Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES! Kerro isyydestäsi!

Vierailija
06.08.2015 |

Halusitko lapsia? Minkälaista oli tulla isäksi? Miltä isyys tuntuu nyt?

Puolisoni ei ole varma haluaako lapsia ikinä, olisiko sinulla kertoa mitä ihanaa isyydessä on? Miten tsemppaisit asian kanssa pähkäileviä miehiä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, okei. En halunnut tulla isäksi, mutta silloinen puoliso sanoi olevansa raskaana. Vastuullisena miehenä kuitenkin hoidin lapsia kaikesta huolimatta. Toinen lapsioli myösaika yllätys, mutta silloin olin jo kokeneempi ja suhtautumiseni lapsiin positiivisempi.

M39

Vierailija
22/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:08"]En ollut ajatellut lasten hankkimista. En oikein tiennyt haluanko vai en. Sain tytön 17-vuotiaana. Olin tosi nuori, tiedän, mutta oli se ihan uskomaton fiilis saada tyttö ensi kertaa syliin. En muuttaisi mitään, olen periaatteessa yh, koska hänen äiti ei ole kuvioissa kuin satunnaisesti. Sillon, kun sain tietää että musta tulee isä, oli se ihana tunne kaiken pelon sisällä.
[/quote]

Minkä ikäinen oot nyt? :)
[/quote]

25, tyttö 8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei missä te miehet luuraatte? Entä olisiko naisilla jotain kerrottavaa miehensä suhtautumisesta yms?

Vierailija
24/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaista OK-helvettiä elävänä kahden esiteinin perheenisänä sanon että jos olisi ollut rehellistä tietoa tarjolla asiasta, väliin olisi jäänyt koko touhu. Tässä ei ole mitään ylevää tavoiteltavaa, mitään sellaista miksi miehen kannattaisi alkaa tähän touhuun. Kaikki muut hyötyvät tästä paitsi sinä itse: naisesi, lapsesi, pankki, autokauppias, verottaja, työnantajasi.

Lapsettomana ja naisettomana olisin taloudellisesti riippumaton, voisin päättää aidosti menemisistäni ja tekemisistäni. Mutta kun tuli munattua totaalisesti niin kannetaan sitten vastuu tekemisistä. Ulkoisesti olen se unelmien keskiluokkainen hyvätuloinen osallistuva isäihminen, mutta sisällä kiehuu suoranainen raivo ja turhautuminen omaa typeryyttäni kohtaan - sorruin siihen vanhaan ansaan kun järki ja itseluottamus ei riittänyt siihen itseni kannalta oikeaan elämänpolkuun.

Vierailija
25/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko saman naisen kanssa molemmat lapset? Jos ei niin miksi ei?
[/quote]

Ei ole saman kanssa, mutta se on eri tarina. Tässä puhuttiin isyydestä. Se on jotain mikä on pysyvää, jota ei pääse kumpikaan pakoon, eikä katkea mihinkään, ja kaiken kestää.

Vierailija
26/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Keskiluokkaista OK-helvettiä elävänä kahden esiteinin perheenisänä sanon että jos olisi ollut rehellistä tietoa tarjolla asiasta, väliin olisi jäänyt koko touhu. Tässä ei ole mitään ylevää tavoiteltavaa, mitään sellaista miksi miehen kannattaisi alkaa tähän touhuun. Kaikki muut hyötyvät tästä paitsi sinä itse: naisesi, lapsesi, pankki, autokauppias, verottaja, työnantajasi.

Lapsettomana ja naisettomana olisin taloudellisesti riippumaton, voisin päättää aidosti menemisistäni ja tekemisistäni. Mutta kun tuli munattua totaalisesti niin kannetaan sitten vastuu tekemisistä. Ulkoisesti olen se unelmien keskiluokkainen hyvätuloinen osallistuva isäihminen, mutta sisällä kiehuu suoranainen raivo ja turhautuminen omaa typeryyttäni kohtaan - sorruin siihen vanhaan ansaan kun järki ja itseluottamus ei riittänyt siihen itseni kannalta oikeaan elämänpolkuun.
[/quote]

Miksi ryhdyit vakituiseen parisuhteeseen ja perustit perheen, jos olet sisäisesti niin itsenäinen ja vapautta kaipaava? Miksi teit sen? Kai nämä asiat jotakin hyvää ja kaipaamaasi sinulle tarjosivat, kun kerran noinkin radikaalisti olet niihin panostanut (yhteinen koti kumppanin kanssa, kaksi lasta yhden sijaan)?

Vierailija
27/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Keskiluokkaista OK-helvettiä elävänä kahden esiteinin perheenisänä sanon että jos olisi ollut rehellistä tietoa tarjolla asiasta, väliin olisi jäänyt koko touhu. Tässä ei ole mitään ylevää tavoiteltavaa, mitään sellaista miksi miehen kannattaisi alkaa tähän touhuun. Kaikki muut hyötyvät tästä paitsi sinä itse: naisesi, lapsesi, pankki, autokauppias, verottaja, työnantajasi. Lapsettomana ja naisettomana olisin taloudellisesti riippumaton, voisin päättää aidosti menemisistäni ja tekemisistäni. Mutta kun tuli munattua totaalisesti niin kannetaan sitten vastuu tekemisistä. Ulkoisesti olen se unelmien keskiluokkainen hyvätuloinen osallistuva isäihminen, mutta sisällä kiehuu suoranainen raivo ja turhautuminen omaa typeryyttäni kohtaan - sorruin siihen vanhaan ansaan kun järki ja itseluottamus ei riittänyt siihen itseni kannalta oikeaan elämänpolkuun. [/quote] Miksi ryhdyit vakituiseen parisuhteeseen ja perustit perheen, jos olet sisäisesti niin itsenäinen ja vapautta kaipaava? Miksi teit sen? Kai nämä asiat jotakin hyvää ja kaipaamaasi sinulle tarjosivat, kun kerran noinkin radikaalisti olet niihin panostanut (yhteinen koti kumppanin kanssa, kaksi lasta yhden sijaan)?

[/quote]Kieltämättä ihmettelin vähän samaa. Minulla itselläni  on vahva tahto. Ei puhettakaan, että joku voisi minut painostaa isyyteen vastoin sitä. -25

Vierailija
28/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:00"]Keskiluokkaista OK-helvettiä elävänä kahden esiteinin perheenisänä sanon että jos olisi ollut rehellistä tietoa tarjolla asiasta, väliin olisi jäänyt koko touhu. Tässä ei ole mitään ylevää tavoiteltavaa, mitään sellaista miksi miehen kannattaisi alkaa tähän touhuun. Kaikki muut hyötyvät tästä paitsi sinä itse: naisesi, lapsesi, pankki, autokauppias, verottaja, työnantajasi. Lapsettomana ja naisettomana olisin taloudellisesti riippumaton, voisin päättää aidosti menemisistäni ja tekemisistäni. Mutta kun tuli munattua totaalisesti niin kannetaan sitten vastuu tekemisistä. Ulkoisesti olen se unelmien keskiluokkainen hyvätuloinen osallistuva isäihminen, mutta sisällä kiehuu suoranainen raivo ja turhautuminen omaa typeryyttäni kohtaan - sorruin siihen vanhaan ansaan kun järki ja itseluottamus ei riittänyt siihen itseni kannalta oikeaan elämänpolkuun. [/quote] Miksi ryhdyit vakituiseen parisuhteeseen ja perustit perheen, jos olet sisäisesti niin itsenäinen ja vapautta kaipaava? Miksi teit sen? Kai nämä asiat jotakin hyvää ja kaipaamaasi sinulle tarjosivat, kun kerran noinkin radikaalisti olet niihin panostanut (yhteinen koti kumppanin kanssa, kaksi lasta yhden sijaan)?

[/quote]Kieltämättä ihmettelin vähän samaa. Minulla itselläni  on vahva tahto. Ei puhettakaan, että joku voisi minut painostaa isyyteen vastoin sitä. -25

[/quote]Fiksu mies.

Vierailija
29/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:47"]Okei, okei. En halunnut tulla isäksi, mutta silloinen puoliso sanoi olevansa raskaana. Vastuullisena miehenä kuitenkin hoidin lapsia kaikesta huolimatta. Toinen lapsioli myösaika yllätys, mutta silloin olin jo kokeneempi ja suhtautumiseni lapsiin positiivisempi.

M39
[/quote]Kummasti joillekuille sattuu noita yllätyksiä.

T. lapseton mies

Vierailija
31/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/32 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi