Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä olen niin kyllästynyt tähän jatkuvaan
05.08.2015 |
opettajien haukkumiseen, että aion ensi vuonna opettaa kullannuppusia ihan paskasti. Teen just niinku täällä väitetään ja kaarran ajovalot vinkuen koulunpihasta just samalla kellonlyömällä kun lapsoset. Vanhempiin en pidä yhteyttä, tunteja en suunnittele ja erityistä tukea en anna. Turha edes kysellä puhelinnumeron perään. Tällä mennään ja odotellaan seuraavaa KESÄLOMAA.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Taidat olla yläkoulun opettaja? Ymmärrän tuskasi, koulu täynnä murkkuikäisiä voi aiheuttaa ahdistusta.