Sisko tuli häihini valkoisessa maksimekossa...
Ja hiukset nutturalla ja jotain valkoisia kukkia ripoteltu. Harmittaa! Onko se niin vaikeaa ymmärtää että valkoinen on morsiammen väri? Ja vielä maksimekko! En tiedä tekikö tämän vittuillakseen vai voiko joku oikeasti olla niin tyhmä! En sanonut silloin mitään halusin vain nauttia päivästä ilman mitään riitaa mutta oikeasti harmittaa vieläkin.... Häistä jo kuukausi joten turha kai tässä on enää marista. Olenko teidän mielestä ihan turhaan loukkaantunut bridezilla? :(
Kommentit (85)
Siskosi teki tökerösti, mutta sä kuulostat todella ilkeältä ihmiseltä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:04"]
Laittakaa siihen hääkutsuunne suoraan näin,niin ei tarvitse sitten selän takana haukkua."Minä x haluan olla keisarillisena juhlapäivänäni kaikkien huomionkohteena joten muut ei saa käyttää valkoista eikä kukkia päässä eikä nutturaa.Koska Minä aion tehdä niin.Pitäkää huoli,että ette näytä minua paremmalta,koska I am the Queen!"
[/quote]
Kiesus, kaikki joilla on vähänkään tapoja, tietää ettei häihin laita valkoista kuin hääpari. Jos nyt käy niin, ettei sulla ei ole muuta mekkoa kuin valkoinen, niin voithan kysyä (ennen häitä) morsiamelta, mitä tämä on mieltä.
Ja voihan sinne häihin jättää menemättä, tuskin sua noilla tavoilla jää kukaan kaipamaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:38"]Oiskohan jotain sisaruskateutta, kun tuolla mainitset, että on vanhapiika? Haluaa muillekin esittää, että tässä sitä häihin ollaan menossa, ja jotka eivät tunne hyvin, voivat luulla, että omiinsa. Hivelee kateellisen sinkun itsetuntoa. Mutta oo sinä viisaampi, äläkä käyttäydy noin tyhmästi, eli pidä normaalit välit, jos vain voit, huolimatta siskon käytöksestä. [/quote] Varmasti on. Hän on ikisinkku, ikinä varmaan edes halannut poikaa. Ottihan se varmasti koville kun minä menin naimisiin ja hän epätoivoisesti "etsii" miestä netistä. Kaupoilla, junassa tuijottaa miehiä.Kuka tahansa varmasti kelpaisi hänelle.. :(
[/quote]
Ap kuulostaa kyllä todella vastenmieliseltä ihmiseltä. Sisko parka.
44 joo mutta kun me ei kaikki enää eletä siinä ajassa jolloin esim.hattua ei sopinut pitää kirkossa.Suurin osa ei mene ees naimisiin kirkossa ja sitä myöten nämä tällaiset oudot hääperinteet unohtuu myös.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:04"]
Laittakaa siihen hääkutsuunne suoraan näin,niin ei tarvitse sitten selän takana haukkua."Minä x haluan olla keisarillisena juhlapäivänäni kaikkien huomionkohteena joten muut ei saa käyttää valkoista eikä kukkia päässä eikä nutturaa.Koska Minä aion tehdä niin.Pitäkää huoli,että ette näytä minua paremmalta,koska I am the Queen!"
[/quote]
Tämän pitäisi olla hyviin käytöstapoihin kuuluva itsestäänselvyys kaikille häävieraille: morsiamen kuuluisi tietenkin antaa loistaa omissa häissään.
Olin toisissakin häissä kaasona ja mulle sanottiin,että ei mitään valkoista.Pidin jotenkin outona,oli ihan aikuisia tämä pari.Mutta en tietty laittanut valkoista.Musta tollaset pitää nykypäivänä sit suoraan etukäteen ilmaista.Ei esim.nuorempi polvi enää tollasia mieti.
Onko siskosi läski? Jos on niin sehän näytti luultavasti muumilta maksimekossaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:04"]
[/quote]
Tämän pitäisi olla hyviin käytöstapoihin kuuluva itsestäänselvyys kaikille häävieraille: morsiamen kuuluisi tietenkin antaa loistaa omissa häissään.
[/quote]
Ja minun mielestäni hyviin mäytöstapoihin kuuluu,että ei hauku,varsinkaa tunnistettavalla tavallaan,siskoaan joka luultavasti on auttanutkin häissä jollain vauva-foorumilla!
Häät tuntuu muutenkin olevan morsiamen unelmien täyttymys, joista vaahdotaan vuosi etukäteen. Sulhanenkin on täysin sivuroolissa, kun tämä on MUN päiväni ja kaikkien täytyy käyttäytyä kuten MINÄ haluan tai vedän itkupotkuraivarit
Jälkikäteen on aina hyvä tulla paheksumaan ja halveksimaan saatuja lahjoja tai vieraiden asua.
Ymmärrän nyt mitä miehet tarkoittavat puhuessaan naisten logiikasta. Älä rupea mustamaalaamaan siskoasi millään tavoin, sillä saat aikaiseksi vain entistä huonommat välit. Hän on kyllä jo itse nolannut itsensä asuvalinnallaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:18"]44 joo mutta kun me ei kaikki enää eletä siinä ajassa jolloin esim.hattua ei sopinut pitää kirkossa.Suurin osa ei mene ees naimisiin kirkossa ja sitä myöten nämä tällaiset oudot hääperinteet unohtuu myös.
[/quote]
Oudot perinteet häihin ja muihin liittyen saavat hävitäkin. Mutta se, että morsiamen, ja vain hänen (no joskus sulhasenkin) väri on valkoinen, on samaa luokkaa kuin osata syödä oikein veitsellä ja haarukalla. Yleissivistystä.
Kaikki eivät tietysti välitä hyvistä tavoista, ymmärrän nuorilla sen, jos ei kotona ok mitään opetettu. Aikuisilla ei ole tätä tekosyytä käytössä enää. Kyse on toisten ihmisten kunnioittamisesta! Hämmästyn kyllä jatkuvasti, miten huonot tavat ihmisillä on.
Ikävää, kun siskokset ovat noin huonoissa väleissä.
Tuollaista vierasta varten pitää olla pieni pullo punaviiniä kaasolla. Sitten vaan "hupsista" eikä ole enää kilpailijaa morsiammelle.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:29"]
Miksi vain alapeukkuja? Olisiko teistä ihan okei jos siskonne tai äitinne tupsahtaisi häihinne pukeutuneena knock off morsiammeksi?
[/quote]
Mä olisin kuitenkin upeampi kuin ne, joten ei välii. Toisaaltä äiti on kyllä jo 80 eikä mulla ole siskoa.
Olisi kiva tietää miten AP on siskoaan kohdellut ennen. Ehkä toi oli siskon kauan suunnittelema hiljainen kosto...
Mut onneks ap:lla on nyt MIES niin hänen elämänsä on täydellistä.
Aloituksen luettuani ajattelin ensin, että olipas tyhmästi tehty, mutta kommentit luettuani olen sitä mieltä että AP voisi mennä vähän itseensä. Vaikutat tosi itsekeskeiseltä ja kylmältä tyypiltä. Onko siskosi jotenkin onnistuneempi elämässään kuin sinä, sillä sinä tässä katkeralta vaikutat?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:32"]Oudot perinteet häihin ja muihin liittyen saavat hävitäkin. Mutta se, että morsiamen, ja vain hänen (no joskus sulhasenkin) väri on valkoinen, on samaa luokkaa kuin osata syödä oikein veitsellä ja haarukalla.
[/quote]
Valkoinen morsiuspuku ei ole mikään ikiaikainen traditio ja jos tämän vuosisadan morsiamet haluaisivat rikkoa noin sata vuotta vallinneen tavan, niin sittenhän rikkoisivat. Siinä ei ole mitään väärää. Haarukkaakin on alunperin käytetty vain ruuan (lihan) nostamiseen padasta lautaselle, ei suuhun.
Siksi toisekseen jokainen saa ihan päättää itse, miten häitään juhlii. Jos morsianta ei haittaa muiden valkoiset vaatteet, niin siinä on turha muiden huudella etikettivirheistä tai huonoista tavoista. Netistä löytyy vaikka miten paljon kuvia, joissa morsiusneidot ovat kaikki valkoisissa.
http://www.ouka.fi/oulu/ppm/ikuisesti-sinun
Olitko jättänyt siskon ulkopuolelle kaikista valmisteluista, polttareista ym.? Ei varmaan tarvitse edes kysyä, oliko yksi kaasoista.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:38"]Haluaa muillekin esittää, että tässä sitä häihin ollaan menossa, ja jotka eivät tunne hyvin, voivat luulla, että omiinsa.
[/quote]
Toivottavasti oli näin. Jos ap on kutsunut niin vieraita ihmisiä, etteivät edes tunnista häntä, niin ihan oikein, että vieraat luulivat siskoa morsiameksi :D.
[/quote][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:38"]Haluaa muillekin esittää, että tässä sitä häihin ollaan menossa, ja jotka eivät tunne hyvin, voivat luulla, että omiinsa.
[/quote]
Toivottavasti oli näin. Jos ap on kutsunut niin vieraita ihmisiä, etteivät edes tunnista häntä, niin ihan oikein, että vieraat luulivat siskoa morsiameksi :D.
[/quote] Ap:n häihin ei sais tulla miehen sukulaisia....?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:46"]Tuollaista vierasta varten pitää olla pieni pullo punaviiniä kaasolla. Sitten vaan "hupsista" eikä ole enää kilpailijaa morsiammelle.
[/quote] Odotan että joku tekee provon tästä aiheesta =D Närkästynut vieras tilittää miten nolattiin kun kaaso läikytti punkkua vieraan valkoiseen mekkoon =D
Olin tossa kaasona joku aika sitten.Pari piti juhlat ulkona ja morsian ajatteli jos pyytäisi kaikkia vieraita pukeutumaan valkoiseen.Sanoin tästä perinteestä,ei ollut koskaan kuullutkaan ja kauhistuneena totesi pitäneensä usein valkoisia vaatteita muiden häissä.Että ei nämä kotkotukset ole kaikkien tiedossa aina.