Fitnessbloggaajan järkyttävä kokemus.
Kommentit (35)
Nyt sit jo iltapäivälehtiinkin päässyt Eevin 4vuodessa tapahtunut hurja muutos kropassa.
Tuo teksti ja kuvat olis tosi hyvä jos joku olisi kuollut.
:-----D nuo surulliset kuvat kruunaa tän vitsin
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:59"]
Minua järkyttivät hiukset ja yläreisiröllykät. Mutta vielähän on 7 viikkoa aikaa..
[/quote]
Näiltä nyt vain puuttuu terve itsekritiikki ja ymmärrys siitä, mitä lajissa vaaditaan. Mennään tuollaisena lavalle persettä esittelemään noloa.
Ymmärrän toisaalta että voi olla painajainen kisoihin valmistautumisen aikaan, mutta ylidramatisointi on kyllä huvittavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:20"]
Ymmärrän että on varmasti ikävää mutta huhhuh :D Eiköhän noissa karkeloissa ole tärkeintä että kylkiluut paistaa ja pyllystä näkee että on kyykätty.
[/quote]
Tässä tapauksessa kumpikaan ei toteudu..
Hauskaa kun tuolla vielä on kommentteja, joissa kehutaan kuinka kirjoittajalla on niin positiivinen ja hyvä asenne. <3 Se on hyvä juttu esim. just silloin kun joku on kuollut, mutta jos ensin valittaa venähdyksen olevan pahin painajainen niin positiivisuuskehut on musta aika ansaitsemattomia.
Eevi on kyllä kuntonsa kanssa tosi jäljessä. Seitsemän viikkoa kisoihin ja erottuvuutta ei ole missään. Eihän siinä mitään jos rasvan alla olisi selkeästi lihasmassaa, mutta kun mimmillä ei näy olkapäitä, reisiä tai hauiksia lainkaan, niin miten tuolta saa mitään kuorittua?
Mun mielestä nuo hiukset on painajainen. Onko tuo joku huonokuntoinen pidennyslisäke valtavalla juurikasvulla, miettii ilmeisesti kelkasta pudonnut täti.
Pidin fiksuna tätä tytyä mutta huh huh!
Pitää mennä elämässä hyvin että venähdys on pahin painajainen!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:07"]Mitä aktuaalista vittua???
[/quote]
Voi vittu terveisiä ylilaudalta
Musta on hauska miettiä sitä kun tämä järkyttävä tapahtuma on käynyt toteen ja E on alkanut miettiä, miten kirjoittaa blogiin. Ensin soittaa parhaalle kamulle et tulisiko ottamaan kuvia blogia varten. Sit kukkakauppaan ostamaan surullisia valkoisia kukkia, jotta saadaan mahdollisimman kohtalokas kuva. Seuraavaksi poseeraamaan surkea ilme naamalla kukkaset kädessä. Huomasitteko metaforan kukissa ja puun juurella poseeraamisessa? Elämän puu ja kukkaset kuin parhaan ystävän haudalle. Ei tää oo tottakaan. :D Sitten kotiin sydän verellä kirjoittamaan kun nyt joutuu ainakin viikon säätää treenejä eikä voi treenata yläkroppaa ;(
,
Olen pitänyt Eeviä suht järkevänä. Tosin lindamanuellan kanssa tehnyt reissun jälkeen on eevinkin instassa ollut ankkahuulikuvia silmät viiruina. Noloa. Myös tuollaisesta kirjoittaminen noin kertoo paljon maailmankuvasta ja silkasta lapsellisuudesta. Kunnon huomiohuorausta pahimmillaan. En sano, etteikö saisi harmitella ja valittaa. Aina on joku, jolla on asiat huonommin. Asiat pitäisi osata kuitenkin laittaa perspektiiviin. Ei taida onnistua fitnesskuplassa.
Jos itse mietin pahinta painajaistani treenaamiseen liittyen, niin se olisi polven, nilkan tai muun hyvin keskeisen nivelen meneminen rikki. Siis sellainen leikkausta ja pitkää kuntoutusta vaativa vamma. Naurettavaa valitusta ja lääkäri oikeen antanut TUOMION ja viikon sairausloman. Anna mun kaikki kestää :D
:D ei hitto, juuri ennen tätä blogitekstiä luin Laura Heijasta ja Sweet and Lovely Tarusta, ja nyt tämä. Mitä ihmettä? Onko ne viimeiset kisat missä ikinä hän tulee kisaamaan? Miten muka olisi hukkaanheitettyä, jos ei näihin kisoihin pääsisikään... voi luoja sentään. Olisi varmasti pahemminkin voinut käydä... mutta että venähdys.. :DDDDDDDDDDDDDDD
Ymmärrän että on varmasti ikävää mutta huhhuh :D Eiköhän noissa karkeloissa ole tärkeintä että kylkiluut paistaa ja pyllystä näkee että on kyykätty.