Paras lääke sota-ahdistukseen
On ottaa rauhoittava lääke niin pää saa hetken levähtää.
Kommentit (23)
Aion vetää rauhoittavia niin kauan, kuin tämä p*ska kestää.
Mulle riittää ulkoilu ja muu liikunta sekä arkirutiineista kiinni pitäminen. Olen rajoittanut ruutuaikaani niin, että en ole median ääressä juuri enempää kuin normaaliaikoinakaan. Tänään kävin myös uimassa.
Pysy poissa tältä palstalla on terveellistä ja muutenkin vähentää päivälehtien lukemista❣️
Lopeta median ja somen seuraaminen, aivan turhaan keräät ahdistusta ja lääkitiset sitä, sota ei ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
V i ttu te olette sairaita ja heikkoja ihmisiä! Suomi ei tarvitsisi tuon kaltaisia yhteiskunnan
Oletko 5 vee?
Mene pikkanen jo nukkumaan ❣️
Rauhoittavan lääkkeen ottaminen on enemmän, kuin paikallaan tässä ahdistavassa maailmantilanteessa! Ai niin, mutta niitähän ei kaikilla olekaan. Taidatte olla kateellisia? Ei niitä niin vain saa. Ei niitä lääkärit edes enää nykyään kirjoita. Minulla on ollut resepti niihin jo kymmenen vuotta!
Jos sotaa pelkää nii pitäisi pärjätä ilman lääkkeitä silloin kun se iskee kannattaa vierottautua niistä..
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittavan lääkkeen ottaminen on enemmän, kuin paikallaan tässä ahdistavassa maailmantilanteessa! Ai niin, mutta niitähän ei kaikilla olekaan. Taidatte olla kateellisia? Ei niitä niin vain saa. Ei niitä lääkärit edes enää nykyään kirjoita. Minulla on ollut resepti niihin jo kymmenen vuotta!
Säälittävää elämää.
Millä tahansa saa päänsä rauhoittumaan on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää elämää.
Itse olet säälittävä ja kateellinen kun joku saa helpotusta, mitä sinä itse et saa!
Ahdistuksesta en tiiä, mutta kuuma minttukaakao toimii aika hyvin iltasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i ttu te olette sairaita ja heikkoja ihmisiä! Suomi ei tarvitsisi tuon kaltaisia yhteiskunnan
Oletko 5 vee?
Mene pikkanen jo nukkumaan ❣️Voi reppanaa 😁 Menikö tunteisiin 😚 enkä nyt tarkoita salattujen elämien tunnaria 😂
Ei kaikki rauhoittavien käyttäjät mitään narkkeja ole. Itse otan yhden pillerin silloin tällöin, kun haluan rentoutua. Joskus on väliä pitkätkin ajat. Ja muuten menee elämä ihan hyvin ja tuskin kukaan edes uskoisi, että käytän niitä.
Tällaisena aikana rauhoittavat pillerit yöpöydän laatikossa nousevat uuteen arvoon!