Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko tuli häihini valkoisessa maksimekossa...

Vierailija
06.08.2015 |

Ja hiukset nutturalla ja jotain valkoisia kukkia ripoteltu. Harmittaa! Onko se niin vaikeaa ymmärtää että valkoinen on morsiammen väri? Ja vielä maksimekko! En tiedä tekikö tämän vittuillakseen vai voiko joku oikeasti olla niin tyhmä! En sanonut silloin mitään halusin vain nauttia päivästä ilman mitään riitaa mutta oikeasti harmittaa vieläkin.... Häistä jo kuukausi joten turha kai tässä on enää marista. Olenko teidän mielestä ihan turhaan loukkaantunut bridezilla? :(

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.

Vierailija
62/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märehdin koska vieras ei ole kuka tahansa vaan siskoni! Hän osti MAKSImekon ja kukkahärpäkkeet varta vasten minun häihini joten vaihtoehtojakin olisi ollut. Toisekseen, en ole katellinen. Mielestäni sisko totaalisesti nolasi itsensä enkä tuntenut jääväni varjoon hänen 15 euron H& M fake bride ryysyssä. Ja kyllä hän on myös vähän lihava joten muumi efekti oli taattu...-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:38"]Haluaa muillekin esittää, että tässä sitä häihin ollaan menossa, ja jotka eivät tunne hyvin, voivat luulla, että omiinsa.

[/quote]

Toivottavasti oli näin. Jos ap on kutsunut niin vieraita ihmisiä, etteivät edes tunnista häntä, niin ihan oikein, että vieraat luulivat siskoa morsiameksi :D.
[/quote]
Kaikki vieraat häissä tietysti tunsivat minut. Ei ollut suuret häät kyseessä ja sisko siis nettiin laittoi kuvia joten kaikki tuntemattomat näkevät, heistä oli siis kyse ei vieraistani

Vierailija
64/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain häneltä myös käsintehdyn turhake häälahjan. Olisi voinut tietty jättää kutsumattakin :) -AP

Vierailija
65/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aika nuori sisko, niin en ihmettele... Oltiin perheeni kanssa menossa serkkuni häihin ja kyselin siskoltani (18v), mitä aikoo laittaa päälle. Totesi pistävänsä kokonaan valkoisen mekon ja oli aidosti ihmeissään kun sanoin, että on etikettivirhe laittaa kokovalkoista häihin. Tajusi hankkia toisen mekon, joka ei ollut valkoinen. Ei kaikilla vaan leikkaa.

Vierailija
66/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ette kyllä kuulosta mitenkään hurmaavalta sisarusparilta.

Vierailija
67/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:12"]

Tietysti tuohon mekkoon ois voinut laittaa lisäksi jotain, ettei olisi ollut niin hääpukumainen, mutta minusta valkoinen ei ole enää nykyään pelkästään morsiammen väri. Kaikki eivät muutenkaan mene valkoisessa naimisiin valkoisessa. Kaverilla oli esim. punainen hääpuku.

[/quote]

Jokainen morsian pukeutuu omiin häihinsa miten haluaa, mutta se valkoinen on varattu morsiamelle ja vieraiden ei sovi sellaista käyttää. Täysi mustakin vaatetus on kiellettyä, mutta musta mekko käy, jos selvästi asusteet on värilliset. Ihan perusasioita. Ikävää ettei käytöstapoja osata. Juhlapukeutuminen on aika iso osa ihmisten käytöstä. Pukeutumisella viestitetään paljon.

Vierailija
68/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:24"]Olisin käännyttänyt kirkolla vaihtamaan vaatteet. Moukkamaista ettei kunnioiteta morsiamen toiveita. Ja en usko että kukaan voi sanoa että ei tiedä etikettiä.
[/quote]
En kehdannut kun kuitenkin tärkeä päivä ja halusin siskoni sinne juhlimaan kanssani. Myöhemmin vasta olen nyt alkanut miettimään että teki sen ihan kiusallaan. :( Siskoni on todella juonitteleva ja kostonhimoinen ja hautoo tälläisiä asioita pitkäänkin. Tämä on tietysti kosto riidasta ennen häitä :/

Vierailija
69/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:24"]Olisin käännyttänyt kirkolla vaihtamaan vaatteet. Moukkamaista ettei kunnioiteta morsiamen toiveita. Ja en usko että kukaan voi sanoa että ei tiedä etikettiä. [/quote] En kehdannut kun kuitenkin tärkeä päivä ja halusin siskoni sinne juhlimaan kanssani. Myöhemmin vasta olen nyt alkanut miettimään että teki sen ihan kiusallaan. :( Siskoni on todella juonitteleva ja kostonhimoinen ja hautoo tälläisiä asioita pitkäänkin. Tämä on tietysti kosto riidasta ennen häitä :/

[/quote]

Alkoiko tämä riita kenties siitä, että nauroit siskosi sinkkuudelle tai feikkilaukuille tai henkkamaukkarytkyille?

Vierailija
70/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:02"]Jos on aika nuori sisko, niin en ihmettele... Oltiin perheeni kanssa menossa serkkuni häihin ja kyselin siskoltani (18v), mitä aikoo laittaa päälle. Totesi pistävänsä kokonaan valkoisen mekon ja oli aidosti ihmeissään kun sanoin, että on etikettivirhe laittaa kokovalkoista häihin. Tajusi hankkia toisen mekon, joka ei ollut valkoinen. Ei kaikilla vaan leikkaa.
[/quote]
On melko nuori mutta ihmettelen kyllä jos tietämättömyyttään laittanut. Onhan meillä sama äiti joka nämä asiat on opettanut ja häiden alla oli tietysti puhetta eri rituaaleista ja etiketeistä :( -AP

Vierailija
71/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kaikki nämä häävouhkaamiset tuntuvat minun korviini aivan naurettavilta: hääetiketti sitä ja tätä, se ja tuo pilasi nämä ja nuo häät. Miksei sisko saa pukeutua valkoiseen pitkään mekkoon ja laittaa kukkia hiuksiin, halusi olla nättinä myöskin - mä en ymmärrä. Ehkä hän alitajuisesti toivoi, että ihmiset huomaisvat, että hänessäkin on morsianainesta. Kyllähän pikkutytötkin haluaa pukeutua samanlaisiin mekkoihin. Se onkin toinen ällötys, kun jo juurikin näille pikkutytöillekin aina vaan jollekin suodaan se prinsessapäivä, miksei kaikille kerrallaan?

Vierailija
72/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 07:24"]Olisin käännyttänyt kirkolla vaihtamaan vaatteet. Moukkamaista ettei kunnioiteta morsiamen toiveita. Ja en usko että kukaan voi sanoa että ei tiedä etikettiä. [/quote] En kehdannut kun kuitenkin tärkeä päivä ja halusin siskoni sinne juhlimaan kanssani. Myöhemmin vasta olen nyt alkanut miettimään että teki sen ihan kiusallaan. :( Siskoni on todella juonitteleva ja kostonhimoinen ja hautoo tälläisiä asioita pitkäänkin. Tämä on tietysti kosto riidasta ennen häitä :/

[/quote]

Alkoiko tämä riita kenties siitä, että nauroit siskosi sinkkuudelle tai feikkilaukuille tai henkkamaukkarytkyille?
[/quote]
Riita liittyi siihen lapseton siskoni luulee paremmin tietävänsä kuinka minun tulee hoitaa lastani -AP

Vierailija
73/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:10"]Täytyy sanoa, että kaikki nämä häävouhkaamiset tuntuvat minun korviini aivan naurettavilta: hääetiketti sitä ja tätä, se ja tuo pilasi nämä ja nuo häät. Miksei sisko saa pukeutua valkoiseen pitkään mekkoon ja laittaa kukkia hiuksiin, halusi olla nättinä myöskin - mä en ymmärrä. Ehkä hän alitajuisesti toivoi, että ihmiset huomaisvat, että hänessäkin on morsianainesta. Kyllähän pikkutytötkin haluaa pukeutua samanlaisiin mekkoihin. Se onkin toinen ällötys, kun jo juurikin näille pikkutytöillekin aina vaan jollekin suodaan se prinsessapäivä, miksei kaikille kerrallaan?
[/quote]
Olisi vain valinnut toisen värin, minkä tahansa! Vaihtoehtoja riittää. Mutta oli pakko ottaa juuri se valkoinen. Se on loukkaus hääparia kohtaan ja se tässä suututtaa!

Vierailija
74/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:04"]

Laittakaa siihen hääkutsuunne suoraan näin,niin ei tarvitse sitten selän takana haukkua."Minä x haluan olla keisarillisena juhlapäivänäni kaikkien huomionkohteena joten muut ei saa käyttää valkoista eikä kukkia päässä eikä nutturaa.Koska Minä aion tehdä niin.Pitäkää huoli,että ette näytä minua paremmalta,koska I am the Queen!"

