Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, selvitin nousumerkkini

Vierailija
05.08.2015 |

ja se on neitsyt :( Olen siis maailman rasittavimpia ihmisiä, nalkuttava negatiivisuus oikein. Miten voisi oppia olemaan hiljaa ja sammuttamaan itsensä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa selville? :D luulen kyllä olevani niin leijona kuin vain voi olla

Vierailija
2/31 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy soittaa Astral tv:n Kalelle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas, nouseva leijona. Mur.

Vierailija
4/31 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:20"]

Sun täytyy soittaa Astral tv:n Kalelle :D

[/quote]

En suosittele soittamaan, eikä varsinkaan Niitalle. Sain häneltä aggressiivista ja tylyä kohtelua. Johanna Karpov oli hyvä, jos jollekin sinne on "pakko" soittaa. Kalesta ei kokemuksia. 

Vierailija
5/31 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nousumerkkini on pi**u. Sen kun näen niin heti nousee.

Vierailija
6/31 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouseva merkkihän kertoo nimenomaan siitä, miten muut ihmiset sinut näkevät. Eli sinä siis tunnet sisimmässäsi olevasi sosiaalinen, kommunikoiva, liihottava kaksonen. Muut kuitenkin näkevät sinut pikkutarkkana, nalkuttavana ja ylikriittisenä neitsyenä. Tätä vielä vahvistaa se, että kuumerkkisi on myös neitsyt, ja tunne-elämäsi on siis neitsytmäistä. Varsinkin, jos kuusi on 1. huoneen puolella, tunnereaktiosi näkyvät myös muille.

Terveisin toinen nouseva neitsyt, jolla on mennyt noin 25 vuotta toipua nousumerkin selviämisen aiheuttamasta shokista. :-D

Vierailija
7/31 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua!! :O

Vierailija
8/31 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, jos jotain "silver liningia" tähän haet, niin 12 vuotta eläinradan kiertämiseen käyttävä "onnenplaneeta" Jupiter on siirtymässä neitsyen merkkiin ihan muutaman päivän sisällä, ja on siellä noin vuoden. Jos olet suunnittelemassa raskaaksi tuloa, niin katsopa, milloin Jupiter on samoilla asteilla kuin Kuusi (selviää astro.comista). Päinvastaisesti, jos et halua tulla raskaaksi, käytä noin kolminkertaista ehkäisyä noina päivinä. Ja jos haluat tehdä vaikutuksen johonkuhun, päivät, jolloin Jupiter on yhtymässä Kuuhun, ovat siihen hyviä. 

Myös siinä tapauksessa, että ajattelit perehtyä astrologiaan syvemmin, voimakas neitsytvaikutus on avuksi. Ei tarvitse soitella kellekkään Kalelle, ja sitten harmitella, kun nekin 40 euroa menivät ihan kankkulan kaivoon täysin älyttömän tulkinnan takia, kun astrologian perusteet omaksuu itse helposti muutamassa kuukaudessa. 

- 12 -

Vierailija
9/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä välitä. Minä olen sekä nousevalta että kuumerkiltä neitsyt.

Vierailija
10/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkkini on kaksoset. Olen siis ikuisesti päättämätön ja nousumerkin ansiosta loputtomasti tyytymätön. Jee. ap

Vierailija
11/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja argh! kuumerkkikin on neitsyt. ap

Vierailija
12/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän tyytymättömältä tosiaan vaikutat...:) Se on vain asennekysymys, sinullahan voi olla siellä kumoavia aspekteja jos vain otat ne käyttöön.

Vierailija
13/31 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ja nouseva leijona, paska kombinaatio.

Vierailija
14/31 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Johannan höpinöihin :D

Vierailija
15/31 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaveri, joka suunnilleen keitti teensäkin planeettojen liikkeiden mukaan. (Kunnes kuvaan astui Feng Shui ja kaveruus muuttui astetta haasteellisemmaksi.) Hän kertoi minulle pitkän tuttavuuden jälkeen, että onneksi ei tiennyt minun merkkejäni etukäteen, koska ei ikinä olisi ruvennut kaveeraamaan kanssani. Olen siis itsesäälissä vellova, takertuva ja pitkävihainen rapu, jonka nouseva merkki on hidas ja myrkyllisyyteen asti omistushaluinen härkä. :)

Vierailija
16/31 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestiketju kertoo selvästi miksi naiset tulevat aina olemaan kakkosluokan kansalaisia. Ei jumalauta.

Vierailija
17/31 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viestiketju kertoo selvästi miksi naiset tulevat aina olemaan kakkosluokan kansalaisia. Ei jumalauta.

Ei me kaikki olla tosissamme, sinä Suuri Ykkösluokan Herra!

t. 16

Vierailija
18/31 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 16

Normi tekosyy aina kun naisten epärationaalisuudesta on puhe.

Vierailija
19/31 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 16

Normi tekosyy aina kun naisten epärationaalisuudesta on puhe.

Mee nyt vaikka Tekniikan maailman jms. keskusteluihin, anna me akat horistaan mitä huvittaa. Vai onko tämä ainut paikka missä voit "älysi" kanssa brassata?

Vierailija
20/31 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nousumerkki on vesimies, kuu jousimiehessä, miten te astrologit tämän tulkitsette?