Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen verkkarien taskusta

Vierailija
05.08.2015 |

Liukuvoidetta ja tekopeniksen. Tämä ei ole provo, vaikka tiedän että sitä silti luullaan! Tein löydön pari viikkoa sitten. En ole ikinä ollut hämmentyneempi kuin se tekopenis kädessäni. Olin lainaamassa verkkareita roskienviemisreissulle kun kuitenkin kysytte.

Puhuin miehen kanssa samana iltana. Hän kierteli ja kaarteli. Minulla oli homorakastaja-skenaariot päässä. Siitä ei kuitenkaan ollut kyse, vaan miehen "omasta kivasta". Mies on käyttänyt penistä itsensä.. Minua kuvotti. Sanoin miehelle tukevani häntä ja olin iloinen kuitenkin kun hän kertoi mieltymyksestään.

Epäilyttää silti. Ollaan joskus testattu anaaliseksiä, mutta se on sattunut minua liikaa. Nyt löydön jälkeen mies on ehdottanut sitä uudestaan, en ole suostunut. Kokeiltiin tekopenistä mieheen eräs kerta ja siitä hän piti, minä en lainkaan. Yhtäkkiä tuntuu että meidän seksielämä on kokenut pahan kolauksen. Minä en pidä noista hommista, mies selvästi pitää ja paljon. Emme ole enään samalla aaltopituudella.

Piti purkaa ajatuksiani. Ei tämä ole eron paikka kun lapsiakin on, silti vaan hämmentää. Mies on muutenkin kovin puhumaton omista tunteistaan ja ajatuksistaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi mukaan miehesi lienee kääpiä?

Vierailija
2/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:44"]

Minä löysin mieheni verkkarien taskusta löysin koiranpennun, ruuvimeisselin ja maastoauton peräkärryn. Mies ei halunnut selittää löytöjäni mitenkään, vaan piilotteli olohuoneen verhojen takana myhäillen. Tästä suivaantuneena jätin sienikeiton maustamatta ja ukko valui tuolilta lattialle. Kissa tuli nuolemaan tohveleitani samalla kun mieheni teki eroilmoitusta eteisessä. Olimme tanssineet alasti naapurin häissä edellisellä viikolla joten poliisikin halusi tulla katsomaan videota kotiimme. Mieheni haluaa nyt vain lymytä piilossa ja tyttäremme menkat ovat jatkuvasti mielessämme. Mieheni naispuolinen pomo saunoo meillä joka päivä ja haluaa hieroa mieheni penistä kahvipöydässä. Huoh, olen aivan poikki, onneksi meitä kaltoin kohdeltuja vaimoja on muitakin.

[/quote]

huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ejakulaatio on voimakkain silloin kun eturauhasta kiihotetaan.

Mutta suomalaiselle naiselle se oma tuleminen on tietenkin tärkeintä?

Vierailija
4/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homo.

Vierailija
5/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö miehen verkkarit haittaa roskien viemistä????

Vierailija
6/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tekopenis mahtuu verkkarien taskuun?

Vierailija
7/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että miehen verkkareissa roskia viemään

Vierailija
8/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:24"]eikö miehen verkkarit haittaa roskien viemistä????
[/quote]

Minulla ei ollut housuja ja nappasin vain ekat housut käteen viedäkseni roskapussin

Vierailija
9/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:20"]Se on homo.
[/quote]

Tätä mietin itsekin. Kiihottuu kuitenkin rinnoista ja minusta muutenkin.. En tahtoisi uskoa :(

Vierailija
10/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:26"]Miten tekopenis mahtuu verkkarien taskuun?
[/quote]
Mikäs norsun tekopenis sinulla on jos ei taskuun mahdu. Värkin koosta puhumattakaan

Vierailija
11/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on yhteistä seksiä, niin miksi ei saisi mies nautiskella dildonsa kanssa? Sano, että haluat pysyä ruskean reiän rituaaleista erossa, ei se voi siitä nokkiinsa ottaa. Sama kuin kieltäis joltain runkkauksen, kuin että tuon muovikullin. Nauttikaa toistenne kanssa ja myös erikseen, jos on hyvä niin.

Vierailija
12/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No homohan tuo. Rohkaases vaa tulee kaapista. Saattaa olla myös bi

Vierailija
13/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:18"]

Mies on muutenkin kovin puhumaton omista tunteistaan ja ajatuksistaan.

[/quote]

Tottakai on puhumaton, jos tuntee että hänen asiansa kuvottavat sinua.

Vierailija
14/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:26"]Miten tekopenis mahtuu verkkarien taskuun?
[/quote]
Mikäs norsun tekopenis sinulla on jos ei taskuun mahdu. Värkin koosta puhumattakaan
[/quote] sen täytyy olla ainakin 20senttia halkaisijaltaan. Herran jestas mikä mulkku.

Vierailija
15/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, älä yritä :D

Vierailija
16/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen saa dildoilla vaikka perseeseen, mut mies ei

Vierailija
17/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:24"]eikö miehen verkkarit haittaa roskien viemistä???? [/quote] Minulla ei ollut housuja ja nappasin vain ekat housut käteen viedäkseni roskapussin

[/quote]

Se on kyllästynyt pimpuliin kun kuljet ilman housuja, joten tarvii aina vaan extremempää tyyliä saadakseen kiksejä.

Vierailija
18/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:18"]

Mies on muutenkin kovin puhumaton omista tunteistaan ja ajatuksistaan.

[/quote]

Tottakai on puhumaton, jos tuntee että hänen asiansa kuvottavat sinua.
[/quote]

Tämä on varmasti totta, en ajatellutkaan tätä näin. Kiitos

Vierailija
19/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mikään homo tai bi. se vaan tykkää siitä ihan niinku suurin osa mammoista täällä tykkää "peppupuuhailusta" aivan sama asia heterolle.

Vierailija
20/36 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:38"]eikä ole mikään homo tai bi. se vaan tykkää siitä ihan niinku suurin osa mammoista täällä tykkää "peppupuuhailusta" aivan sama asia heterolle.
[/quote]
Suurin osa? Ei todellakaan. Exit only.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi