Mun ulkomaalainen kaveri sanoi suomen kielestä että
Kommentit (48)
Ymmärtääkö se mitä ripeä tarkoittaa?
Mun pohjoiskorealaiset nettitutut sanoo tokopoko tokopoko, että niin.
Minun ruossalainen kaveri sanoo että suomi kuulostaa tältä pokapuukkopokapuukko. Hurjaa olla Ruossissa
Minun venäjäläinen työkaveri sanoi, että älä mene njet njet.
Vierailija kirjoitti:
Minun Afrikkalaiset kaverit kertovat, miten rakentavat savimajojaan: Bingo-bango-bongo ugu-bugu keihäs!
Se on muuten ugala bugala : )
Viidakossa sanotaan tai ainakin joskus biisissä että runkkutunkkurukutumtum..tum
Mä kuvailen suomea usein sanoilla tumtek tum tek.
Vierailija kirjoitti:
Minun venäjäläinen työkaveri sanoi, että älä mene njet njet.
Sano sille, että elä mäne Ukrainaan njet njet. Siellä henki lähtee ihan het het!
Mun englantilainen työkaveri sanoi, että suomen kieli kuulostaa tosi kauniilta, rauhallisesti puhuttuna ja laulettuna. Metallista ja räpistä se ei tykkää, eikä saa sanoista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuvailen suomea usein sanoilla tumtek tum tek.
Eikö tuo ole turkkia? Siis oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Afrikkalaiset kaverit kertovat, miten rakentavat savimajojaan: Bingo-bango-bongo ugu-bugu keihäs!
Se on muuten ugala bugala : )
Besserwisser. Nielaisit koukun ja kohonkin, kuten oletinkin.
Ruotsinkielinen kirjoitti keskustelupalstalla: "Finska är inget språk, det är ett läte." Kuulosti siis hänen korvissaan eläinten ääntelyltä.
Minun jumalkaveri nauroi partaansa ja sanoi että tyhmät lapset, kun moititte toistenne kieliä.
Irlantilainen sanoi minulle, että se kuulostaa lintujen ääniltä.
Mikä kieli yleensä kuulostaa hitaalta jossei sit ole joku vajaaälyinen tai joku kirjastonhoitaja äänessä.
Suomi kuulostaa kaukaa (kun sanoja ei erota) unkarilta. Joskus innostuin, että varmaan on helppo opiskella. Jotain 5 samaa tarkoittavaa sanaa sieltä sitten löytyi.
Unkariksi on kyllä helppo oppia puhumaan sitä kauniisti, kun muutamat säännöt opettelee: kuten Edge lausutaan Ädge.
Eikö suomi olekaan enää haltiakieli?
Minun slovenialaiset kaverit on kommentoineet että kuulostaa tältä: ratatakataratkatakatatatakataka