Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni on ylimustasukkainen ja epäilee minua poikaystävänsä

Vierailija
12.07.2015 |

iskemisestä! asumme samassa opiskelija-asunnossa ja olen huomannut että viime aikoina minua vuoden vanhempi siskoni käytös on muuttunut todella omituiseksi: kun siskoni oli lenkillä jäin sisälle juttelemaan hänen poikaystävänsä kanssa ja hänen poikaystävänsä kertoi minulle vitsin niin nauroin hänen vitsilleen ja juuri silloin sisko saapui takaisin lenkiltä (lenkki kesti 7 minuuttia) ja sisko sai todella kovan raivokohtauksen että minä kuulemma yritän iskeä Hänen miestään! mitään muuta syytä tälle ei ole kuin se että minä olen sinkku ja nauranut hänen rakkaansa jutuille. Sen seurauksena sisko on alkanut käyttäytyä omituisesti ja aina kun hänen poikaystävänsä tulee kylään (nykyään vain kerran viikossa) sisko paiskaa oman huoneensa oven kiinni ja katsoo minua vihaisena. Siskon poikaystävä on yrittänyt pahoitella minulle siskoni käytöstä, mutta sen seurauksena sisko kielsi poikaystäväänsä edes puhumasta minulle, minun ainoa tarkoitukseni kun kuulemma on päästä sänkyyn hänen miehensä kanssa. Miten ihminen voi tällä tavoin sairastua? onko kyse psyykkisestä häiriöstä vai pään sisäisestä mustasukkaisuushäiriöstä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla