Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Hannele Lauri pöyristyi: "Se Pertti, jonka minä tunsin, ei tekisi tuollaista""

Kommentit (2608)

Vierailija
1481/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tähän syssyyn pitäisi myös samalla mitalla saada haastattelu Max Jacobsonin VAIMOLTA, jonka miestä Lenita yritti ahkerasti viekoitella aviorikoseen ja elivätkin yhdessä salaa ulkomaiden piilopirteissä metsien keskellä ettei heitä nähty suomessa yhdessä ,että MILTÄHÄN MAHTOI VAIMOSTA TUNTUA KUN LENITA oli kolmas pyörä NELJÄKYMMENTÄ VUOTTA hänen avioliitossaan???

On mahtanut olla nimittäin upeat fiilikset tästä Lenitasta siellä kodissa. Lapsilla, ja muilla jotka tiesi/vaistosi.

Kun aletaan lokaa heittämään vanhoista, niin aletaan sitten kunnolla, ja kaikista osapuolista! Juttua taatusti riittää. 

Lenita itse on myöntänyt että 40 v salasuhde Max Jacobsoniin. 

Sillä tavalla.

Mutta Spede on  PAHA!

Ihan pakottamallako se Max vehtasi Lenitan kaa? Aviorikos ja seksuaalirikos/rikoksen yritys on aivan eri asia.

Vierailija
1482/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en lähtisi parjaamaan tai tekemään mitään paljastuksia kuolleesta ihmisestä, alhaista, siitä ei olisi mitään hyötyä.

Ainiin, mutta Airistohan hyötyy tästä paljastuksesta!

Etkö vaikka se ihminen olisi sinut törkeästi raiskannut ? Selkeästi et ole itse tuota koskaan kokenut.

Ei ollut raiskannut törkeästi, yrittänyt Lenitan mukaan.

En kuolleesta puhuisi pahaa. Jos en voisi sanoa hyvää niin en sanoisi pahaakaan. Äitini vanha opetus. Pitää paikkaansa niin elävien kuin kuolleidenkin kohdalla.

Jos joku tekee minulle pahaa tai väärin niin sanon sen silloin kun se on ajankohtaista ja kun ihminen on elossa enkä vasta kymmenien vuosien jälkeen. Jos en pysty elossa ollessa sitä sanomaan on alhaista sitä sanoa sitten jälkeenpäinkään.

Vaikka toinen olisi ketku niin itse voin olla silti suoraselkäinen.

En halua olla myös itse ketku.

Joko puhun suoraan silloin kun on sen aika tai vaikenen iäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napakka nainen sanomaan ,että pitäkää naiset puolenne.Olis hänkin voinnut pitää.Nyt vasta sitten kun toinen kuollut niin avautuu asiasta.Kirja myy hyvin.En hyväksy sitä ,että naisiin kohdistetaan tuollaista.Toivottavasti jokainen nainen puhuu asiasta heti.

Todellinen naisten puolustaja ei alennu haukkumaan muita naisia, kuten Lenita kirjassaan tekee.

Vierailija
1484/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tulee nämäkin julkisuuteen, kaikki vaan esiin niin loppuu tuo naisten alistus ja ahdistelu.

Vierailija
1485/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Lenita Airistolla ollut minkäänlaista vaikutusvaltaa v 1991? Vaikea uskoa. Vahvan naisen esikuvaksi sopii siis nainen, joka pitää turpansa kiinni seksimaanikosta. Ei katso asiakseen varoittaa muita, kunhan itse selviytyy vähin kolhuin ja tilipussinsa säilyttäneenä. Jännä asenne kerrassaan.

Lenita on aina ajatellut vain itseään. Tunnettu narsistina jopa naisten keskuudessa.

Vierailija
1486/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tällä "paljastuksella" ketään muita vahingoiteta , kuin Speden läheisiä!

Tämä juttu on heidän kannaltaan erittäin raukkamainen, iljettävä ja niljakas teko!

Mitä pahaa Speden läheiset on Airistolle tehnyt??

Tällä ulostulollaan Airisto vahingoittaa kaikkia Speden kanssa työskennelleitä naisia. Yksi toisensa perään hyppää nyt puolustamaan itseään tämän ilkeän vanhan naisen edessä. 

Aivan, vahinkoa se saa vaan aikaiseksi , ei ole saanut elämänsä aikan mitään hyvää aikaan! Mainostaa vaan itseään , minä. minä, minä, minä!!

Eipä Lenitalla tunnu kirjassaan muuta sanottavaa olevankaan kuin haukkua kaikkia ketkä mieleen juolahtaa.

Kirjasta tehtyjen otsikoiden perusteella hän on Pasasen lisäksi haukkunut myös ainakin Jari Sarasvuon ja Marja Hintikan.

Haukkokoon kun on haukuttavaa. Eipä ollut mairittelevia tietoja heistäkään.

Eipä anna mairittelevaa kuvaa Lenitasta itsestäänkään. Mikä hän on muita haukkumaan?

Lenitahan saa määrittää tämän ihan itse.

Jonneille tiedoksi myös, että nainen saa määrittää itse myös sen, kuka häntä saa koskettaa ja milloin.

Vierailija
1487/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en lähtisi parjaamaan tai tekemään mitään paljastuksia kuolleesta ihmisestä, alhaista, siitä ei olisi mitään hyötyä.

Etkö vaikka se ihminen olisi sinut törkeästi raiskannut ? Selkeästi et ole itse tuota koskaan kokenut.

En kuolleesta puhuisi pahaa. Jos en voisi sanoa hyvää niin en sanoisi pahaakaan. Äitini vanha opetus. Pitää paikkaansa niin elävien kuin kuolleidenkin kohdalla.

Jos joku tekee minulle pahaa tai väärin niin sanon sen silloin kun se on ajankohtaista ja kun ihminen on elossa enkä vasta kymmenien vuosien jälkeen. Jos en pysty elossa ollessa sitä sanomaan on alhaista sitä sanoa sitten jälkeenpäinkään.

Et voi Hitleristäkään puhua pahaa, koska se on kuollut😂

Vierailija
1488/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa vielä, kuka on raiskannut ja kenet?

Jaha, pulushakin pelaaja on taas täällä.

Tuohan oli hypoteettinen kysymys: vaikka olisi raiskannut

-eri

Oikeastaan se oli tyylipuhdas argumentointivirhe joita tää ketju suorastaan vilisee, varsinkin näiltä pasasta syyllistäviltä tahoilta.

Tyyliin mitä jos spede olisi pikkulapsi, miksi sinä haukut pikkulapsia??

Vierailija
1489/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tulee nämäkin julkisuuteen, kaikki vaan esiin niin loppuu tuo naisten alistus ja ahdistelu.

Ei se koskaan tule loppumaan...

Katsoppa esimerkkiä Roope Salminen ja Aku Hirviniemi, tuomittuja ja Suomen tunnetuimpia seks.rikollisia ja saavat olla tv:ssä tuomioista huolimatta. Miesten teot unohdetaan nopeasti, vaikka palstalla katkerat yksilöt valittaakin.

Terv. elämää nähnyt vanhempi nainen

Vierailija
1490/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita piti Speden eläessä suunsa kiinni koska oli bisneksiä Speden ja siihen kööriin kuuluvien ihmisten kanssa.

Nyt on taas kiinni bisneksestä kun avasi suunsa.

Vierailija
1491/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napakka nainen sanomaan ,että pitäkää naiset puolenne.Olis hänkin voinnut pitää.Nyt vasta sitten kun toinen kuollut niin avautuu asiasta.Kirja myy hyvin.En hyväksy sitä ,että naisiin kohdistetaan tuollaista.Toivottavasti jokainen nainen puhuu asiasta heti.

Todellinen naisten puolustaja ei alennu haukkumaan muita naisia, kuten Lenita kirjassaan tekee.

Höpö höpö. Hän puolustaa naisten kehollista itsemääräämisoikeutta. Se on eri asia kuin huono käytös bisneksessä tai huijaaminen tms., mistä hän nyt sitten ketäkin syytti. Kyllä päivänvaloon voi tuoda kaikenlaisia väärinkäytöksiä, ihan vapaasti. Naisten ja miesten.

Vierailija
1492/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä haukun naapurin muijan kanssa viereisen rapun akkoja, ei tarkoita, ettenkö puolustaisi naisten oikeuksia.

Vierailija
1493/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juttu on heidän kannaltaan erittäin raukkamainen, iljettävä ja niljakas teko!

Tällä ulostulollaan Airisto vahingoittaa kaikkia Speden kanssa työskennelleitä naisia. Yksi toisensa perään hyppää nyt puolustamaan itseään tämän ilkeän vanhan naisen edessä. 

Aivan, vahinkoa se saa vaan aikaiseksi , ei ole saanut elämänsä aikan mitään hyvää aikaan! Mainostaa vaan itseään , minä. minä, minä, minä!!

Eipä Lenitalla tunnu kirjassaan muuta sanottavaa olevankaan kuin haukkua kaikkia ketkä mieleen juolahtaa.

Kirjasta tehtyjen otsikoiden perusteella hän on Pasasen lisäksi haukkunut myös ainakin Jari Sarasvuon ja Marja Hintikan.

Eipä anna mairittelevaa kuvaa Lenitasta itsestäänkään. Mikä hän on muita haukkumaan?

Jonneille tiedoksi myös, että nainen saa määrittää itse myös sen, kuka häntä saa koskettaa ja milloin.

Miten Hintikan ja Sarasvuon haukkuminen siihen liittyy, kuka Lenitaa saa koskettaa ja milloin?

Vierailija
1494/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen tekonsa ovat todistetusti totta ja yleisesti tiedossa. Ja jos olisin elänyt silloin niin varmaan olisin ääneen sanonut mitä mieltä olin hänen toiminnastaan.

Tarkoitin esimerkiksi nyt niitä asioita jotka ovat tapahtuneen vain minun ja jonkun toisen ihmisen kahdenkeskisessä tapaamisessa.

Kun pahan tekeminen kohdistui suoraan minuun.

Eli henkilökohtaisen elämäni tapahtumia.

En maailmanlaajuisia tai niitä jotka ovat julkista tietoa.

Vierailija
1495/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marita Hakala kertoo Ilta-Sanomissa vastaavaa tarinaa kuin Souri, työnsaanti on seksistä kiinni. Speden toimintatapa alkaa hahmottua eikä tarina enää ole Lenitan kertomuksesta kiinni. 

Hyvä kun asiasta keskustellaan. 

Lenita ei ollut työtä hakemassa vaan väitti speden yrittäneen raiskata. Tuo on aika lailla erilainen väite. 

No kertoohan se selvästi tyypin suhtautumisesta naisiin. Lisäksi voin hyvin kuvitella että Lenita suulaana ja kärkevänä oli voinut kysellä taustahaastattelua tehdessään Speden mielestä ikäviä, niin on ajatellut että pistänpä akan paikalleen. Täysin uskottavaa ja järkeenkäypää kun ajattelee millä tavoin hän on kohdellut osaa naisista. Ei ole saanut yliotetta Lenitasta niin on sitten päätynyt toimimaan noin. Ja tuo nuorten naisten kohtelu on todella ällöttävää. Ihmisestä kertoo kaiken se, miten tämä kohtelee arvoasteikossa heikommassa asemassa olevia.

Riippuu siitä pitikö tuo väite paikkansa vai oliko siinä hieman väritystä kun piti saada kirjaan iskevä koukku.

Vaikka joku tekisi joskus jotain asioita niin ei se sitä todista että se tekee samaa jatkuvasti ja kaikkialla. Lisäksi tuossa ei ollut kyse työnhausta tai valta-asemasta muutenkaan noiden välillä kun molemmat oli menossa vaan samaan tv-ohjelmaan.

Voi että sä jaksat. Miksi puolustat sivukaupalla kuollutta miestä?

”Miestä”, korjaan. Aito kunnollinen mies ei käy päälle edes hypoteettisesti eikä aito kunnollinen mies puolusta päällekävijää henkeen ja vereen.

On aivan varmaa, että näitä julkisia esiintuloja tulee lisää. Käy cosbyt.

Eli vapautetaan ilman syytteitä? Jos tarkkoja ollaan niin spedeä ei ole koskaan syytetty eikä tulla syyttämäänkään mistään, ihan ilmeisistä syistä. 

Ei, vaan käy cosbyt siten, että ihaillusta ihmisestä paljastuu pimeä puoli ja käsitys hänestä muuttuu lopullisesti.

Cosby vapautettiin kaikista syytteistä eli tässäkö sitten paljastui pimeä puoli ja sitten kävi ilmi ettei oikeastaan paljastunutkaan kun ei ollut mitään paljastettavaa?

Äläkä tule tarjoamaan sitä lapsellista teoriaa siitä että kaikki jostain asiasta edes epäillyt on syyllisiä mutta poliisi/syyttäjä/tuomari oli vaan surkea ja vapautti noi rahasta tjsp. Se länsimainen oikeusvaltio mistä niin usein puhutaan ei toimi noin. 

Vierailija
1496/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Hintikan ja Sarasvuon haukkuminen siihen liittyy, kuka Lenitaa saa koskettaa ja milloin?

Vi**u lopeta jo!!!!🤬🤬🤬🤬🤬

Vierailija
1497/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marita Hakala kertoo Ilta-Sanomissa vastaavaa tarinaa kuin Souri, työnsaanti on seksistä kiinni. Speden toimintatapa alkaa hahmottua eikä tarina enää ole Lenitan kertomuksesta kiinni. 

Hyvä kun asiasta keskustellaan. 

Lenita ei ollut työtä hakemassa vaan väitti speden yrittäneen raiskata. Tuo on aika lailla erilainen väite. 

No kertoohan se selvästi tyypin suhtautumisesta naisiin. Lisäksi voin hyvin kuvitella että Lenita suulaana ja kärkevänä oli voinut kysellä taustahaastattelua tehdessään Speden mielestä ikäviä, niin on ajatellut että pistänpä akan paikalleen. Täysin uskottavaa ja järkeenkäypää kun ajattelee millä tavoin hän on kohdellut osaa naisista. Ei ole saanut yliotetta Lenitasta niin on sitten päätynyt toimimaan noin. Ja tuo nuorten naisten kohtelu on todella ällöttävää. Ihmisestä kertoo kaiken se, miten tämä kohtelee arvoasteikossa heikommassa asemassa olevia.

Riippuu siitä pitikö tuo väite paikkansa vai oliko siinä hieman väritystä kun piti saada kirjaan iskevä koukku.

Vaikka joku tekisi joskus jotain asioita niin ei se sitä todista että se tekee samaa jatkuvasti ja kaikkialla. Lisäksi tuossa ei ollut kyse työnhausta tai valta-asemasta muutenkaan noiden välillä kun molemmat oli menossa vaan samaan tv-ohjelmaan.

Voi että sä jaksat. Miksi puolustat sivukaupalla kuollutta miestä?

”Miestä”, korjaan. Aito kunnollinen mies ei käy päälle edes hypoteettisesti eikä aito kunnollinen mies puolusta päällekävijää henkeen ja vereen.

On aivan varmaa, että näitä julkisia esiintuloja tulee lisää. Käy cosbyt.

Eli vapautetaan ilman syytteitä? Jos tarkkoja ollaan niin spedeä ei ole koskaan syytetty eikä tulla syyttämäänkään mistään, ihan ilmeisistä syistä. 

Ei, vaan käy cosbyt siten, että ihaillusta ihmisestä paljastuu pimeä puoli ja käsitys hänestä muuttuu lopullisesti.

Cosby vapautettiin kaikista syytteistä eli tässäkö sitten paljastui pimeä puoli ja sitten kävi ilmi ettei oikeastaan paljastunutkaan kun ei ollut mitään paljastettavaa?

Äläkä tule tarjoamaan sitä lapsellista teoriaa siitä että kaikki jostain asiasta edes epäillyt on syyllisiä mutta poliisi/syyttäjä/tuomari oli vaan surkea ja vapautti noi rahasta tjsp. Se länsimainen oikeusvaltio mistä niin usein puhutaan ei toimi noin. 

Cosby tuomittiin.

Jonkin lakiteknisen jutun vuoksi pääsi vapaaksi tuomiota jo kärsittyään.

Selvä syyllinen, koko maailma on sitä mieltä vaikka sinä et olisikaan. Haittaaks?

Vierailija
1498/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppikirjaesimerkki narsistisesta persoonallisuushäiriöstä.

Kuka toisi tällaisia asioita esiin kuolleesta ihmisestä, ellei niissä olisi mitään perää. Ketä tahansa loistotyyppiä tai vähän tavallisempaakin ihmistä muistellaan lämpimästi kuolemansa jälkeen. Pienet virheetkin annetaan anteeksi kun ihminen on kuollut.

En epäile hetkeäkään, etteikö olisi käyttäytynyt törkeästi naisia kohtaan. Nyt monen ulostulot vahvistavat sanomaa.

Toivottavasti nykyajan parikymppiset ottavat opikseen eivätkä joudu vastaavien saalistajien kynsiin.

Olet ihan pihalla elämästä. Minä menestyneempi olet niin sitä enemmän sinulla on fanien lisäksi myös niitä, jotka eivät sinusta pidä.

Nämä nykyajan MiiTuu metsästäjät iskevät kuolleisiin kostaakseen, kun tietävät, ettei kuollut voi puolustautua ja saavat itse aivon kasan rahaa samalla.

Vierailija
1499/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hintikka ja Saravuo olleet Lenitan hampaissa. Lenita on vaan katkera ja kateelline, kun  joku menestyy omilla avuillaan.

Vierailija
1500/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen tekonsa ovat todistetusti totta ja yleisesti tiedossa. Ja jos olisin elänyt silloin niin varmaan olisin ääneen sanonut mitä mieltä olin hänen toiminnastaan.

Tarkoitin esimerkiksi nyt niitä asioita jotka ovat tapahtuneen vain minun ja jonkun toisen ihmisen kahdenkeskisessä tapaamisessa.

Kun pahan tekeminen kohdistui suoraan minuun.

Eli henkilökohtaisen elämäni tapahtumia.

En maailmanlaajuisia tai niitä jotka ovat julkista tietoa.

On kyllä erikoinen ajatuksenjuoksu teikäläisellä, voe rähmä!