Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hannele Lauri pöyristyi: "Se Pertti, jonka minä tunsin, ei tekisi tuollaista""

Kommentit (2608)

Vierailija
201/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spedeä on vihattu viihdepiireissä jos tie skuinka kauan koska teki hommaa häpeilemättömästi rahan takia eikä yrittänyt teeskennellä "taiteesta" kuten muut tekevät, nytko tehdään paljastuksia vuosikymmeniä myöhemmin, ei voin edes kuulla toista osapuolta asian suhteen. 

Ja teki hommaa vain että saa ympärilleen hottiksia

Vierailija
202/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baltzar sai aika raskaan syytösryöpyn niskaansa, mutta niinpä vain käräjäoikeus hylkäsi ne kaikki.

Aina olisi hyvä, että se toinen osapuolikin saisi edes yrittää puolustautua. Eikö se ole oikeusvaltion tunnuspiirteitäkin?

Tässä tapauksessa se 2. osapuoli ei enää puhu, koska on kuollut.

Ei tässä ole nyt yhtään sen kummemmasta asiasta kyse kuin Baltzarinkaan kohdalla. Kumpaakaan vastaan ei ole tarpeeksi todisteita -> kumpaakaan ei tuomita (vai miten laitat speden vielä käräjille?) Eihän Baltzarinkaan tapauksessa ollut kyse puolustautumisesta. Syyttäjällä ei vain ollut tarpeeksi näyttöä. 

Tuolloin tuota ei olisi varmaan tuomittu miksikään, kun ei munaa laitettu sinne.

Oliver Cromwell kaivettiin haudasta, tuomittiin kuolemaan ja mes-tattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon Lenitaa. Ja mulle Hannele Lauri on yllättäen se todistaja. Mun väkivaltainen narsisti-eksä ei myöskään hyväksynyt naisten kiroilua, vaikka oli itse monella tapaa paljon paskempi ihminen kuin kiroileva nainen. Narsistimiehiä ärsyttää naisen vahvuus, johon myöskin kovaääninen kiroilu kuuluu. Aion kiroilla jatkossakin aina.

Kiroilu vahvuutta?😄

Oli se tuolloin. Ja ainakin minä saan ärräpäistä lisävoimaa, jos täytyy esim. mutteria vääntää tms.

Vierailija
204/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon hyvin Spedestä.  Mitä iloa Airistolla olisi valehdella asiasta? Kovin heppoisin perustein ei laiteta mustaa valkoiselle edesmenneestä.

Vierailija
205/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spedeä on vihattu viihdepiireissä jos tie skuinka kauan koska teki hommaa häpeilemättömästi rahan takia eikä yrittänyt teeskennellä "taiteesta" kuten muut tekevät, nytko tehdään paljastuksia vuosikymmeniä myöhemmin, ei voin edes kuulla toista osapuolta asian suhteen. 

Ja teki hommaa vain että saa ympärilleen hottiksia

Nuori ja suosittu Vesku oli houkutuslintuna, ja Spede korjasi potin.

Vierailija
206/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa 5 osaa 7. Hetki-ohjelmasta. Tämä kuvattu seuraavana päivänä väitetystä tapahtumasta. Ei mielestäni lainkaan jäätävä tunnelma, päin vastoin Lenita hymyilee ja on iloinen.

Vierailija
207/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Hannelen asemassa. Kun ystäväni paljastui r*iskaajaksi, reaktioni oli just toi: ei mun tuntema ihminen tekis noin. Kaivelin asiaa ja huomasin, etten tuntenutkaan tätä ihmistä, joka sumutti minuakin todella taitavasti.

Kukaan ei ole immuuni narsisteille, sosiopaatille tms.

Jonkun anonyymin hihasta ravistettu tarinahan todistaa tosiaan lenitankin tarinan aukottomasti niin todeksi ettei spedeltä tarvitse enää edes kysyä vaan selliin suoraan?

Älkää nyt oikeasti jaksako. 

Kaikkihan me ollaan täällä anonyymejä. Kerroin vain oman kokemukseni. Uskoo ken haluaa, mutta turha teilata mua siksi, että olen anonyymi. Olethan sinäkin sitä!

Juu mutta minä en kerrokaan täysin todistamattomia tarinoita ja yritä niiden perusteella vakuuttaa muita että kyllä se pertikin varmaan kun tää just keksitty tarinakin on ihan samanlainen. 

Mulla ei oo mitään syytä valehdella täällä. Sulla ON joku syy syyttää sekä mua että Lenitaa valehtelijoiksi.

Tunsin joskus erään samanlaisen sinä, joka kiihkeästi syytti uhreja valehtelusta. Käytti sitten hyväksi minuakin. En tule hiljenemään, vaikka kuinka syyllistäisitte minua. Tulen aina kertomaan totuuden.

Toivottavasti joudut joskus sellaisen rikoksen uhriksi, josta ei jää todisteita, mutta syvät traumat kyllä jää. Ehkä sitten lakkaat mitätöimästä muiden kokemuksia.

Vierailija
208/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten koskaan ymmärtänyt Speden Naisen logiikka -vitsejä. Koska en edes nuorena tyttönä ajatellut koskaan noin epäloogisesti.

Ohis

Vierailija
209/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon hyvin Spedestä.  Mitä iloa Airistolla olisi valehdella asiasta? Kovin heppoisin perustein ei laiteta mustaa valkoiselle edesmenneestä.

Lenitaan en ota kantaa, mutta millä logiikalla perustelet näin? Jos joku haluaa valehdella, ei kai häntä estä se, että henkilö on kuollut. 

Vierailija
210/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenitaan en ota kantaa, mutta millä logiikalla perustelet näin? Jos joku haluaa valehdella, ei kai häntä estä se, että henkilö on kuollut. 

Päinvastoin.

Vierailija
211/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten koskaan ymmärtänyt Speden Naisen logiikka -vitsejä. Koska en edes nuorena tyttönä ajatellut koskaan noin epäloogisesti.

Ohis

Ihan vaan uutisena sinulle ettei miehetkään usko oikeasti naisen ajattelevan noin epäloogisesti vaan se oli ns. vahvaa liioittelua eli huumoria.

Jos joskus satut katsomaan monty python tv-sarjaa niin siinähän noita reippaasti ylivedettyjä tilanteita ja absurdia logiikkaa tuli suorastaan ryöppyämällä. Speden versio oli ehkä liiankin laimea ja jotkut luuli että se on tosissaan vaikka komediaa tekikin. 

Vierailija
212/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ihmetellyt, että oliko Spede muka kohtelias naisia kohtaan, kun hänen huumorinsa on täynnä naisvihaa. Hyvä että tämä tuli ilmi, koska Spedellä on ollut aivan liian suuri vaikutus Suomen elokuva- ja viihdeteollisuuteen.

Oli todella ahdistavaa kasvaa aikuiseksi 90-luvulla, kun naisvihaa tuli joka tuutista spedehuumorin varjolla. Itse en ole Spedeä arvostanut koskaan. Vastenmielinen kuvatus kaikin tavoin.

Totta on, ettei Spede ymmärtänyt naisia, ja vaikka joitakin naisia nosti jalustalle, niin enemmän se taisi olla pelkoa samalla kun halusi olla maskuliininen miesten mies.

Vierailija
213/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spedehän maksoi vissiin osalle näyttelijöistä parempaa palkkaa kun toisille. Hannelehan on aina kehunut, kuinka hyvin oli palkattu, mutta Simo Salminen väitti aikoinaan muuta.

Kyllä Simo ja Veskukin saivat hyvää palkkaa, mutta koska kumpikaan ei ollut hyvä raha-asioissa, ei se ollut heille tarpeeksi.

Vierailija
214/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Hannelen asemassa. Kun ystäväni paljastui r*iskaajaksi, reaktioni oli just toi: ei mun tuntema ihminen tekis noin. Kaivelin asiaa ja huomasin, etten tuntenutkaan tätä ihmistä, joka sumutti minuakin todella taitavasti.

Kukaan ei ole immuuni narsisteille, sosiopaatille tms.

Jonkun anonyymin hihasta ravistettu tarinahan todistaa tosiaan lenitankin tarinan aukottomasti niin todeksi ettei spedeltä tarvitse enää edes kysyä vaan selliin suoraan?

Älkää nyt oikeasti jaksako. 

Kaikkihan me ollaan täällä anonyymejä. Kerroin vain oman kokemukseni. Uskoo ken haluaa, mutta turha teilata mua siksi, että olen anonyymi. Olethan sinäkin sitä!

Juu mutta minä en kerrokaan täysin todistamattomia tarinoita ja yritä niiden perusteella vakuuttaa muita että kyllä se pertikin varmaan kun tää just keksitty tarinakin on ihan samanlainen. 

Mulla ei oo mitään syytä valehdella täällä. Sulla ON joku syy syyttää sekä mua että Lenitaa valehtelijoiksi.

Tunsin joskus erään samanlaisen sinä, joka kiihkeästi syytti uhreja valehtelusta. Käytti sitten hyväksi minuakin. En tule hiljenemään, vaikka kuinka syyllistäisitte minua. Tulen aina kertomaan totuuden.

Toivottavasti joudut joskus sellaisen rikoksen uhriksi, josta ei jää todisteita, mutta syvät traumat kyllä jää. Ehkä sitten lakkaat mitätöimästä muiden kokemuksia.

Tuo taitaa olla sama kirjoittaja kuin eräässä toisessa ketjussa, joka väitti, että mitään ei ole oikeasti tapahtunut eikä kukaan ole oikeasti syyllinen, ellei oikeudessa tule tuomiota. Sen kommentoijan mielestä m r ha kaan ei ole mr ha, ellei tekijää saada kiinni ja tekijä muuttuu mr haa jaksi vasta sillä hetkellä, kun se tuomio oikeussalissa napsahtaa. 

Taas tää itsensä kanssa juttelija yrittää todistella tarinoitaan tosiksi kannattamalla omia kommenttejaan. 

Vierailija
215/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä on, että mies joka on esiintynyt julkisesti menestyvänä naistenmiehenä, onkin ollut epätoivoinen ruinaaja. Sitähän tuo Lenita tuossa tv-pätkässäkin naureskelee.

Jörkkä ollut samanlainen sovinisti kuin Spedekin. Sehän r*iskasi Afrikassa nuorta tyttöä oikein kuvien kera. (Miksei muuten Lenita pöyristy siitä kirjassaan?) Ja hylkäsi omat lapsensa. Jörkkä näyttää muuten tuossa pätkässä siltä, että Lenita on kertonut sille edellispäivän tapahtumista.

Ja olihan Lenitakin kokenut nainen tuossa vaiheessa. Tuskin on törmännyt ensi kertaa yli-innokkaaseen "kosijaan".

Vierailija
216/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin.

Eli oliko sinulla joku logiikkakin vai hoetko vaan vastaan lämpimiksesi? /eri

Vierailija
217/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäpä sitä tietää, vaikka olisivatkin sopineet asia, Spede pyytänyt anteeksi, mutta toiselle osapuolelle iski sensaatiohakuisuus ja rahanahneus ja kirjanmyynti .... Eikä kukaan tiedä, että olisivat sopineet, nyt kun toista ei enää ole.

Vierailija
218/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Ihan vaan uutisena sinulle ettei miehetkään usko oikeasti naisen ajattelevan noin epäloogisesti vaan se oli ns. vahvaa liioittelua eli huumoria.

Jos joskus satut katsomaan monty python tv-sarjaa niin siinähän noita reippaasti ylivedettyjä tilanteita ja absurdia logiikkaa tuli suorastaan ryöppyämällä. Speden versio oli ehkä liiankin laimea ja jotkut luuli että se on tosissaan vaikka komediaa tekikin. 

Tykkään yleensä huonostakin huumorista, mutta nuo naisen logiikka -vitsit ei naurattaneet. Ehkä se johtui siitä nais-yleistyksestä. Olenhan minäkin tavannut tyhmiä naisia, mutta niin olen äärettömän fiksujakin.

Vierailija
219/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäpä sitä tietää, vaikka olisivatkin sopineet asia, Spede pyytänyt anteeksi, mutta toiselle osapuolelle iski sensaatiohakuisuus ja rahanahneus ja kirjanmyynti .... Eikä kukaan tiedä, että olisivat sopineet, nyt kun toista ei enää ole.

Onhan siinä joku sovinto tehty, kun on pystytty samaan studioon menemään tuon jälkeen. Tai sitten vaan molemmat ovat nielleet häpeänsä ja pelkonsa. Siinä Lenita on kyllä oikeassa, ettei tuollaisesta tarvitse pitää suutansa kiinni. Ei, vaikka sillä tekisi rahaakin.

Vierailija
220/2608 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede ei ollut henkisesti normaali. Eikä fyysisestikään, hänhän oli savolainen.

Eikä rais kaaja koskaan itseään vahvemman kimppuun käy: Lauri on topakka muija, vetää turpiin jos on tarvis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme