Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen eroaisit tai pettäisit?
Nyt on kaksi viikkoa oltu ilman koska mies ei halua.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:57"]
Ohhoh... ei siihen seksin puutteeseen kuole mutta eroa ihmeessä jos siltä tuntuu.
[/quote]
Kyllä siihen parisuhde kuolee.
M39
[/quote]
Ettekö te tee muuta yhdessä kuin seksiä? Ainakin minulle parisuhde on paljon muutakin.
[/quote] jos ei ole säännöllistä seksiä, kyseessä on joku muu suhde kuin parisuhde. Ap
Viiden vuoden suhde, jossa mies ei tehnyt aloitetta kertaakaan ja muutenkin suostui vain yhteen asentoon silloin jos suostui. Kyllästyin vonkaamaan, mutta vaikka tilaisuuksia oli, en pettänyt, vaan reilusti lähdin. Liian nuori olemaan loppuikäni ilman yhden pihtarin takia. N39
Sanoisin, että lähtökohtaisesti 2kk.
Erikseen on sitten sairaustapaukset, raskauden jälkeen, toisen mahdollinen työkomennus ulkomaille jne. ja siis ylipäätään syyt, jotka ei ole kummankaan osapuolen valittavissa.
Sitä pitäö harrastaa jotta sitä tekee mieli, mitä enemmän harrastaa, sitä enemmän tekee mieli.
Me harrastettiin eilen illalla jopa 2 kertaa, vartin tauko ja uudestaan.
Jos mä oon viikonkin ilman, ei tee enää niin mielikään. Eli nyt viettelet ap sen miehesi, kyllä se sulle antaa jos kaikkesi yrität
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:27"]Sitä pitäö harrastaa jotta sitä tekee mieli, mitä enemmän harrastaa, sitä enemmän tekee mieli.
Jos mä oon viikonkin ilman, ei tee enää niin mielikään. Eli nyt viettelet ap sen miehesi, kyllä se sulle antaa jos kaikkesi yrität
[/quote] en varmasti viettele enää koskaan, olen jo yrittänyt kaikkeni ja vaikka on yleensä suostunut sitten, on liian nöyryyttävää huomata ettei se oikeasti halua ja on aina aluksi vastahakoinen. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:41"]
Nyt on kaksi viikkoa oltu ilman koska mies ei halua.
[/quote]
Kato peiliin, miksei se halua. Petä vaan, löydät varmasti aisaksi jonkun epätoivoisen runkkarin.
Kaksi viikkoakin riittäisi avioeroon jos asiasta ei voisi keskustella ja en tietäisi syytä. Tai jos mies ei haluaisi hoidella minua, jos minua himottaa ja häntä ei. Minä en sellaisessa suhteessa olisi, jossa ei ole keskusteluyhteyttä ja rehellisyyttä/avoimuutta ja jossa ei toisen eteen nähtäisi vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:27"]Sitä pitäö harrastaa jotta sitä tekee mieli, mitä enemmän harrastaa, sitä enemmän tekee mieli.
[/quote] en varmasti viettele enää koskaan, olen jo yrittänyt kaikkeni ja vaikka on yleensä suostunut sitten, on liian nöyryyttävää huomata ettei se oikeasti halua ja on aina aluksi vastahakoinen. Ap
[/quote]
No oletpa kurjassa suhteessa jos mies ei halua nimenomaan sinua. Kyllä hän naisia yleisesti varmaan haluaa?
Tuollaisessa suhteessa en.voisi olla ja tekisin sen miehelle selväksi, että jos hän ei minua enää halua niin ero on kai ainoa vaihtoehto
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:27"]Sitä pitäö harrastaa jotta sitä tekee mieli, mitä enemmän harrastaa, sitä enemmän tekee mieli. Me harrastettiin eilen illalla jopa 2 kertaa, vartin tauko ja uudestaan. Jos mä oon viikonkin ilman, ei tee enää niin mielikään. Eli nyt viettelet ap sen miehesi, kyllä se sulle antaa jos kaikkesi yrität [/quote] en varmasti viettele enää koskaan, olen jo yrittänyt kaikkeni ja vaikka on yleensä suostunut sitten, on liian nöyryyttävää huomata ettei se oikeasti halua ja on aina aluksi vastahakoinen. Ap
[/quote]
Tällä samoja fiiliksiä. Vaimo ei ole tehnyt aloitetta ainakaan 5 vuoteen. Muutenkin kiinnostuu ehkä 1-2 kertaa kuussa. Joskus ollut puolenkin vuoden taukoja, nyt pari kuukautta ilman. toistuvat torjumiset ovat tehneet tehtävänsä. Ei enää itsekään jaksa kauheasti yrittää, kun ei tunne kelpaavansa. On pettäminen joskus mielessä käynyt, mutten sitä hyväksy. Avioero todennäköisempi, mutta ei ihan vielä kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:57"]
Ohhoh... ei siihen seksin puutteeseen kuole mutta eroa ihmeessä jos siltä tuntuu.
[/quote]
Kyllä siihen parisuhde kuolee.
M39
[/quote]
Ettekö te tee muuta yhdessä kuin seksiä? Ainakin minulle parisuhde on paljon muutakin.