Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ei perse kuosissa: lopettakaa mikroshortsien jne. käyttäminen!

Vierailija
05.08.2015 |

En tajua miten edes kehtaatte. Jättäkää ne vaikka timmien teinien ja salimimmien käytettäviksi, joiden päällä näyttävät hyvältä! Lämpimille keleille löytyy kyllä mukavia shortseja jotka eivät pilaa yleistä viihtyvyyttä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee :)

Vierailija
2/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen ja halleluja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ಠ_ಠ mä puen mitä mä haluun pukea.

Vierailija
4/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pursuilevat shortsit on parhautta.

Vierailija
5/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta. Ei kiinnosta pätkääkään jos sun silmä kärsii. Mitäs kyyläät, kyylä.

Vierailija
6/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun just miten haluan.

Vierailija
7/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puen päälleni ihan just mitä itse haluan, ei kiinnosta jos jonkun herkkä mieli siitä järkkyy :D

Vierailija
8/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetapa sinä ensimmäisenä muiden ihmisten arvostelu. Ihmistä ei ole luotu olemaan nollarasvoissa, joten opettele elämään normaalien ihmisten parissa.

Vierailija
9/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:42"]En tajua miten edes kehtaatte. Jättäkää ne vaikka timmien teinien ja salimimmien käytettäviksi, joiden päällä näyttävät hyvältä! Lämpimille keleille löytyy kyllä mukavia shortseja jotka eivät pilaa yleistä viihtyvyyttä.
[/quote]
Lopeta sinä itsesi kun pilaat tuolla tavalla yleistä viihtyvyyttä. T: sellariperse joka käyttää mekkoja.

Vierailija
10/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:42"]

En tajua miten edes kehtaatte. Jättäkää ne vaikka timmien teinien ja salimimmien käytettäviksi, joiden päällä näyttävät hyvältä! Lämpimille keleille löytyy kyllä mukavia shortseja jotka eivät pilaa yleistä viihtyvyyttä.

[/quote]

Oikein hyvä kirjoitus! Nyt kaikki ei-timmit, iäkkäät ja ylikiloiset SHORTSIT PÄÄLLE!!! Kukaan ei voi kieltää keneltäkään, missä kamppeissa kulkee, kunhan on tavalliset, normaalit vaatteet kuten MUILLAKIN! Sillä ei ole mitään väliä, millaisia tunteita kenenkin pulleron vaatteet ja läskit kenessäkin herättää. Vain se oma mukava olo on se tärkein!!! Ei kenenkään perseidenkyttääjäukon!!!

Vierailija
11/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Isokin peppu pääsee oikeuksiinsa piukoissa shortseissa, jos se on muuten kunnossa(kiinteä, pyöreä jne). Selluinen lösöperse näyttää aina vaan törkeämmältä. Niukat shortsit tavallaan korostavat perseiden piirteitä hyvässä ja pahassa. Hyvä perse näyttää paremmalta, huono huonommalta. Pöyristyttävimpiä näkyjä on kun löysät pakarat painautuvat toisiaan vasten niin, että vako tavallaan "täyttyy" ja häviää näkyvistä! XD

Vierailija
12/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:42"]

[/quote]

Oikein hyvä kirjoitus! Nyt kaikki ei-timmit, iäkkäät ja ylikiloiset SHORTSIT PÄÄLLE!!! Kukaan ei voi kieltää keneltäkään, missä kamppeissa kulkee, kunhan on tavalliset, normaalit vaatteet kuten MUILLAKIN! Sillä ei ole mitään väliä, millaisia tunteita kenenkin pulleron vaatteet ja läskit kenessäkin herättää. Vain se oma mukava olo on se tärkein!!! Ei kenenkään perseidenkyttääjäukon!!!

[/quote]

Oletko ikinä edes kuullut epäitsekkyydestä?

Vierailija
13/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:45"]ಠ_ಠ mä puen mitä mä haluun pukea.
[/quote]

Varaudu sitten yökkäileviin ihmisiin lähettyvilläsi

Vierailija
14/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkekoot. Saa makeita nauruja! :D

Vierailija
15/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:46"]En lopeta. Ei kiinnosta pätkääkään jos sun silmä kärsii. Mitäs kyyläät, kyylä.
[/quote]

Vähän vaikea olla näkemättä, kun hyllyvä valkoinen takapuolesi täyttää puolet jalkakäytävästä

Vierailija
16/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset kookkaat ja muhkeat, shortsit päälle ja inhottamaan kaduille noita kiilusilmäukkoja! Jääpähän heidän silmiensä verkkokalvoille edes jotain muutakin, kuin himon kiilto silmissä kyttäämiensä teinityttöjen persuksia!

Vierailija
17/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää kun shortsin tiukasta "lahkeesta" tursoutuu huomattavasti paksumpi reisi! Ties vaikka puristus aiheuttaisi kuolion!

Vierailija
18/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:48"]

Lopetapa sinä ensimmäisenä muiden ihmisten arvostelu. Ihmistä ei ole luotu olemaan nollarasvoissa, joten opettele elämään normaalien ihmisten parissa.

[/quote]

Niinpä! Se mikä tarkoittaa nykyään "kuosissa" ei tarkoita luonnollista kauneutta, vaan pitää olla viimesen päälle tuunattu versio. Ties mikä enää kohta kelpaa, muoviperse alusta loppuun?  Ja kellään ei näytä liian paljastava asukokonaisuus hyvältä. 

Vierailija
19/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun perse oo kuosissa.
Mutta mullapa onkin kuosi perseessä :-)

Pallokuosi, muuten. ⊙_⊙

Vierailija
20/73 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:48"]Lopetapa sinä ensimmäisenä muiden ihmisten arvostelu. Ihmistä ei ole luotu olemaan nollarasvoissa, joten opettele elämään normaalien ihmisten parissa.
[/quote]

Läski ei ole normaalia :D terveellä, liikunnallisella ihmisellä on kaunis pylly ihan normaalilla rasvaprosentillakin :) tuo "nollarasvat" on vain selittelyä ja itsepetosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi