Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pettäjä? :(

Vierailija
13.07.2015 |

Olen ihastunut mieheen. Ajattelen häntä koko ajan, jopa joskus masturboidessani. Mies ei tiedä olemassaolostani, emme ole tavanneet muuta kuin kuvitelmissani ja siellä olemmekin tehneet vaikka mitä. Olen ollut ehdoton aviomieheni kanssa siitä, että toisia naisia ei katsota tai niistä haaveilla. Nyt itse haaveilen toisesta miehestä. Pitäisikö minun kertoa miehelleni, että petän häntä? :((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kirjoittaa erokirjettä

Vierailija
2/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihastuvat pitkässä parisuhteessa toisiin ihmisiin. Eri asia on sitten se miten asian käsittelee.

Nauti ihastumisen tunteesta, ajatuksen tasolla.
Ole huoleti. Ihastus menee ohi. Ajattele mihin omassa miehessä aikanaan ihastuit. Katso häntä kuin tuntematonta. Keskity parisuhteesi hyvinvointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella naiivia kuvitella etteikö pitkässä parisuhteessa voisi syntyä tunteita muita kohtaan.

Vierailija
4/4 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asiat ovat pettämistä eri parisuhteissa, pariskunnan osapuolet sopivat, mitkä ovat rajat heillä. Sinä olet määritellyt, että toisista haaveilu on pettämistä, joten olet pettäjä. Ei voi vaatia toista olemaan katsomatta muita, kun itse haaveilee muista, oli kohde sitten elävä tai fantasiaa