Asuntomessuilla kävijät!
Minkäslaista oli? Tekikö mieli muuttaa? Saitko sisustusideoita? Kannattiko käydä?
T: utelias joka ei kuitenkaan haluaisi asua Kivistössä
Kommentit (9)
Oliko tuoreita kylpyhuoneideoita? Erityisesti materiaaleja?
Aiemmilla messuilla on ollut kaikissa taloissa se valkoinen iso seinälaatta ja tummanharmaa/muutoin tumma lattialaatta.
Oliko nyt jo jotain uutta? :)
Tuo kiire on kyllä huono juttu, mielestäni ne messutalot pitäisi pystyttää valmiiksi vuotta ennemmin ja messut sitten seuraavana vuonna. Silloin se talo on jo hiukan "asettunut" paikoilleen ja pihaakin on ehditty viimeistellä.
Hirveän massan seassa kävelet merkittyjä reittejä eteenpäin. Sisustukset ohuita ja nopeasti tehtyjä.
Ehkä jotain voi saada kiintokalusteiden käytöstä ja huonekoko aukeaa hyvin ym rakenteelliset ratkaisut.
Ok! Tuota minä vähän ennakkoluuloisesti aavistelun enkä heti ostanut lippuja.
Kivistöön uudet talot ovat lentomelualueella. Toki ei varmaan sisälle kuuluu mutta pihalla voi olla vähämmän hiljaista. Itse en sen takia muuttaisi.
Hyvät messut oli. Kivan erilaisia taloja pienellä alueella, itse kiinnitän huomiota rakentamiseen enemmän kuin sisustukseen. En kuitenkaan muuttaisi kun tontit on postimerkin kokoisia ja joka ikkunasta näkee naapuri sisään.
Voihan messuilla käydä vaikka ei juuri sillä alueella haluaisikaan itse muuttaa. Olen käynyt ennenkin asuntomessuilla ja kävin myös Kivistössä. Oma talo on jo rakennettu, mutta tykkään silti käydä katsomassa messukoteja. Kyllä sieltä muutama tosi kiva sisustusidea tarttui mukaan ja näin monta itselleni aivan uutta ratkaisua. Järjestelyt toimi myös hyvin, oli siistiä ja väljää.
Yhdestä talosta vuoti katto! :-D Maali oli halkeillut. Melkosta rakentamista.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:53"]
Yhdestä talosta vuoti katto! :-D Maali oli halkeillut. Melkosta rakentamista.
[/quote]
Samaa katsoin myös että jopas on jyhkeä kivitalo (!) kun keittiön katossa on koko huoneen poikki jatkuva kupru.