Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hannele Lauri pöyristyi: "Se Pertti, jonka minä tunsin, ei tekisi tuollaista""

Kommentit (2608)

Vierailija
1441/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marita Hakala kertoo Ilta-Sanomissa vastaavaa tarinaa kuin Souri, työnsaanti on seksistä kiinni. Speden toimintatapa alkaa hahmottua eikä tarina enää ole Lenitan kertomuksesta kiinni. 

Hyvä kun asiasta keskustellaan. 

Lenita ei ollut työtä hakemassa vaan väitti speden yrittäneen raiskata. Tuo on aika lailla erilainen väite. 

No kertoohan se selvästi tyypin suhtautumisesta naisiin. Lisäksi voin hyvin kuvitella että Lenita suulaana ja kärkevänä oli voinut kysellä taustahaastattelua tehdessään Speden mielestä ikäviä, niin on ajatellut että pistänpä akan paikalleen. Täysin uskottavaa ja järkeenkäypää kun ajattelee millä tavoin hän on kohdellut osaa naisista. Ei ole saanut yliotetta Lenitasta niin on sitten päätynyt toimimaan noin. Ja tuo nuorten naisten kohtelu on todella ällöttävää. Ihmisestä kertoo kaiken se, miten tämä kohtelee arvoasteikossa heikommassa asemassa olevia.

Riippuu siitä pitikö tuo väite paikkansa vai oliko siinä hieman väritystä kun piti saada kirjaan iskevä koukku.

Vaikka joku tekisi joskus jotain asioita niin ei se sitä todista että se tekee samaa jatkuvasti ja kaikkialla. Lisäksi tuossa ei ollut kyse työnhausta tai valta-asemasta muutenkaan noiden välillä kun molemmat oli menossa vaan samaan tv-ohjelmaan.

Et voi olla tosissas!

Vierailija
1442/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hänen roolinimensä uuno-leffoissa ollu Härski Hartikainen? Nomen est omen = nimi on enne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marita Hakala kertoo Ilta-Sanomissa vastaavaa tarinaa kuin Souri, työnsaanti on seksistä kiinni. Speden toimintatapa alkaa hahmottua eikä tarina enää ole Lenitan kertomuksesta kiinni. 

Lenita ei ollut työtä hakemassa vaan väitti speden yrittäneen raiskata. Tuo on aika lailla erilainen väite. 

No kertoohan se selvästi tyypin suhtautumisesta naisiin. Lisäksi voin hyvin kuvitella että Lenita suulaana ja kärkevänä oli voinut kysellä taustahaastattelua tehdessään Speden mielestä ikäviä, niin on ajatellut että pistänpä akan paikalleen. Täysin uskottavaa ja järkeenkäypää kun ajattelee millä tavoin hän on kohdellut osaa naisista. Ei ole saanut yliotetta Lenitasta niin on sitten päätynyt toimimaan noin. Ja tuo nuorten naisten kohtelu on todella ällöttävää. Ihmisestä kertoo kaiken se, miten tämä kohtelee arvoasteikossa heikommassa asemassa olevia.

Riippuu siitä pitikö tuo väite paikkansa vai oliko siinä hieman väritystä kun piti saada kirjaan iskevä koukku.

Vaikka joku tekisi joskus jotain asioita niin ei se sitä todista että se tekee samaa jatkuvasti ja kaikkialla. Lisäksi tuossa ei ollut kyse työnhausta tai valta-asemasta muutenkaan noiden välillä kun molemmat oli menossa vaan samaan tv-ohjelmaan.

Voi että sä jaksat. Miksi puolustat sivukaupalla kuollutta miestä?

”Miestä”, korjaan. Aito kunnollinen mies ei käy päälle edes hypoteettisesti eikä aito kunnollinen mies puolusta päällekävijää henkeen ja vereen.

On aivan varmaa, että näitä julkisia esiintuloja tulee lisää. Käy cosbyt.

Vierailija
1444/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tällä "paljastuksella" ketään muita vahingoiteta , kuin Speden läheisiä!

Tämä juttu on heidän kannaltaan erittäin raukkamainen, iljettävä ja niljakas teko!

Mitä pahaa Speden läheiset on Airistolle tehnyt??

Tällä ulostulollaan Airisto vahingoittaa kaikkia Speden kanssa työskennelleitä naisia. Yksi toisensa perään hyppää nyt puolustamaan itseään tämän ilkeän vanhan naisen edessä. 

Vierailija
1445/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juttu on heidän kannaltaan erittäin raukkamainen, iljettävä ja niljakas teko!

Ahdistelun tai muun iljettävän teon TEKIJÄ ITSE ottaa riskin paljastumisestaan. Samalla myös sen, että hänen omat läheisensä saavat tietää ja kärsivät.

Kaikesta on vastuussa aina vain itse tekijä. Ihan kaikesta.

Vierailija
1446/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikivanhoja juttuja, en ymmärrä nyt tätä pauhaamista kuolleesta ihmisestä???!!!!!!!!! Nyt on eriaika ja eri meininki , eikä varmasti ole enää, tai toivon niin, työnsaanti julkisuuteen pedin kautta.

Vaikka olihan tässä muutama vuosi sitten vielä vijailuja "julkkispomojen"  seksuaalisesta härinnästä vihjailuja, mutta nimiä ei sanottu, koska ei haluttu satuttaa heidän vaimoaan tai perhettä. Eli onko elossa olevia seksuaalista härintää harrastavia sittenkin vielä elossa? Taitaapi olla?

Oksettavia ihmisiä, miten luulette saavanne kuolleen ihmisen vastuuseen tekemisisteään tai ehdotuksistaan, mitäänhän konkreettista hän ei ole tehnyt?

Vierailija
1447/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelun tai muun iljettävän teon TEKIJÄ ITSE ottaa riskin paljastumisestaan. Samalla myös sen, että hänen omat läheisensä saavat tietää ja kärsivät.

Haistappa niljake paska, onhan se helppo kuollutta ihmistä lähteä parjaamaan. Minun mielipide on se , että  Airisto VALEHTELEE!!!!!!!

Vierailija
1448/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä ulostulollaan Airisto vahingoittaa kaikkia Speden kanssa työskennelleitä naisia. Yksi toisensa perään hyppää nyt puolustamaan itseään tämän ilkeän vanhan naisen edessä. 

Aivan, vahinkoa se saa vaan aikaiseksi , ei ole saanut elämänsä aikan mitään hyvää aikaan! Mainostaa vaan itseään , minä. minä, minä, minä!!

Vierailija
1449/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spedeä itseään nämä paljastukset tuskin haittaisivat. Pitäisi itseään vain kovana naistenmiehenä. Sen sijaan harmittaa niiden naisten puolesta, jotka ovat edelleen julkisuudessa ja saavat nyt osakseen vihjailuja ja epäilyjä heidän ammattitaidostaan, menestyksestään ja kunniastaan. Kova kolaus näiden naisten maineelle. Oliko se sitten alunperin tämän "kohupaljastuksen" motiivina, vai pelkkä raha. En tiedä.

Onko "Piitö Naigoordinkin" uhrit vain rahan perässä? Kärjistetty esimerkki, mutta....

Onhan ne. Miljonääriltä oletetaan saatavan suuret korvaukset.

Vierailija
1450/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että sä jaksat. Miksi puolustat sivukaupalla kuollutta miestä?

”Miestä”, korjaan. Aito kunnollinen mies ei käy päälle edes hypoteettisesti eikä aito kunnollinen mies puolusta päällekävijää henkeen ja vereen.

On aivan varmaa, että näitä julkisia esiintuloja tulee lisää. Käy cosbyt.

Eikä aidot , moraalista jotain tietävät ihmiset mene tyrkylle , julkisuuden ihmisen passattavaksi hänen kotiinsa saadaakseen töitä!! Pitäisi älyä löytyä kuitenkin sen verran, mutta kuten huomataan älyä ei tämmöisillä ole, sen kertoo sekin, että käydään kuollutta ihmistä mustamaalaamaan!

Vierailija
1451/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistappa niljake paska, onhan se helppo kuollutta ihmistä lähteä parjaamaan. Minun mielipide on se , että  Airisto VALEHTELEE!!!!!!!

Mees kattoo niitä Turhapuroja.

Vierailija
1452/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008668986.html

Lukekaas Marita Hakalan kommentit!

"Oltuani vuosia töissä mallina maailmalla, Suomen lehdistö kyseli onko siellä ulkomailla namusetiä ja pitääkö hypätä sänkyyn töitä saadakseen. Jo tuolloin totesin, että olin onnekas saadessani tehdä huippuammattilaisten kanssa töitä; Olin riittänyt omana itsenäni, eikä minulle oltu tarjottu töitä sängyn kautta – paitsi Suomessa."

"Tuolloin viittasin Spedeen, joka hanakasti ehdotti tv- ja elokuvatöitä 90-luvun puolivälin jälkeen muun muassa tuottamaansa sairaalasarjaan. Tähän liittyi kuitenkin "mutta", johon en ollut suostuvainen, ja yhteistyö loppui siihen."

Vierailija
1453/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slava Pertti Pasanen!

Täälläkin mammat herjaavat Spedeä, vaikka heillä ei ole edes edellytyksiä tulla Speden kaatamiksi!

Pertti Pasanen on Suuri Suomalainen. Nero. Osaava ja aikaansaava kulttuuriamme rikastuttanut ihminen - eli mies. Mitäs fairy-hiuksinen ruma päivystävä pullukkafemakko siihen sanoo?

Vierailija
1454/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kurittaminen kiellettiin lailla, koskahan kaikki lapset vetävät elävät ja kuolleet isänsä vastamaan teoistaan ja vaativat vahingonkorvauksia. Entäs ympärileikatut ja silvotut lapset ja perheväkivaltaa kokeneet ihmiset.

Vierailija
1455/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008668986.html

Lukekaas Marita Hakalan kommentit!

"Oltuani vuosia töissä mallina maailmalla, Suomen lehdistö kyseli onko siellä ulkomailla namusetiä ja pitääkö hypätä sänkyyn töitä saadakseen. Jo tuolloin totesin, että olin onnekas saadessani tehdä huippuammattilaisten kanssa töitä; Olin riittänyt omana itsenäni, eikä minulle oltu tarjottu töitä sängyn kautta – paitsi Suomessa."

"Tuolloin viittasin Spedeen, joka hanakasti ehdotti tv- ja elokuvatöitä 90-luvun puolivälin jälkeen muun muassa tuottamaansa sairaalasarjaan. Tähän liittyi kuitenkin "mutta", johon en ollut suostuvainen, ja yhteistyö loppui siihen."

Maritakin oli seurustellut Veskun kanssa jo 1980-luvun lopussa.

Olettiko Spede "saavansa" kaikilta, joilta Veskukin oli "saanut"?

Vierailija
1456/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahah kirjoitti:

Slava Pertti Pasanen!

Täälläkin mammat herjaavat Spedeä, vaikka heillä ei ole edes edellytyksiä tulla Speden kaatamiksi!

Pertti Pasanen on Suuri Suomalainen. Nero. Osaava ja aikaansaava kulttuuriamme rikastuttanut ihminen - eli mies. Mitäs fairy-hiuksinen ruma päivystävä pullukkafemakko siihen sanoo?

Ihmisellä voi olla sekä hyvät että huonot puolensa.

Vierailija
1457/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet

Vierailija
1458/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, vahinkoa se saa vaan aikaiseksi , ei ole saanut elämänsä aikan mitään hyvää aikaan! Mainostaa vaan itseään , minä. minä, minä, minä!!

Eipä Lenitalla tunnu kirjassaan muuta sanottavaa olevankaan kuin haukkua kaikkia ketkä mieleen juolahtaa.

Kirjasta tehtyjen otsikoiden perusteella hän on Pasasen lisäksi haukkunut myös ainakin Jari Sarasvuon ja Marja Hintikan.

Vierailija
1459/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä Lenitalla tunnu kirjassaan muuta sanottavaa olevankaan kuin haukkua kaikkia ketkä mieleen juolahtaa.

Kirjasta tehtyjen otsikoiden perusteella hän on Pasasen lisäksi haukkunut myös ainakin Jari Sarasvuon ja Marja Hintikan.

Haukkokoon kun on haukuttavaa. Eipä ollut mairittelevia tietoja heistäkään.

Vierailija
1460/2608 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spedeä itseään nämä paljastukset tuskin haittaisivat. Pitäisi itseään vain kovana naistenmiehenä. Sen sijaan harmittaa niiden naisten puolesta, jotka ovat edelleen julkisuudessa ja saavat nyt osakseen vihjailuja ja epäilyjä heidän ammattitaidostaan, menestyksestään ja kunniastaan. Kova kolaus näiden naisten maineelle. Oliko se sitten alunperin tämän "kohupaljastuksen" motiivina, vai pelkkä raha. En tiedä.

Onko "Piitö Naigoordinkin" uhrit vain rahan perässä? Kärjistetty esimerkki, mutta....

Onhan ne. Miljonääriltä oletetaan saatavan suuret korvaukset.

Miljonäärin oma poikakin liittyi isänsä syyttäjien joukkoon. Syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme