Tahdon takaisin uskoon!!!
Vielä muutama kuukausi sitten olin seesteinen ja uskossa. Nyt olen kadottanut, uskoni ja elämänhaluni :(
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:25"]Tämä t.3 tyyppi on ainakin aivan sekaisin ja kuuluisi mielisairaalaan eikä muiden ihmisten joukkoon.
[/quote]
Miksi? Perustele?
Täällä neuvottiin aivan oikein rukoilemaan ja että kyllä kolkuttavalle avataan. Usko tulee kuitenkin kuulosta eikä rukouksen kautta suoraan Jumalalta, mutta on hyvä rukoilla, että Jumala johdattaisi sinutkin elävän Jumalan sanan äärelle.
.
.
"13 Onhan kirjoitettu: "Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu."
.
14 Mutta kuinka he voivat huutaa avukseen sitä, johon eivät usko? Kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Kuinka he voivat kuulla, ellei kukaan julista?
.
15 Kuinka kukaan voi julistaa, ellei häntä ole lähetetty? Onhan kirjoitettu: "Kuinka ihanat ovat ilosanoman tuojan askelet!"
.
16 Mutta kaikki eivät ole olleet evankeliumille kuuliaisia. Jesaja sanookin: "Herra, kuka on uskonut meidän sanomamme?"
.
17 Usko syntyy kuulemisesta, mutta kuulemisen synnyttää Kristuksen sana."
Room. 10:13-17
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:54"]
Vielä muutama kuukausi sitten olin seesteinen ja uskossa. Nyt olen kadottanut, uskoni ja elämänhaluni :(
[/quote]
Olet vaan tullut järkiisi, ystävä hyvä.
Uskonto on sairaus -pysy kaukana siitä idiotismista.
Tämä t.3 tyyppi on ainakin aivan sekaisin ja kuuluisi mielisairaalaan eikä muiden ihmisten joukkoon.