Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada erityistä tukea tarvitseva integroituun?!

Vierailija
06.08.2015 |

Niin miten? Kapsi hieman jäljessä kehityksestä, ja autistisia piirteitä, ei kuitenkaan diagnoosiksi asti. Ammattilaisten mielestä pärjää normaalissa ryhmässä, minä taas tiedän ettei pärjää. Miten saan lapsen integroituun ryhmään???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapsi=lapsi

Vierailija
2/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella olisi jokin diagnoosi voisit vedota siihen. Onko hän käynyt tutkimuksissa? Ei taida olla muuta konstia kuin vaatimalla vaatia että pääsisi integroituun. Onko hänellä mitään tukitoimia päiväkodissa?

Meillä lapsi siirtyi pph:lta päiväkotiin jossa sai henkilökohtaisen avustajan. Diagnoosia ei vielä silloin ollut, mutta puheenkehitys oli niin selvästi jäljessä että oli selvää että jokin diagnoosi sieltä tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan mitenkään

Vierailija
4/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään jos ammattilaiset on sitä mieltä että pärjää. Miksi epäilet ettei lapsesi pärjäisi? Ehkä kannattaa lähteä avoimin mielin ja seurata tilannetta. Jos tulee vaikeuksia niin uutta palaveria pystyyn vaan ja yhdessä miettimään.

Vierailija
5/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:18"]Ei mitenkään jos ammattilaiset on sitä mieltä että pärjää. Miksi epäilet ettei lapsesi pärjäisi? Ehkä kannattaa lähteä avoimin mielin ja seurata tilannetta. Jos tulee vaikeuksia niin uutta palaveria pystyyn vaan ja yhdessä miettimään.
[/quote]

Ei osaa leikkiä oikein mitään, vaikka on kohta 3v, ei tykkää muista lapsista, päiväkodissa ei missään nimessä osallistu mihinkään yhteisiin tekemisiin/piireihin, maneerit ovat korostuneita päiväkodissa. Kotona suht normaali. Ollaan käyty tutkimuksissa, sanottiin että seurataan ja uusi tutkimusjakso myöhemmin. Sanoivat ettei vakavaa, itse olen erimieltä.