Sisko tuli häihini valkoisessa maksimekossa...
Ja hiukset nutturalla ja jotain valkoisia kukkia ripoteltu. Harmittaa! Onko se niin vaikeaa ymmärtää että valkoinen on morsiammen väri? Ja vielä maksimekko! En tiedä tekikö tämän vittuillakseen vai voiko joku oikeasti olla niin tyhmä! En sanonut silloin mitään halusin vain nauttia päivästä ilman mitään riitaa mutta oikeasti harmittaa vieläkin.... Häistä jo kuukausi joten turha kai tässä on enää marista. Olenko teidän mielestä ihan turhaan loukkaantunut bridezilla? :(
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:23"]Laita sinä sun siskos häihin sun häämekko ja sano että "voi ku en ehtiny ostaam muuta mekkoo!:) toivottavasti ketään ei haittaa" kjäh kjäh [/quote] Tää on hyvä :D Tosin tuskin tämä mun vanhapiika sisko tulee koskaan omia häitä pitämään.
[/quote]
No sittenhän se oli vain kateuden ilmentymä. Älä välitä, sehän munas itsensä.
Tietysti tuohon mekkoon ois voinut laittaa lisäksi jotain, ettei olisi ollut niin hääpukumainen, mutta minusta valkoinen ei ole enää nykyään pelkästään morsiammen väri. Kaikki eivät muutenkaan mene valkoisessa naimisiin valkoisessa. Kaverilla oli esim. punainen hääpuku.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:32"]Oudot perinteet häihin ja muihin liittyen saavat hävitäkin. Mutta se, että morsiamen, ja vain hänen (no joskus sulhasenkin) väri on valkoinen, on samaa luokkaa kuin osata syödä oikein veitsellä ja haarukalla.
[/quote]
Valkoinen morsiuspuku ei ole mikään ikiaikainen traditio ja jos tämän vuosisadan morsiamet haluaisivat rikkoa noin sata vuotta vallinneen tavan, niin sittenhän rikkoisivat. Siinä ei ole mitään väärää. Haarukkaakin on alunperin käytetty vain ruuan (lihan) nostamiseen padasta lautaselle, ei suuhun.
Siksi toisekseen jokainen saa ihan päättää itse, miten häitään juhlii. Jos morsianta ei haittaa muiden valkoiset vaatteet, niin siinä on turha muiden huudella etikettivirheistä tai huonoista tavoista. Netistä löytyy vaikka miten paljon kuvia, joissa morsiusneidot ovat kaikki valkoisissa.
http://www.ouka.fi/oulu/ppm/ikuisesti-sinun
[/quote]
Idiootti. Totta kai jokainen itse päättää häistään. Ja minun puolestasi saat lappaa ruokasi vaikka sormin, ei ole minun häpeäni.
Hyvistä tavoista oli nyt kyse. Suomessa on tällainen kumma ihmistyyppi, joita en muualla ole tavannut, jotka tietävät (?) kai jotain käytöstavoista ja etiketistä, mutta ihan ilkeyttään toimivat toisin. Tietysti, on asioita, joita on vaikea pellossa kasvaneelle selittää, kuten se, miksi toisia ihmisiä yleensä kuuluu tsi halutaan kunnioittaa.
Eipä mulla muuta. Muista kuitenkin, että kannattaa syödä oikealla ja pyyhkiä vasemmalla.;)
Alussa sympatiani oli ap:n puolella(voin kuvitella kuinka inhottavaa olisi jos joku varastaisi shown häissä),mutta näiden siskoa koskevien vanha-piika-feikkilaukku-viestien jälkeen ap kuulostaa aika ikävältä ihmiseltä.Muutenkin turha jäädä märehtimään yhden vieraan pukukoodin vastaista asua,jos häät olivat muuten onnistuneet.
Oli hölmö asuvalinta siskolla, mutta epämiellyttävältä viestien perustella vaikuttaa kyllä myös tämä morsiAMME.