Itse treenaan/jumppailen,enkä ymmärrä tätä hiilari protsku hypetystä!
Käyn siis kuntokeskuksen salilla ja siellä ohjatuilla tunneilla,usein aika rankkoja tunteja. Ennen treeniä ja treenin jälkeen kuuluu syödä hyviä hiilareita ja sitä protskua. Huvittaa kun kuuntelin eräiden naisten keskustelua kuinka söivät rahkaa pelkilteen ja riisikakkua ennen treeniä,pahalta maistui mutta sitä tämä kuulemma nyt on. Samaa ilmiötä todistaa naisten lehdet yms..kun treenaa,saa syödä vain riisiä,kanaa ja parsakaalia ölyn kera. Ei ei...tietysti jos joku tykkää? Niin moni vaan ei tunnu tykkäävän. Itse söin 2h ennen treenejä kuntosalilla luomu hernekeittoa jauhelihaa seassa,2 palaa täysjyväruisleipää ja lasin maitoa. Siinä tulee protskuja ja hiilareita. Treenin jälkeen söin banaanin ja pähkinöitä-hiilarit ja protskut. Tai miten olis makaroonilaatikko tai rahka hedelmä/marja,täysmehu pirtelö? Kroppa huutaa hiilareita kun urheilee, niitä saa ihan tavallisista terveellisistä ruoista. Itse välttelen valkoista sokeria,vehnäjauhoja,suosin täysjyvää. Niin ja laihdutettavaa on vielä 30kg..
Kommentit (3)
Moi!
Urheilen ja kilpailen työkseni opiskelun ohella. Treenejä tällä hetkellä noin 15h viikossa plus kehonhuolto ja hieronnat. Syön mitä haluan, mutta myrkkisääntönä on "puhdas ruoka". Eli runsaasti mikroravonteita sisältäviä kasvikunnan tuotteita sekä itselläni ihan perus kotiruokaa, mutta tietenkin määrät ovat aika valtavia. Kuvailemasi makaronilaatikko ja maito tms kuulostaa hyvältä.
Mä oon aina elänyt 'kaikkea kohtuudella'-tyyliin ja liikkunut kohtuudella. Jokainen tyylillään mutta itse olen aina ollut hoikka, sen sijaan pari tuntemaani protsku/hiilari-hypettäjää treenaavat hullun lailla mutta ovat hitusen jopa ylipainoisia. Tiedä sitten mistä johtuu.
Näinpä! Ja juurikin perus kotiruoka on tosi hyvä..protskut hiilarit tulee siinä,kasviksia kylkeen. Palautusjuoma sisältää hiilareita ja protskuja, saman tekee täysjyvä leipä leikkeleellä ja 100%täysmehua lasi kerran päivää..