta, joten kai toi on hyvä ratkaisu kertoa mulle.
Mee ikkunaan räyhäämään autoille, se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy olkkarin ikkunasta ja on jossain max viidenkymmenen metrin päässä. Ei ole oma, vaan asumisoikeusasunto. Edelliset asukkaat olivat asuneet tässä yli kymmenen vuotta ja muuttivat naapuriin, joka on yhtä lähellä tietä ja ikkunat samaan suuntaan. En tajua, miten he ovat kestäneet tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vastamelukuulokkeista piebtä helpotusta.
Mikä paikka?
Ilmastointilaite!
Äänekäs ilmastointilaite voisi olla hyvä, jos se naamioisi ääntä. En tajua, miksi just motarin ääni häiritsee. Se on about yhtä kova kuin vessassa oleva pesukone eikä sekään häiritse mua. Musta tuntuu, että se ärsytys on lähinnä päässäni.
Se on oikein että joudut asumaan siinä jollet tajua muuuttaa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Mee ikkunaan räyhäämään autoille, se helpottaa.
Mä kekkuloin joskus alasti ikkunan edessä verhot auki ja toivon, että siitä tulisi joku jumalaton ketjukolari jonka siivoamiseen menisi viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan superhalpa kämppä. Tää on neliö ja vuokra on yhtä iso kuin vanhassa kaksiossamme, joka sijaitsi kauempana keskustasta. Viduttaa, että tuhlattiin tosi hyvä asumisoikeusnumero tähän, koska nyt me ei päästä tästä pois ellei tyydytä paljon huonompaan tai muuteta jonnekin Espoon/Vantaan perukoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan superhalpa kämppä. Tää on neliö ja vuokra on yhtä iso kuin vanhassa kaksiossamme, joka sijaitsi kauempana keskustasta. Viduttaa, että tuhlattiin tosi hyvä asumisoikeusnumero tähän, koska nyt me ei päästä tästä pois ellei tyydytä paljon huonompaan tai muuteta jonnekin Espoon/Vantaan perukoille.
Eipä se widdua hokemalla parane. Halvalla ei hyvää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy olkkarin ikkunasta ja on jossain max viidenkymmenen metrin päässä. Ei ole oma, vaan asumisoikeusasunto. Edelliset asukkaat olivat asuneet tässä yli kymmenen vuotta ja muuttivat naapuriin, joka on yhtä lähellä tietä ja ikkunat samaan suuntaan. En tajua, miten he ovat kestäneet tätä.
Kokeile laittaa kaihtimet alas ja paksummat verhot. Myös paksut matot laattialla ja ryijyt seinilla autaa, ainakin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se widdua hokemalla parane. Halvalla ei hyvää saa.
Hason asumisoikeuskämpät on keskimääräistä halvempia. Samanhintainen olisi ollut vastaava koti jollain toisella alueella, jossa ei olisi ollut motaria vieressä. Ei olisi pitänyt ihastua tähän. Wittua hokemalla ei asia tosiaan parane, mutta luoja, että haluan ta ppaa itseni. Elämä on aina tällaista pskaa. Ehdin jo repiä hiuksiani ja hakata ja kynsiä itseäni.
Vastamelukuulokkeista piebtä helpotusta.
Mikä paikka?
Ilmastointilaite!