Te joilla ei perse kuosissa: lopettakaa mikroshortsien jne. käyttäminen!
En tajua miten edes kehtaatte. Jättäkää ne vaikka timmien teinien ja salimimmien käytettäviksi, joiden päällä näyttävät hyvältä! Lämpimille keleille löytyy kyllä mukavia shortseja jotka eivät pilaa yleistä viihtyvyyttä.
Kommentit (73)
Musta on kiva pitää todella pieniä vaatteita. Tunnen itseni silloin pienemmäksi ja kapinallinen sisälläni pääsee valloilleen, en suostu piiloutumaan.
Ei kuulu muille pätkääkään miten kukakin pukeutuu, kunhan pukeutuu. Omassa suhtautumisessa ja ARVOMAAILMASSA on vikaa, jos kanssaihmisten ulkonäkö ärsyttää. Joten opetelkaa vaikka rakastamaan itseenne ehdoitta, niin opitte tykkämään muistakin. Loppuu se turha ärsyyntyminen ja kuvotus. Olet kaunis.
Mistä mä tiedän onko perseeni hyvä ja voinko käyttää tietynlaisia shortseja.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:37"]
[/quote]
Kuvaa?
Mua ällöttää ja käy sääliks niiden 13- suunnilleen 20v nuorien naisten ja tyttöjen puolesta, jotka näin tekee.
|
Tänäänkin näin keskustassa kaksi noin 14v tyttöä shoetsit vedetty korviin asti, persposket pullottaa ja ylipainoa reilu 15kg. Hyi saatana mikä myötähäpeä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:37"]
[/quote]
Ei se ap:lle kumminkaan kelpaa, luovuta suosiolla.
Käyttykää tavalliset naiset pliis juuri näitä, mä ainakin pidän juuri tavallisista suomalaisista naisista ja isompi peppu vielä plussaa, nam!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:17"]
Mua ällöttää ja käy sääliks niiden 13- suunnilleen 20v nuorien naisten ja tyttöjen puolesta, jotka näin tekee. | Tänäänkin näin keskustassa kaksi noin 14v tyttöä shoetsit vedetty korviin asti, persposket pullottaa ja ylipainoa reilu 15kg. Hyi saatana mikä myötähäpeä.
[/quote]
Ilman ylipainoa kuitenkin parasta! t. peppumies
Kyllä naiset jaksaa haukkua naisia. Ootte kyllä sydämellisyyden ja sisaruuden perikuvia. NOT. Jos joku naisissa ärsyttää, on se tämä selän takana ja kasvottomana toisten ihmisten, varsinkin toisten naisten haukkuminen ja lyttääminen. Sitten edessä päin hymyillään ja ollaan niiiiin kivoja ja suvaitsevaisia. Inhottavaa tekopyhyyttä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:51"]Samaa mieltä! Isokin peppu pääsee oikeuksiinsa piukoissa shortseissa, jos se on muuten kunnossa(kiinteä, pyöreä jne). Selluinen lösöperse näyttää aina vaan törkeämmältä. Niukat shortsit tavallaan korostavat perseiden piirteitä hyvässä ja pahassa. Hyvä perse näyttää paremmalta, huono huonommalta. Pöyristyttävimpiä näkyjä on kun löysät pakarat painautuvat toisiaan vasten niin, että vako tavallaan "täyttyy" ja häviää näkyvistä! XD
[/quote]
En nyt tajunnut yhtään selitystäsi mutta jäi kiinnostamaan, voisitko tarkentaa? :D
Tänään edelläni käveli nuori (ehkä n. 16 v.) tyttö pienissä ja kireissä shortseissa. Perskannikat näkyivät ja takasauma kulki kireesti persvaossa.
Ihan ahdisti tytön puolesta tuo tunne kun on liian pienet housut persvaossa....
Mutta siinä kun läheltä reisiä katselin niin ei voi kuin hämmästellä että ne oli noin nuorella hieman selluliittiset ja näytti enemmän n. 40 v. naisen löysiltä reisiltä ja perskannikoilta.
Asun kruunasi lyhyt rintojen alapuolelle loppuva kireä T-paita.
Siinä voi olla äiti ylpeä tyttärestään. Kaikilla vanhoilla pervo miehillä otti varmasti eteen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:45"]
Tänään edelläni käveli nuori (ehkä n. 16 v.) tyttö pienissä ja kireissä shortseissa. Perskannikat näkyivät ja takasauma kulki kireesti persvaossa. Ihan ahdisti tytön puolesta tuo tunne kun on liian pienet housut persvaossa.... Mutta siinä kun läheltä reisiä katselin niin ei voi kuin hämmästellä että ne oli noin nuorella hieman selluliittiset ja näytti enemmän n. 40 v. naisen löysiltä reisiltä ja perskannikoilta. Asun kruunasi lyhyt rintojen alapuolelle loppuva kireä T-paita. Siinä voi olla äiti ylpeä tyttärestään. Kaikilla vanhoilla pervo miehillä otti varmasti eteen.
[/quote]
Pelkkä kuvailusi saa kaluni sykkimään! Onneksi piisaa vielä lämmintä, että noita voi bongailla kirkonkylällä. m58
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:08"]Ei se ole mikään hyvän,terveen itsetunnon merkki että "uskaltaa" laittaa ne minishortsit jalkaan vaikka onkin tuhdimpi. Lähinnä se osoittaa huonoa makua.
Oon ap:n kanssa samaa mieltä,että on parempi jättää ne niille piukille salimimmeille ja teineille ja yleensäkki niille,joita ne pukee ja joille ne istuu.
Mukavia hellevaatteita löytyy muitaki ja kannattaa kunnioittaa sitä omaa vartaloaan kauniilla ja istuvilla vaatteilla.
[/quote]
Shortsit, joissa persposket roikkuu ulkona ei ole kroppaa kunnioittavat, oli se perse kiinteä tai ei.