miksi edes käytte muualla kuin lidlissä?
Siis tekemässä perus ruokaostokset? Tunnen monia vähävaraisia opiskelijoita jotka valittavat kokoajan miten ei ole rahaa, lidli kävelymatkan päässä mutta silti pakko ottaa bussi citymarkettiin tjv. Miksi? Kaikkea ei tietty lidlistä saa, mutta esim maito ja kasvikset jne normiruoka
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:10"]
1. Lidliin on 3km ja Prismaan alle kilometri
2. Lidlissä on pieni ja ahdas parkkihalli. Prismassa iso ja väljä.
3. Lidlissä on heikosti gluteenittomia tuotteita. Prismassa on paljon.
4. Lidlissä on suppeampi valikoima enkä nyt ole ihan vakuuttunut, onko siellä edes sen halvempaa.
[/quote]
Menetkö autolla noin lyhyet matkat? Itse käyn Prismassa ja Citymarketissa 5 km päässä joko kävelle tai pyörällä. Lidlissä alle 1 km päässä käyn kävellen.
[/quote]Työssä käyvillä ei ole aikaa tuollaiseen.
[/quote]
Miksei ole, kauppareissuun voi yhdistää samalla päivittäisen liikunnan. Normaalilla kävelyvauhdilla 3 km menee puoli tuntia, pyörällä 10 minuuttia.
8 km matkaa.. käyn vain joka toinen päivä.
sieltä ei saa kerralla kaikkia niitä perustuotteita mitä meillä käytetään, esim lidlin piimä on tunkkaisen makuista. Joskus yritin, mutta käyn mieluummin 1 kaupassa hakemassa kaiken kuin 2 kaupassa ja puolet unohtuu kuitenkin.
pyrin käymään ruokaostoksilla kerran viikossa.
Saksalla menee liiankin hyvin, suosi ranskalaista .
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:49"]
Keskitän kaikki ostokseni s-ryhmälle. Eli ruoka, polttoaineet, remonttitarpeet, ravintola-illat ja hotellimajoittumiset. Vuoden lopussa sitten teen ilmaiset jouluostokset s-tilille kertyneillä bonusrahoilla.
[/quote]
miten niin ilmaiset, jos maksat enemmän s- ryhmässä samasta tuotteesta kuin muualla (sis. Bonus), niin et todellakaan tee "ilmaisia" jouluostoksia. Kätevä tapa tosin varmaan laittaa rahaa jemmaan, jos ei siihen muuten pysty
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:51"]En tiiä mutta voin sanoa että Lidlin lihaliemikuutio on parempi kuin Knorrin sama. Enemmän aromia. WT. Tiedän, tiedän.
[/quote]
Oisko enemmän natriumglutamaattia.
Lidlistä saa peruskamaa edullisesti, välillä joutuu kuitenkin muualta täydentämään. Jonotusaika kassalla on kyllä mun mielestäni yleensä lyhyempi kuin monessa muussa marketissa. Arviosin, kun kassalla on 4 asiakkaan jono, niin avataan uusi kassa?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:53"]Koska Lidlistä ei saa esim. edes Oltermannia.
[/quote]
Lidlistähän saa oltermannia. Silmät käteen niin sieltä löytää kaiken mitä tarvitsee. Tietty mitään superfoodeja siellä ei ole, mutta ne nyt voi hakea muualtakin. Perusruokatarvikkeet ihan kaikki löytyy ja halvalla!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:53"]Koska Lidlistä ei saa esim. edes Oltermannia. [/quote] Lidlistähän saa oltermannia. Silmät käteen niin sieltä löytää kaiken mitä tarvitsee. Tietty mitään superfoodeja siellä ei ole, mutta ne nyt voi hakea muualtakin. Perusruokatarvikkeet ihan kaikki löytyy ja halvalla!
[/quote]
Jotain superfoodejakin on ja iso pähkinäasema ainakin meillä. Olin ennen vähän nokka nirpallaan Lidliä kohtaan mutta käyn vain siellä vaikka rahaa olisi kalliimpaakin, mielestäni hinta-laatusuhde on ylivoimainen!
Lidlissä alkaa olla leivontaankin erikoistuotteita nykyisin.
Nyt alkaa lisäksi Aasia-viikot :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:55"]
Käyn aina Lidlissä, vaikka löytyy paljon lähempänäkin putiikkeja. Esim. S-ryhmän marketeissa lasku paisuu aina hillittömän suureksi, vaikka miten halvalla yrittäisi ostaa. Lidlistä saan esim. 2 litraa cola-juomaa ja sipsejä 200 g 2,50 €:n hintaan. Ei onnistu millään Smarketeissa, sillä jo yksittäinen limonaatipullo 1,5 litraa voi maksaa tuon verran. Samaten suklaata saa 0,50 €/ 100 g Lidlissä. T. mies.
[/quote]
Joopa joo. Se lidlin kura ei ole kolaa nähnytkään...
Koska en ole vähävarainen enkä opiskelijakaan. Voin ostaa ruokani mistä haluan.
Olen pahoillani kaikkien puolista jotka eivät syystä tai toisesta pääse Lidliin. Se vaan olisi halvempaa mutta elämä on :(
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:55"]
Käyn aina Lidlissä, vaikka löytyy paljon lähempänäkin putiikkeja. Esim. S-ryhmän marketeissa lasku paisuu aina hillittömän suureksi, vaikka miten halvalla yrittäisi ostaa. Lidlistä saan esim. 2 litraa cola-juomaa ja sipsejä 200 g 2,50 €:n hintaan. Ei onnistu millään Smarketeissa, sillä jo yksittäinen limonaatipullo 1,5 litraa voi maksaa tuon verran. Samaten suklaata saa 0,50 €/ 100 g Lidlissä. T. mies.
[/quote]
Joopa joo. Se lidlin kura ei ole kolaa nähnytkään...
[/quote]
Se on parasta. Mut mä juon enemmän sitä freeway orangea.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:40"]Olen pahoillani kaikkien puolista jotka eivät syystä tai toisesta pääse Lidliin. Se vaan olisi halvempaa mutta elämä on :(
[/quote]Minun käy sääliksi ihmisiä, joilla on rahasta niin tiukkaa, että on pakko asioida Lidlissä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:16"]Huonolaatuisia tuotteita ja riittämätön valikoima minun tarpeisiini.
[/quote]Luulevatko alapeukuttajat tietävänsä minun tarpeeni minua paremmin? :D
Minkä ruuassa säästää sen lääkkeissä maksaa
Koska Lidlissä ei ole sellaisia tuotteita joita käytän jatkuvasti arjessa. Ei esim ole homogenoimatonta luomutäysmaitoa, luomulihaa, luomupapuja tai mundon kahvia. Ei myöskään ole luomujugurttia eikä tarpeeksi reilun kaupan pähkinöitä. Ostan vain tiettyjä valikoituja merkkejä ja niitä ei Lidlistä saa.
Lähin Lidl 20 km päässä. Jos olisi kävelymatka, siitä tulisi vakiokauppani.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:49"]
Koska Lidlissä ei ole sellaisia tuotteita joita käytän jatkuvasti arjessa. Ei esim ole homogenoimatonta luomutäysmaitoa, luomulihaa, luomupapuja tai mundon kahvia. Ei myöskään ole luomujugurttia eikä tarpeeksi reilun kaupan pähkinöitä. Ostan vain tiettyjä valikoituja merkkejä ja niitä ei Lidlistä saa.
[/quote]
Kas tässä esimerkki ihmisestä joka on hoitanut asiansa hyvin ja asuu omistusasunnossa Kuusisaaressa. Tai Lehtisaaressa, ihan sama, mutta stadissa kuitenkin. :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:10"]
1. Lidliin on 3km ja Prismaan alle kilometri
2. Lidlissä on pieni ja ahdas parkkihalli. Prismassa iso ja väljä.
3. Lidlissä on heikosti gluteenittomia tuotteita. Prismassa on paljon.
4. Lidlissä on suppeampi valikoima enkä nyt ole ihan vakuuttunut, onko siellä edes sen halvempaa.
[/quote]
Menetkö autolla noin lyhyet matkat? Itse käyn Prismassa ja Citymarketissa 5 km päässä joko kävelle tai pyörällä. Lidlissä alle 1 km päässä käyn kävellen.
[/quote]
Meillä käydään kaupassa kerran viikossa ja ostetaan 3-5 painavaa kassillista tavaraa. Ei niitä kävellen kotiin kuljeteta.
[/quote]
Polkupyörällä saa tuotua.