[/quote]

Kiesus, kaikki joilla on vähänkään tapoja, tietää ettei häihin laita valkoista kuin hääpari. Jos nyt käy niin, ettei sulla ei ole muuta mekkoa kuin valkoinen, niin voithan kysyä (ennen häitä) morsiamelta, mitä tämä on mieltä.

Ja voihan sinne häihin jättää menemättä, tuskin sua noilla tavoilla jää kukaan kaipamaan.
[/quote]

Entä jos ei haittaa pätkääkään morsiusparia? Mua ei ainakaan haittaisi omissa häissä.

Vierailija
75/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:04"]

Laittakaa siihen hääkutsuunne suoraan näin,niin ei tarvitse sitten selän takana haukkua."Minä x haluan olla keisarillisena juhlapäivänäni kaikkien huomionkohteena joten muut ei saa käyttää valkoista eikä kukkia päässä eikä nutturaa.Koska Minä aion tehdä niin.Pitäkää huoli,että ette näytä minua paremmalta,koska I am the Queen!"

[/quote]

Kiesus, kaikki joilla on vähänkään tapoja, tietää ettei häihin laita valkoista kuin hääpari. Jos nyt käy niin, ettei sulla ei ole muuta mekkoa kuin valkoinen, niin voithan kysyä (ennen häitä) morsiamelta, mitä tämä on mieltä.

Ja voihan sinne häihin jättää menemättä, tuskin sua noilla tavoilla jää kukaan kaipamaan.
[/quote]

Entä jos ei haittaa pätkääkään morsiusparia? Mua ei ainakaan haittaisi omissa häissä.
[/quote]
Se on ihan yleisiä käytöstapoja ja kaikki tietää nämä. -AP

Vierailija
76/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Tiedän ja itse noudatan sitä muiden häissä. Mutta mua se ei haittaisi mun häissä ja en näe siinä mitään moukkamaista. Kaikki tietää, että ne ovat mun häät ja mä oon morsian.

Vierailija
77/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Tiedän ja itse noudatan sitä muiden häissä. Mutta mua se ei haittaisi mun häissä ja en näe siinä mitään moukkamaista. Kaikki tietää, että ne ovat mun häät ja mä oon morsian.
[/quote]
Ihmisiä on monenlaisia. Minä kuitenkin otin tämän loukkaavana. En toki haastanut riitaa tai mitään tyhmää ja vasta jälkeenpäin sen on alkanut ärsyttää ja harmittaa entistä enemmän. -AP

Vierailija
78/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:29"]

Miksi vain alapeukkuja? Olisiko teistä ihan okei jos siskonne tai äitinne tupsahtaisi häihinne pukeutuneena knock off morsiammeksi?

[/quote]

Itse asiassa olin niin onnellinen mieheni kanssa, että en muista yhdenkään häävieraan asua tai oliko heillä edes vaatteita :D

Kyllä aivan taatusti minut tiedettiin morsiameksi, vaikka puoli hääväkeä olisi ollut valkoisissa.

Vierailija
79/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:29"]

Miksi vain alapeukkuja? Olisiko teistä ihan okei jos siskonne tai äitinne tupsahtaisi häihinne pukeutuneena knock off morsiammeksi?

[/quote]

Itse asiassa olin niin onnellinen mieheni kanssa, että en muista yhdenkään häävieraan asua tai oliko heillä edes vaatteita :D

Kyllä aivan taatusti minut tiedettiin morsiameksi, vaikka puoli hääväkeä olisi ollut valkoisissa.
[/quote]
Kyse ei nyt ollut siitä eikö minua olisi tiedetty morsiameksi, tottakai tiedettiin! Minulla oli pienet häät. Mutta että oma sisko tulee esittämään kuin olisi omat häänsä. Surullista :( -AP

Vierailija
80/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos siskosi halusi vain näyttää häidesi olevan myös hänelle tärkeä juttu? Korostaa sitä, että juuri hänen siskonsa menee naimisiin ja olisi jotenkin lähempänä sinua kuin muut vieraat. Jos oli oikein teeman mukaisesti laittanut kukkiakin hiuksiin? Vielä jos hän ei itse tule menemään ainakaan hetkeen naimisiin ja kyllähän oman sisko on tärkeä ihminen, vaikeuksistakin huolimatta. Halusi vain näyttää vahvaa sidettä teidän välillä. Onhan se myös sisaruksille oikeasti iso asia kun toinen menee naimisiin. Ainakin omasta näkökannastani. Enkä usko, että oma sisko haluaisi varastaa toisen häissä huomion. Sehän lähettää vieraillekkin signaalin että voi, tuo raukka haluaa huomiota kun ei itsellä ole edes miestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi