Aiheutin kauhean monta kolaria
Tunnen kauheaa oloa,koska olen aiheuttanut useita karmeita kolareita, miehet ovat katsoneet minua kun olen kulkenut minimekossa ja tarkkaavaisuus on herpaantunut ja he ovat ajaneet päin toisiaan.Eikä siitä voi yhdellekään elävälle sielulle kertoa.Lehdissä lukee,että kolari tapahtui suoralla tiellä.En ole syyllinen siihen, että minua on katsottu,ei minua kukaan siitä voi syyttää mutta tunnen silti karmeaa oloa.Enkä ole ambulanssihenkilökunnalle voinut mennä sanomaan, niin, että näin kun he katsoivat minua, eivätkä liikennettä.Heitin valkoisen minimekkoni roskikseen viimeisimmän kolarin jälkeen.
Kommentit (9)
Kesällä monet naiset ovat vähissä vaatteissa ja ei pelti silti kolise autoteillä taukoamatta. Voi olla, että kolarit ovat sattuneet sinusta riippumattomista syistä, joten älä koe syyllisyyttä. Pahimmillaan olet heittänyt minimekkosi roskikseen turhaan.
Olen tasa-arvon nimissä julkisilla paikoilla naisten ohi ajaessa heilutellut kikkeliäni tehdessäni samalla kopteri-ääntä.
En ole saanut kuin sakkoja, perkeleen minihameet!
mutta miten ensimmäinen vastaaja pystyi skippaamaan otsikon??
Tunnen kauheaa oloa,koska olen aiheuttanut useita karmeita kolareita, miehet ovat katsoneet minua kun olen kulkenut minimekossa ja tarkkaavaisuus on herpaantunut ja he ovat ajaneet päin toisiaan.Eikä siitä voi yhdellekään elävälle sielulle kertoa.Lehdissä lukee,että kolari tapahtui suoralla tiellä.En ole syyllinen siihen, että minua on katsottu,ei minua kukaan siitä voi syyttää mutta tunnen silti karmeaa oloa.Enkä ole ambulanssihenkilökunnalle voinut mennä sanomaan, niin, että näin kun he katsoivat minua, eivätkä liikennettä.Heitin valkoisen minimekkoni roskikseen viimeisimmän kolarin jälkeen.
Heippa, en syytä teitä naisia mutta katsomattakaan ei voi olla. Joku mies jos muuta väittää niin valehtelee, kun on hyvän näköinen nainen niin kyllä sitä toljottaa. Minulla oli kerran autoa ajaessani kusihätä, näin todella hyvän näköisen naisen minun asteikossa 10, häntä toljottaessani ajoin toisen auton perään. Kun poliisit tulivat paikalle en voinut kertoa totuutta, sitten huomasin että eihän minua hirveästi kusettanutkaan. Kyllä näitä kolareita ja läheltäpiti tilanteita on ollut ja tulee olemaankin eli pukeudu vaan seksikkäästi.M45.
Mystistä.
Älä nyt ihmeessä heitä hametta roskikseen, olisit ennemminkin pidentänyt sitä! nyt ne vasta sua kattookin :)
Minihameessa ei normaalikäytössä ole pillu ulkona, vaikka sinä sen sielusi silmin näetkin hameita ihaillessasi. ;)
Eli mikrosortsit jalkaan ja kikkeli lahkeeseen silleen "just eikä melkeen", jos haluat vastinetta antaa.
Älä syytä itseäsi