Laihdutusvinkki täältä,toimii!
Olen nyt 10 vajaa 2 viikkoa tehnyt kuten joku täällä kertoi tekevänsä.Arkipäivät olen syönyt lähes pelkkiä hedelmiä sekä vihanneksia ja viikonloppuna ns.normaalisti.Olen laihtunut nyt kymmenessä päivässä 2,5 kg ja olo on energinen!
Muuntelin hiukan alkuperäistä diettiä ja olen myös syönyt hiukan savulohta,kalkkunaleikettä,vähärasvaista juustoa,keitettyjä kanamunia,vähärasvausta luonnonjugurttiaja riisikakkuja.Mutta pääosi olen syönyt erilaisia salaatteja sekä hedelmiä ja paljon!Vettä olen juonut runsaasti,juon muutenkin 3-4 l päivässä.Tietty syön ns. rehujakin sdn 500g päivässä vähintään yleensäkin.
Suosittelen ja kiitti vinkistä!
Kommentit (38)
Mä jätin vehnän ja sokerin pois, kolmessa viikossa paino pudonnu jo yli 5kg.
Tahti ei ehkä ole sama kuin paastoissa, mutta ainakin saan syödä normaalisti ja paino vaan putoo. :)
Joo,no karppasin pitkään itsekin,eli vehnä ja sokeri myös pois,mutta se ei toiminut mulla.Siksi tää viikonloppuna saa syödä normaalisti on aika hyvä.
Ihan hullua mikä määrä viime viikollakin meni hedelmiä,vihanneksia ja marjoja.Olo tuli tosi hyväksi!
Tuskin tulee tarpeeksi proteiineja tuolla ruokavaliolla, joten niitä kannattaa lisä jossain muodossa.
6 miten niin?Sanoin,että olen syönyt myös kalaa,jugurttia,juustoa ja munia arkena.Viikonloppuisin normaalisti.Kyse siis viidestä päivästä viikossa jolloin proteiinien saanti vähempää,mutta ei kokonaan pois.Useat ihmisethän syö liikaa proteiinia nykyisin.
Pidemmän päälle tuollainen ääridieetti alkaa kyllä useimmilla aiheuttaa voimakkaita mielitekoja eri ruokiin ja syömiskäyttäytymisen häiriintymistä, esim. ahmimista.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:27"]Joo,no karppasin pitkään itsekin,eli vehnä ja sokeri myös pois,mutta se ei toiminut mulla.Siksi tää viikonloppuna saa syödä normaalisti on aika hyvä.
[/quote]
Eikös karppauksessa pudoteta kaikki viljat pois?
En tiedä, koska en ole millään muotidietillä vaan ihan terveydellisistä syistä pudotin vehnän ja sokerin pois ruokavaliostani.
Äärimmäisen surkea ruokavalio. Paitsi jos tavoitteenasi on päästä niistä vähistäkin lihaksista eroon viikonpäivinä.
Noin lyhyen kokeilun perusteella ei laihdutusvinkiksi ylipainon kanssa kamppaileville kyllä käy. Tuollaisen ajanjakson kun useimmat pystyy olemaan ongelmitta melkein millaisella ruokavaliolla vaan, joka kuitenkin myöhemmin voisi aiheuttaa ongelmia.
Syö nyt ensin puoli vuotta noin ja tule sen jälkeen kertomaan vieläkö tuntuu hyvältä... Itselläni ei taatusti tuntuisi, nälkä alkaisi piinata yhä voimakkaammin liian vähäisen rasvan ja proteiinin takia, ja varmasti jossain 1-2 kk paikkeilla myös mieliteot "tavallisiin" ruokiin arkisin nostaisivat päätään.
Ap. Ensinnäkim juot liikaa vettä, etenkin jos et tee mitää ruumiillisesti raskasta päivittäin kovissa lämpötiloissa.
Normaalisti riittää, että juot sen noin 1,5 litraa vettä päivässä. Toki, jos hikoilet niin silloin enemmän vettä koneeseen.
Ja muutenkin tuo "diettisi" kuullostaa siltä, että repsahdus tulre vielä joku kaunis päivä.
Järkeistä syömisiäsi, järkeistä annoskokoja sekä aikatauluta syömisesi. Ei tossa nykytahissasi ole mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:40"]6 miten niin?Sanoin,että olen syönyt myös kalaa,jugurttia,juustoa ja munia arkena.Viikonloppuisin normaalisti.Kyse siis viidestä päivästä viikossa jolloin proteiinien saanti vähempää,mutta ei kokonaan pois.Useat ihmisethän syö liikaa proteiinia nykyisin.
[/quote]
Meinaatko että kun useat syövät liikaa, niin sinun on hyvä olla vajaalla proteiinin saannilla? Miten nämä kaksi liittyvät toisiinsa? Tuolla tahilla paino tippuu lihaksista kun et kerta välttelet proteiinia syystä, että naapurin jumppapirkko syö sitä vastaavasti liikaa..
Riisikakut = tyhjää, ravinteetonta höttöä, styroksia SOKERILLA ja silti pirun pahaa vaikka mautonta
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:38"]
Tuskin tulee tarpeeksi proteiineja tuolla ruokavaliolla, joten niitä kannattaa lisä jossain muodossa.
[/quote]
Eikä kyllä rasvaakaan ole yhtään.
Ja minä syön vähän kaikkea. Kasviksia, perunaa, täysjyväriisiä, täysjyväpastaa, kvinoa, ruisleipää, näkkäriä, sämpylää, rahkaa, turkkilaista jogurttia (10%), leivällä rasvaa, kinkkua ja juustoa.
kananmunia, mysliä, puuroa ja vähärasvaista lihaa, öljyä, salaattia, marjoja ja hedelmiä.
paino on pudonnut 3kk aikana 10 kg. 80kg->70kg.
Ennole jättänyt mitään muuta pois mun einekset ja herkut. Puhdasta terveellistä ruokaa ja sitä saa syödä aika paljon.
Mitä tarkoittaa 10 vajaa 2 viikkoa? Ihan totta, en kettuile, en todellakaan ymmärrä.
Jos ap:lla on hyvä fiilis ja painokin tippuu niin miksi sitä arvostelemaan? Selkeesti toimii ja sopii hänelle. Hyvä homma, keep it going!
Muista ap korajata hivenaine puutokset mitä tulee tolla ylettömällä veden litkimisellä.
Toi ei ole tervettä!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:16"]
Riisikakut = tyhjää, ravinteetonta höttöä, styroksia SOKERILLA ja silti pirun pahaa vaikka mautonta
[/quote]nykyään saa juustomakuisia ja paprikanmakuisia, siis ihan kuin söisi juustonaksuja tai sipsejä... en itsekään tykkää siitä mauttomasta, mutta noi maustetut riisikakut on hyviä!
Ps. en ole ylipainoinen,huvitti vaan kokeilla lisätä reilusti kasviksia ja hedelmiä.Vähän pientä paastoa.