Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte miesten katseita ?

Vierailija
05.08.2015 |

Mun tekee esim. ulkona kävellessä heti mieli kääntää pää pois ja mennä lähimmän valotaulun tai pusikon taakse piiloon. Valoissakin tänään komea mies katseli autosta ja hymyili niin olin aivan paniikissa, järkyttävää kävellä hänen autonsa ohi kun tietää että toinen katsoo arvostellen.

Tai jos selitän jotain kaverille ja joku kivannäköinen mies katsoo hymyillen niin nolostuttaa aivan vietävästi. En tiedä nauraako mulle päin näköä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa, jos minua katsotaan, kun en itse katso ketään...

Vierailija
22/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kestätte, ei mun tarvii mitään hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi yleensä huomata mitään tuijotteluja, on nimittäin omat silmät niin kiinni hyvännäköisissä miehissä ;D. No, joskus joku ällöttävä vanha ukko toljottaa, sitä katson sitten arvioivasti päästä varpaisiin ja otan sellasen ilmeen, että "voi yök".

Vierailija
24/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä se menee kuin naistenkin katseet, useat katsoo läpi ja ohi, se onkin taito olla näkemättä 172cm/130kg pinkissä ja violetissa päästä varpaisiin.

Vierailija
25/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:49"]

Mun tekee esim. ulkona kävellessä heti mieli kääntää pää pois ja mennä lähimmän valotaulun tai pusikon taakse piiloon. Valoissakin tänään komea mies katseli autosta ja hymyili niin olin aivan paniikissa, järkyttävää kävellä hänen autonsa ohi kun tietää että toinen katsoo arvostellen.

Tai jos selitän jotain kaverille ja joku kivannäköinen mies katsoo hymyillen niin nolostuttaa aivan vietävästi. En tiedä nauraako mulle päin näköä.

[/quote]

Jos miesten katseet ja käytös häiritsee, on helpompaa muuttaa itseään ja omaa käytöstään, kuin miehiä ja niiden käytöstä. Totuus on, että jos näytät miesten mielestä kiinnostavalta, sinua katsotaan sellaisten toimesta, jotka ovat ns. haku päällä. Lisäksi voi tulla juuri noita "pakan avaus" -signaaleja, hymyjä yms.

Näiltä voi välttyä pukeutumalla peittävästi ja värittömästi, sekä myös jättämällä meikkaamatta, sekä muutenkin panostamatta ulkonäköön liiemmin. Tämän lisäksi on poistettava se focus, eli keskittyminen niistä miehistä. Keskityt vain siihen ystävääsi ja hänen kanssaan käytävään keskusteluun, tai eteen päin menemiseen, tai siihen mitä milloinkaan olet tekemässä. Saat aivan taatusti kulkea rauhassa, jos niin haluat. Tosin, joitain paikkoja pitää myös välttää, mutta ne ovat niin itsestään selviä, ettei niitä tässä kannata luetella.

Jos taas et ole varma, ovatko hymyt ivallisia, vai ystävällisen tutustumishaluisia ja positiivisia, voit selata vaikka netistä (jos löytyy) Hot or Not -sivuston valokuvia ja sijoittaa itsesi samaan kategoriaan ulkonäöllisesti samaa tasoa olevien kanssa ja arvioda pidetäänkö sinua kuumana vai ei (tämä vaatii objektiivisuutta ja tervettä itsekritiikkiä). Jos pidetään, (ja niin julmaa kuin se onkin) ne hymyt ovat luultavasti tarkoitettu kannustaviksi ja ovat toive lähemmästä tutustumisesta.

Tietysti voit kysyä myös ystävältäsi, mitä ne hymyt hänen mielestään merkitsevät.

Tosin ihmiset ovat yksilöitä ja tässäkään asiassa mikään yleistys ei 100% varmasti pidä. Komea mies voi tykätä pulleasta ja värittömästä taviksesta enemmän kuin missityyppisestä kaunottaresta jne. Kaikki on niin tapauskohtaista. 

Itse jos saan tuntemattomalta hymyn, katson ensimmäisenä taakseni, että kenelle hän oikeasti hymyilee ja jos siellä ei ole ketään, oletan, että hymyilijä muisti juuri jonkun hauskan jutun ja vain sattumalta katsoi minua, kun hymyili sille muistamalleen jutulle. Vasta viimeinen oletus on, että hän piti minusta tai ulkonäöstäni ja siksi hymyili.

Vierailija
26/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:19"]Minä säälin kaikkia niitä naisia, joiden miehet pitävät silmäpeliä ja flirttaavat muiden naisten kanssa. Se on väärin sitä omaa kohtaan. Aina väärin, vaikka hän ei olisikaan paikalla. Minä pidän sellaista käytöstä sydämen uskottomuutena, sillä useimpia naisia sellainen oman miehen pitämä silmäpeli muiden kanssa loukkaa, vaikka mitään eivät sanoisikaan. Se syö sitä omaa parisuhdetta ja se muiden kanssa flirttailija ihan itse tuhoaa omaa liittoaan, tahallaan tai ymmärtämättömyyttään. Harvaa naista kiinnostaa seksi miehen kanssa, jolla onkin muut mielessä. Kyllä siinä se oma seksisuhde väljähtyy ja miehen on silloin aivan turha vinkua parempaa seksiä, kun itse sen oman suhteen on näivettänyt muita tiiraamalla ja flirttaamalla ja omaa loukkaamalla.

Sellaisille naisillehan se käy, jotka eivät ymmärrä uskollisuudesta ja parisuhteen dynamiikasta, tai jotka eivät välitä siitä, onko varattu vai ei, kaikki käy ja kuinka pitkälle vaan. Ja yleensä se kaikki alkaa siitä silmäpelistä ja flirtistä, mitkä ovat niitä ensimmäisiä tekosia uskottomuuden tiellä.

Uskollinen mies ei pidä silmäpeliä muiden kanssa.
[/quote]

Höpönhöpön. Kyllä se muiden kanssa flirttaileva mies osaa paremmin pitää sitä kipinää yllä omassakin parisuhteessa. Flirtti ei ole uskottomuutta, vaan normaalia toisten huomioonottamista ja kohteliaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi