Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko tuli häihini valkoisessa maksimekossa...

Vierailija
06.08.2015 |

Ja hiukset nutturalla ja jotain valkoisia kukkia ripoteltu. Harmittaa! Onko se niin vaikeaa ymmärtää että valkoinen on morsiammen väri? Ja vielä maksimekko! En tiedä tekikö tämän vittuillakseen vai voiko joku oikeasti olla niin tyhmä! En sanonut silloin mitään halusin vain nauttia päivästä ilman mitään riitaa mutta oikeasti harmittaa vieläkin.... Häistä jo kuukausi joten turha kai tässä on enää marista. Olenko teidän mielestä ihan turhaan loukkaantunut bridezilla? :(

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma oli? Mä menin omiin häihini mustassa häämekossa, tosin me ei mitään turhia juhlia järjestettykään, osattiin sanoa tahdon ilman sukuakin :)

Vierailija
22/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin kuva morsian ja wannabe-morsian -kuvatekstillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 04:04"]Ja ongelma oli? Mä menin omiin häihini mustassa häämekossa, tosin me ei mitään turhia juhlia järjestettykään, osattiin sanoa tahdon ilman sukuakin :)
[/quote]
No ihan kuitenkin häämekon vaivauduit noita turhia juhlia varten hankkimaan...

Vierailija
24/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
25/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumusta on nykyään hyväksytty fiksu asu kaikissa tilaisuuksissa, jopa häissä-valkoinen ei.

Vierailija
26/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin käännyttänyt kirkolla vaihtamaan vaatteet. Moukkamaista ettei kunnioiteta morsiamen toiveita. Ja en usko että kukaan voi sanoa että ei tiedä etikettiä.

Vierailija
27/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 04:04"]

Ja ongelma oli? Mä menin omiin häihini mustassa häämekossa, tosin me ei mitään turhia juhlia järjestettykään, osattiin sanoa tahdon ilman sukuakin :)

[/quote]

Niin, omiin häihisi.

Vierailija
28/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittaisi, jos mun häihin joku tulee valkoisessa puvussa. Kaikki kuitenkin tietää, että ne ovat mun häät. Ja mekkoni ei tule olemaan kokonaan valkoinen. Muiden häissä toki kunnioitan etikettiä.

Tässä vaikutti kyllä, että siskosi teki sen ihan vittuillakseen. Vaikuttaa, että väleissänne on muutakin kränää. Ehkä voisit yrittää keskustella asiasta siskosi kanssa?

Vierailija
29/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se vähän tökeröä, mutta ehkä sisko tavoitteli jotain tällaista Pippa Middleton -efektiä? Valkopukuinen (!) Pippahan nousi siskonsa häiden myötä kansalliseksi seksisymboliksi.

Vierailija
30/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmooooon. Olet turhankin ilkeä siskollesi.
"Minä en koskaan ostaisi feikki merkkilaukkua kuin siskoni koska minulla on varaa aitoihinkin" eikö mielestäsi ole turhan typerää sotkea tuollaista asiaa vain siihen että hän käytti valkoista perus mekkoa häissäsi?

Vierailija
31/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä siskollesi sokkotreffejä tai kutsut kotiisi siskosi ja jonkun sinkkumiehen , jolla näyttää olevan vaikeuksia löytää kumppania, niin saattaa tapahtua kivoja asioita.
Tiedän itse useamman parin , jotka ovat löytäneet toisensa toisten avulla.

Vierailija
32/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:38"]Haluaa muillekin esittää, että tässä sitä häihin ollaan menossa, ja jotka eivät tunne hyvin, voivat luulla, että omiinsa.

[/quote]

Toivottavasti oli näin. Jos ap on kutsunut niin vieraita ihmisiä, etteivät edes tunnista häntä, niin ihan oikein, että vieraat luulivat siskoa morsiameksi :D.

Vierailija
33/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:10"]

Onko se niin vaikeaa ymmärtää että valkoinen on morsiammen väri? J[/quote]

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että morsian-sana ei taivu noin, vaan kirjoitusasu on morsiamen?

Vierailija
34/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:38"]Oiskohan jotain sisaruskateutta, kun tuolla mainitset, että on vanhapiika? Haluaa muillekin esittää, että tässä sitä häihin ollaan menossa, ja jotka eivät tunne hyvin, voivat luulla, että omiinsa. Hivelee kateellisen sinkun itsetuntoa. Mutta oo sinä viisaampi, äläkä käyttäydy noin tyhmästi, eli pidä normaalit välit, jos vain voit, huolimatta siskon käytöksestä. [/quote] Varmasti on. Hän on ikisinkku, ikinä varmaan edes halannut poikaa. Ottihan se varmasti koville kun minä menin naimisiin ja hän epätoivoisesti "etsii" miestä netistä. Kaupoilla, junassa tuijottaa miehiä.Kuka tahansa varmasti kelpaisi hänelle.. :(

[/quote]

Ap noin siskostasi puhuminen nyt on silkkaa ilkeyttä. Varsinkin kun näytät selkeästi tietävän, että sinkkuus on hänelle kova paikka. Musta alkaa tuntua, että olet niitä jotka oikein hierovat parisuhdeonneaan toisten naamaan, etkä edes huomaa, että toisella on kiusaantunut olo tai paha mieli.

Vierailija
35/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ämmät!Anteeksi nyt vaan,mutta miksi pitää aina vetää herne nenään häistä.Ette te mitään hiton kuninkaallisia ole!Mun häissä voi valkoisissa olla vaikka koko kansa,en mä kuhittele olevani joku ainutlaatuinen ihanuus jota muiden pitää palvoa häissään.Hoh hoijaa.

Vierailija
36/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:51"]

Voi ämmät!Anteeksi nyt vaan,mutta miksi pitää aina vetää herne nenään häistä.Ette te mitään hiton kuninkaallisia ole!Mun häissä voi valkoisissa olla vaikka koko kansa,en mä kuhittele olevani joku ainutlaatuinen ihanuus jota muiden pitää palvoa häissään.Hoh hoijaa.

[/quote]

Jos juhlavieraat käyttää valkoista häissä, se on pukukoodin rikkomista=ei kunnioiteta juhlaparia

Vierailija
37/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä tiedän toki,että ajattelette noita perinteitä vuodelta kirves ja vasara.Kaikki ei noita edes muista enää / tiedä.Noloa tollanen oman siskonsa parjaus jollain vauvafoorumilla.

Vierailija
38/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se voinut olla semmoinen täyspitkä pronssinenkin, ja siihen jimmychoot ja guccin pikkulaukku pariksi. Varjoon olisit jäänyt samalla tavoin ;)

Vierailija
39/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa siihen hääkutsuunne suoraan näin,niin ei tarvitse sitten selän takana haukkua."Minä x haluan olla keisarillisena juhlapäivänäni kaikkien huomionkohteena joten muut ei saa käyttää valkoista eikä kukkia päässä eikä nutturaa.Koska Minä aion tehdä niin.Pitäkää huoli,että ette näytä minua paremmalta,koska I am the Queen!"

Vierailija
40/85 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:38"]Oiskohan jotain sisaruskateutta, kun tuolla mainitset, että on vanhapiika? Haluaa muillekin esittää, että tässä sitä häihin ollaan menossa, ja jotka eivät tunne hyvin, voivat luulla, että omiinsa. Hivelee kateellisen sinkun itsetuntoa. Mutta oo sinä viisaampi, äläkä käyttäydy noin tyhmästi, eli pidä normaalit välit, jos vain voit, huolimatta siskon käytöksestä. [/quote] Varmasti on. Hän on ikisinkku, ikinä varmaan edes halannut poikaa. Ottihan se varmasti koville kun minä menin naimisiin ja hän epätoivoisesti "etsii" miestä netistä. Kaupoilla, junassa tuijottaa miehiä.Kuka tahansa varmasti kelpaisi hänelle.. :(

[/quote]

Ap noin siskostasi puhuminen nyt on silkkaa ilkeyttä. Varsinkin kun näytät selkeästi tietävän, että sinkkuus on hänelle kova paikka. Musta alkaa tuntua, että olet niitä jotka oikein hierovat parisuhdeonneaan toisten naamaan, etkä edes huomaa, että toisella on kiusaantunut olo tai paha mieli.
[/quote]

Komppaan! Ihan samaa olin tulossa sanomaan. Häät ovat voineet olla siskollesi kova paikka ja sinä se täällä _pilkkaat_ ikisinkkua, joka ei löydä miestä... Sinä sait sen onnen, nyt vähän empatiaa siskollesi.

Valkoinen mekko häissä on etikettivirhe, mutta eiköhän kaikki juhlavieraat tienny kuka on morsian. Älä nyt enää kieriskele vihoissasi vaan jatka elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan