Fitnessbloggaajan järkyttävä kokemus.
Kommentit (35)
Edellinen ketju lähti kesken kirjoituksen.
Hehehe, älä kiusaa toista, sentään pahimman painajaisensa kokenut ಠ_ಠ
Mistä kohtaa tuo on muuten treenattu? Näyttää perushoikalta naiselta, joka ei edes salilla käy. Niin kuin suurin osa noista vastaavista.
No hän ei vissiin ole vielä elämänsä aikana joutunut hautaamaan ketään perheenjäsentä tai muuten rakasta ihmistä tai tuntenut ketään pitkäaikaissairasta, jos yksi väliaikainen vamma kaataa maailman ja sen takia pitää jättää YHDET kisat välistä.
No voi että! Venähdys joka menee itsestään ohi lääkkeellä ja levolla. Raukka-pieni! Jaxuhaleja!
Taas yksi oppikirjaesimerkki, miksi näitä kehonpalvojia pidetään vähän tyhjäpäisinä.
No eiköhän tuossa ollut vain liioiteltu/ huonosti otsikoitu postaus. Tuo mimmihän sanoo sit kommenteissa ettei ole elämän pahin painajainen, vaan kisatreenauksen.
Elekää oloko nii pilikunnussijoita
Voi jestas! Mitä noi kuvatkin on.. ku ois haudan äärellä. Lapsellista hakea huomiota noin!
╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…..╚(███)╝
……╚(██)╝
………(█)
……….*
Siis mitä mä just luin! Juuri läheiseni haudanneena luulin kyseessä olevan jotain sellaista.
Huhhuh..
ei vittu mikä pelle suoraan sanottuna.
:D kerrassaan traumatisoivaa varmasti. Fitnessbloggaajalla lihasrevähdyskin on noin 651 kertaa dramaattisempi kokemus kuin tavistallaajalla.
Nuo kuvat ja kaikki, ei oo todellista! :D
Ihanaa et tänne on saapunut hymiöartisti! Kiitos, nuo on aivan mahtavia! :D
Oon sanaton.. herättävää nyt joku toi nainen tosta kuplastaan...
( ͡° ͜o ͡°)
∞
Mun ilme kun tiedän ettei tarvi mennä salille viikkoon
Ei hitto toi teksti! Lievä ylireagointi! Kyse on venähdyksestä. Ymmärtäisin Jos esim. murtuma, nivelsiteen repeäminen tms. hieman vakavampi vamma. Tuolla lailla kirjoitetaan, kun on tyyliin pysyvästi vammautunut. Nyt alkoi jo vituttaa toi säälin kerjäys :-S
Minua järkyttivät hiukset ja yläreisiröllykät. Mutta vielähän on 7 viikkoa aikaa..
Onneksi jollain ihmisellä tuo on pahin painajainen.