Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan uusia seksikokemuksia

Vierailija
05.08.2015 |

Noniin, tiedän että moni varmaan lyttää minut jo heti alkuunsa mutta lytätkää vaan. Eli, olen seurustellut avopuolisoni kanssa sellaiset 7, kohta 8 vuotta ja suhde on alkanut meillä teini-iässä. Meillä menee hyvin, viihdytään edelleen toistemme seurassa ja mies on minulle rakas ja tärkeä - pystyn puhumaan hänelle kaikesta. Seksiä harrastamme ainakin kerran viikossa, yleensä kaksi kertaa. Olemme toistemme ensimmäiset seksikumppanit. Nyt minua on kuitenkin alkanut harmittamaan tämä tilanne, se ettei minulla ole kokemusta seksistä muiden kuin avokkini kanssa. Meidän seksi on ihan ok, tosin en koe nautintoa kuin ihan parissa asennossa. Mieleeni on hiipinyt aika järjettömiä ajatuksia... Haluaisin kokeilla seksiä muidenkin kanssa. Ei, en halua erota miehestäni. Haluaisin vain kokea miltä joku toinen muna tuntuu. Onko kenellekään muulle koskaan tullut mieleen tällaisia ajatuksia ja oletteko kertoneet ajatuksistanne puolisolle? Tiedän, että jos kertoisin tästä tunteesta miehelleni, niin hän ei enää varmastikaaan haluaisi jatkaa kanssani, hän on ehdottomasti vastaan näitä ns. "avoimia suhteita", eli sellainen ei tulisi missään nimessä hänelle kysymykseen. Eli tiedän että jos nyt haluaisin kokeilla toisen kanssa, minun tulisi pettää kumppaniani. Olen kuitenkin niin herkkä ihminen ja oikeudenmukainen, etten oikein osaa kuvitella pettäväni, en ole ihan varma pystyisinkö siihen. Pitäisikö meidän mielestänne siis erota, vaan sen takia koska koen että haluaisin kokeilla seksiä muiden kanssa? Sikäli vähän harmittaa että aloimme seurustelemaan jo niin nuorena, joten minulta jäi sen takia kokematta paljon. Toisaalta en välttämättä olisi sitten ikinä saanut näin hyvää puolisoa. Ja tiedän, olen itsekäs paska, mutta en voi ajatuksilleni mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:55"]

Tiedän mistä puhut. Ja vaikka minulla kerkesi olla pari muuta kokeilua, sama asia on pyörinyt mielessä.

Olen vapautunut seksuaalisesti vasta viime vuosina ja siitä syystä haluaisin kokeilla kaikenmaaiöman juttuja jonkun muunkin kanssa.

Mutta, en aio pettää enkä erota, joten jäänee ajatuksen tasolle.

N28, yhdessä 9v

[/quote]

Täällä myös yksi miespuolinen kohtalotoveri. Vain yksi seksikumppani tähän mennessä ja yhdessä oltu jo 22 vuotta.

Aika lailla koettelee uskollisuutta välillä kun vaimona on ns. estoinen lahna. Ensimmäiset 10 vuotta luulin että toinen vielä muuttuu ja avautuu seksuaalisesti jossain vaiheessa mutta taitaa kuolo korjata minut ennen kuin sellainen ihme sattuu kohdalle.

No, elämä on. Mutta onneksi on unet ja mielikuvitus.

Vierailija
22/29 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUo ajatukset johutvt siitä, että olet huora, joka ei kykene pitkäaikaiseen seurusteluun. Vaikka nyt hyppäisitkin eri sänkyihin, niin seuraavassa suhteessa sinulla alkaisi taas tulemaan vieras muna mieleen. Voit yrittää tukahduttaa vieraan munan himotunteesi koko ikäsi tai sitten seurata sitä - se tulee kuitenkin kestämään koko ikäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:12"]

Miehelläni on vähän keskivertoa pienempi muna (joo, minun alapää voi myöskin olla löysä) ja tämän takia en koe nautintoa kuin takaapäin. 

[/quote]

oikeesti. 

Vierailija
24/29 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:50"]

[/quote]Kerran saunassa vähän kuin ohimennen kysäisin mieheltäni tästä (oltiin siis juuri ennen katseltu sellainen leffa jossa kaksi pari harrastivat yhdessä) ja naurahti vain että järjetöntä touhua ja että ei kiihottuisi yhtään siitä jos joku toinen mies sekstailisi kanssani. Asia jäi siis siihen. :/ Ap

[/quote]

Mitäs miehesi tuumaa ajatuksesta, että saisi olla toisen naisen kanssa? Entä mitä itse ajattelet? Kyllä miehesikin on, jos ei unelmoinut, niin ainakin pohtinut, että miltä joku toinen nainen tuntuisi. Vaikka ei sitä myöntäisikään.

-Niksu

Vierailija
25/29 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:33"]

Sinulla on vain yksi elämä ja vain kerran olet nuori! Tee,niin kuin parhaaksi näet mutta muista tämä!

[/quote]

Mutta nuorikin voi tehdä virheitä ja elämän voi myös pilata.  YOLO -roskalla voi perustella monenlaisia mielen kuriin liittyviä asoita ja niiden välttleyä. Usein elämässä kuitenkin hyvät asiat tarvitsevat muuta kuin "elän vain kerra, ansaitsen tämän" -asennetta. 

Vierailija
26/29 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o... Joku näköjään pohtinut samoja asioita kuin itsekin. Kuinkahan kävi? Auksesiko solmu? Tuliko ero? Saiko uusia kokemuksia?

Vierailija
27/29 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on hyvä parisuhde, miksipä ette juttelisi näistä yhdessä. Miehelläsikin saattaa olla fantasioita, jne. Avautuminen myös lähentää. Mutta ei niin, että heti pätkäyttää: haluun vierasta munaa. Siin saattaa tilanne mennä lukkoon.

Vierailija
28/29 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala viritellä miestäsi siihen suuntaan, että hän kiihottuu siitä, että olet jonkun muun kanssa paneskelemassa. Se on tietysti pidemmän aikavälin suunnitelma. Naiset osaavat kyllä. Tsekkaa vaikka ourhotwives -sivustoja

Vierailija
29/29 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. jälleen yksi näitä ketjuja, joka päättyy pettämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä