Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen iho kauniiksi kasvisruokavaliolla. Kokemuksia?

Vierailija
07.03.2022 |

Ketään joka todennut hyväksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo onnistunut. T. 26 vuotta kasvissyöjänä

P. S Ruokavalio on muuten ihan suositeltavaa.

Vierailija
2/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneillä on enemmän merkitystä kuin ruokavaliolla tai ihonhoidolla. Toki kannattaa kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin moni kasvis aiheuttaa allergiaa. Varsinkin eksoottiset ulkomailta tuodut hedelmät. Tasapainoinen, puhdas ruokavalio, sekaruoka lihoineen, on paras.

Vierailija
4/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrasva on myrkkyä iholle. Myös maidon rasva. Itse asiassa suurimman eron ihon ulkonäössä ja ylipäänsä terveydessä huomasin kun siirryin kasvissyöjästä kokonaan vegaaniksi. Suosittelen!

Vierailija
5/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinrasva on myrkkyä iholle. Myös maidon rasva. Itse asiassa suurimman eron ihon ulkonäössä ja ylipäänsä terveydessä huomasin kun siirryin kasvissyöjästä kokonaan vegaaniksi. Suosittelen!

Maito voi joillekuille aiheuttaa aknea. Muuten vaikea uskoa, että lihalla olisi kovin paljon vaikutusta. Pienistä kaloista saa kalsiumia ja kollageenia, jotka ilmeisesti vaikuttavat ihoon myönteisesti.

Vierailija
6/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juri ajatelin maitotuoteet,tupakka,viina ,justo myrkyä nassulle kuin kaikki missä sokeria. Pesuaineet joissa hajusteet ja ei tarkistettu onko nissä säilytysi ja hajun pitäjänä käytetty silikonia.Joka turmioksi iholle ja päänahalle. Työnetään kuitenkin kaikkialle sitä!

Vierailija
7/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun tuntemilla vegaaneilla on harmaa ja eloton iho, harrastuksen kautta tunnen paljokin.

Vierailija
8/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon "pelkkä" kasvissyöjä, syön siis maitotuotteita ja kananmunaa enkä ole vegaani. En huomaa mitään eroa ulkonäössä tai terveydessä parempaan tai huonompaan suuntaan.

Vierailija
9/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman ihoni kuntoon on vaikuttanut eri asiat, mutta ihooni ei tule enää niin paljon finnejä ja epäpuhtauksia, kun aloitin kasvissyönnin. Maitotuotteita en enää käytä juurikaan, enkä kananmunaa. Joustan niistä vieraana ollessani, ja muuten syön kasvispohjaista ruokaa.

Finnit myös tuntuvat parantuvan nopeammin, mutta tämäkin voi olla ihan omaa mielikuvitustani.

Lakto-ovo-pescona nyt 2 vuotta, kalattomana 1 vuoden.

Vierailija
10/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on aina todella hyvä kun jaksan noudattaa vegaanista ruokavaliota kunnolla, ei siis mitään sipsikaljavegaania, vaan paljon raakaruokaa, kasviproteiinia, pähkinöitä ym. Sitten kun lipsahdan takaisin tavalliseen ruokaan (juustot, voi, sokeri) ihosta tulee samea ja suolisto voi selvästi huonommin.

Vierailija
11/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihoni parani, kun lopetin maidon käytön. Olisinpa tajunnut aikaisemmin.

Vierailija
12/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ei tee hyvää, tulee sellaisia kovia finnin näköisiä nappylöitä naamaan.

Vierailija
13/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa sokeria, vanhentaa ihoa.

Vierailija
14/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mun tuntemilla vegaaneilla on harmaa ja eloton iho, harrastuksen kautta tunnen paljokin.

Hah hah, juu tällä palstalla aina tunnetaan vegaaneja joilla on harmaa ja eloton iho ja tukka tippuu päästä. Itse en tunne ainuttakaan sellaista. Ja yksi monista syistä pitäytyä vegaaniruokavaliossa on minulla puhdas turhamaisuus, olen jo viisikymppinen ja se saa minut näyttämään hehkeältä ja nuorelta.

Vegaaneja on ihan turha kadehtia, ruokavalion noudattaminen on oikeasti yllättävän helppoa. Siitä vaan kokeilemaan niin ei tarvitse kiukutella toisten onnistumiselle.

Vierailija
15/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiliikunta auttaa enemmän, lähtee elimistön aineet liikkeelle.

Vierailija
16/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne. Isoin muutos oman ihoni kunnossa tapahtui kun lopetin maitotuotteiden käytön, mutta tilanne parani entisestään kun jätin myös lihat, kananmunat sun muut pois.

Vierailija
17/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama tilanne. Isoin muutos oman ihoni kunnossa tapahtui kun lopetin maitotuotteiden käytön, mutta tilanne parani entisestään kun jätin myös lihat, kananmunat sun muut pois.

Tämän piti siis olla vastauksena/lisänä viesti nro kymmenelle...

Vierailija
18/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kasvisruokavaliosta perunanenän ja kukkakaalikorvat ja nyt näytän ihan Mike Tysonilta.

Vierailija
19/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnitön sydän , kauniit kasvot. 

Vierailija
20/22 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ihon salaisuus on auringon, tupakan ja alkoholin välttäminen. Itse olen ollut kasvissyöjä vuosikaudet, mutta en tiedä saako sillä sileää ja hyvänväristä ihoa. Sen sijaan auringon välttämisen hyödyt on silmin nähtävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme